Nova radionica u Novom Sadu

Februarske radionice u mts Biznis centrima posvećene su temi o kojoj se dosta priča i koja sasvim sigurno diktira novi, drugačiji način poslovanja. S tim u vezi, u utorak smo imali priliku da uživamo na radionici u Novom sadu i čujemo Marka Cvetkovića iz kompanije Pepsi u Srbiji koji je rekao dosta zanimljivih stvari a koje se tiču upravo uticaja digitalnog marketinga na poslovanje.

Sa više od  7 godina iskustva u marketingu i kao osoba koja uporedo razvija lični brend i kompanijski, Marko je odličan izbor predavača baš za ovu temu. Pored toga što je direktor marketinga u Pepsiju, on je i osnivač online magazina, bloger, konsultant i predavač.

Marko nam je ispričao zašto je važno da budemo digitalno prisutni, šta je potrebno da uradimo da bismo se izdvojili od konkurencije, kakav  ton i način komunikacije je odgovarajuć u digitalnom okruženju kao i šta je lični brend u poslovanju a šta kompanijski.

Pričali smo o razlici između tradicionalnih i digitalnih medija i definitivno se uverili u sve prednosti digitalnih medija putem kojih svaki biznis može da komunicira jedan novi, prisniji i produktivniji odnos sa krajnjim potrošačima. Mogućnosti koje digitalni mediji pružaju ne prestaju da inspirišu .

Sumarno, prednosti digitalnih medija spram tradicionalnih leže u tome što su digitalni mediji:

  • Manje hijerarhijski organizovani, decentralizovani i razlikuju se u raznim segmentima produkcije i distribucije sadržaja
  • Uglavnom su besplatno dostupni javnosti
  • Uglavnom ne zahtevaju posebnu obuku, jednostavni su za upotrebu, dostupni svima
  • Pogodni su za brz (nekada skoro i trenutni) odgovor, gde jedino učesnici uslovljavaju zastoj
  • Editabilni su i lako deljivi. Sadržaji se mogu komentarisati i menjati trenutno.

Baš zbog ovih prednosti, tradicionalni mediji sve više prihvataju aspekte digitalnih i ta razlika će vremenom biti sve manje izražena odnosno stvara se medija zajednice (Community media) koja predstavlja hibrid a koristi najbolje karakteristike od jednih i drugih.

Nezaobilazna stavka digitalnih medija su svakako društvene mreže o kojima je takođe bilo reči na radionici. Većina brendova osvestila je njihov značaj u svrhe poslovanja. Plasiranje biznisa na društvenim mrežama stvara blizak odnos između kupca i samog brenda. Takođe, stavlja se kupcima do znanja da je brend transparentan u svom poslovanju, da je otvoren za kritike, predloge ali i pohvale . Takođe, u slučaju kriznih situacija aktivno se učestvuje u rešavanju istih. Društvene mreže približavaju proizvod ili uslugu na najbolji mogući način krajnjem konzumentu i daju merljive rezultate .

Drago nam je da smo ponovo inspirisali učesnike naše radionice i da su svi imali priliku da aktivno učestvuju,  komentarišu i naravno ponesu sa sobom nova upotrebljiva znanja . Radujemo se još jednom druženju sa istom temom i u mts Biznis centru u Beogradu 28.februara i pripremamo besplatnu poslovnu edukaciju i za naredne mesece!

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *