Društvene mreže – velika prednost današnjice

Povezivanje ljudi širom sveta, osećaj pripadnosti koji pruža i rastući trend  su epiteti koji jasno opisuju aktuelni fenomen interneta koji koriste na stotine miliona ljudi danas –  društvene mreže.

Koju moć društvene mreže imaju danas? Kako ih koristiti na najbolji način da povećate publiku vašeg poslovanja? Kako da jednostavnim alatima steknete familijarnost potrošača sa vašim brendom i time lojalne kupce?

Ivan Bildi, za koga možemo reći da je jedan od najvećih stručnjaka za online marketing u Srbiji, podelio je svoja znanja na još jednoj radionici koja se održala 23. avgusta u Novom Sadu u mts Biznis centru.

Cilj ove radionice je bio da predstavnike malih i srednjih preduzeća informišemo kako i na koji način sve mogu da koriste društvene mreže kako bi što bolje  afirmisali svoj brend u javnosti i postigli rast u prodaji. Većina ljudi koji imaju svoje biznise su čuli kako postoje oni koji uspešno vode svoje Facebook ili instagram poslovne stranice i takođe su čuli kako neki samo uz pomoć toga uspevaju da prodaju svoje proizvode. Kako?


Ivan je detaljno objasnio Facebook alate za oglašavanje i pokazao prisutnima kako se putem Facebook Ads Manager-a kreira jedna uspešna kampanja.

Fejsbuk putem svojih algoritama jasno dolazi do ciljanih kupaca, jer ih na osnovu njihovih podataka na mreži, interesovanja i onoga što su pretraživali, dosta dobro profiliše i time pomaže vašoj kampanji da dosegne baš onaj krug ljudi koji je vama potreban da vidi oglas.

Pored navedenog, postoji na desetine kriterijuma kako možete targetirati vašu publiku, od osnovnih kao što su gradovi, pol, starosna grupa, preko detaljnijih kao što su telefon koji koristite, način na koji kupujete, koju aplikaciju u vlasništvu Facebook-a najviše koristite, na kom jeziku je vaš Facebook profil i mnogi drugi… Ne treba zanemariti da je u vlasništvu Facebook-a i Instagram i WhatsUpp.

Takođe, moguće je odrediti i cilj vaše kampanje (veći broj lajkova, veći broj poseta sajtu, veći broj krajnjih interakcija sa Vašim profilom u smislu kupovine vašeg proizvoda i drugi).

U Srbiji nije potrebno mnogo novca da bi se putem Fejsbuk oglasa došlo do više hiljada ljudi koji odgovaraju Vašoj ciljnoj grupi, pa tako ovaj alat za reklamiranje postaje sve popularniji i polako stavlja u drugi plan tradicionalne načine reklamiranja kao što su tv ili novine…

Drago nam je da smo imali priliku da različitim firmama pokažemo način kako i oni mogu da koriste ovu prednost u svom poslu. Ivan Bildi će svoje znanje podeliti još jednom u mts Biznis centru u Beogradu 27. septembra. Radujemo se još jednom uspešnom druženju.

You may also like...

1 Response

  1. Ivica kaže:

    Za poslovanje definitivno velika prednost, možete se plasirati bez nekog velikog truda, platiti reklame, lajkove, sve redom, možete se za čas probiti a sve od svoje kuće.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *