Osnove strategija digitalnog marketinga

Dobar marketing svakog biznisa danas podrazumeva dobar plan i strategiju promocije na digitalnom podneblju. S tim u vezi postavlja se pitanje kako da na najbolji način promovišete svoj biznis online ? Upravo će vas dobri strateški koraci koje napravite odvesti do ciljane publike vašeg biznisa i do odličnog plasmana vašeg proizvoda ili usluga.

O svemu napred navedenom pričali smo na još jednoj edukativnoj radionici koju je mts organizovao u saradnji sa agencijom Homepage u mts Biznis centru u Novom Sadu 16.oktobra. Svi prisutni predstavnici malih i srednjih preduzeća koji su učestvovali u radionici jako su zadovoljni sa informacijama koje su dobili a koje se odnose na 5 ključnih pitanja za razvoj kvalitetne strategije:

  1. Gde ste sada?
  2. Gde želite da budete?
  3. Kome ja pričam?
  4. Kako da se organizujete?
  5. Šta merimo, šta sečemo?

Da li ste znali da u Srbiji 72% stanovništva koristi internet a čak 93% stanovništva ima mobilni telefon (ovo su zvanični statistički podaci). Takođe, 87% srpskog stanovništva pristupa internetu sa mobilnog telefona i njih 30 % poručuje proizvode upravo online . Društvene mreže, forumi i online komunikacije učinili su da potrošač i korisnik u realnom vremenu budu veliki izvor uticaja. Jasno je da potrošač današnjice ceni i posmatra Vaš biznis i biznise drugih upravo na osnovu onoga kako se na internetu predstavite. Današnji kupac pre kupovine provodi 70% vremena na internetu gde uveliko formira odluku koji proizvod /uslugu će kupiti.  Baš zbog toga je jako važni napraviti dobre korake u strategiji digitalnog nastupa  kao i potruditi se da se sagledaju kanali komunikacije koji najviše odgovaraju vašoj ciljnoj publici.

Zaključak je da je postao standard biti online, da se biznis promenio i da je tržište neograničeno, kupac se takođe promenio i moramo ga pratiti. Marketing se menja i treba iskoristiti  tehnologije i trendove. Kada ste offline?

Posle novosadske radionice čeka nas još jedna ista i u mts Biznis centru u Beogradu 25.oktobra, a o  oblasti digitalnog marketinga nastavljamo da pričamo i u novembru sa agencijom Ludus digital. Novembarske radionice će se održati 8.11. u mts Biznis centru u Novom Sadu i 22.11. u mts Biznis centru u Beogradu i biće posvećeni temi targetiranja ciljane publike Vašeg biznisa na društvenim mrežama. Potrudićemo se da opet bude zanimljivo i da pronađete odgovor na pitanje „Da li komunicirate sa VAŠOM ciljnom grupom?“

Svi se mogu prijaviti putem mail-a mtsbiznishub@telekom.rs .

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *