Targetiranje ciljne grupe potrošača na društvenim mrežama

Iza nas je još jedna uspešna i inspirativna Biznis radionica koju smo organizovali 8.11. u novosadskom mts Biznis centru. Radionica nam je posebno draga jer je predavač bila Vera Stevanović iz agencije Ludus digital koja je na svom primeru razvojnog karijernog puta i njenog startup-a (mobilna aplikacija Moja bebuška) ukazala učesnicima radionice na jako bitne stvari u planiranju marketing strategije i kako da Vaš proizvod ili usluga pronađe svoj put do krajnjeg potrošača.

Kako je Vera istakla, ključne stvari prilikom online oglašavanja su: prava poruka, pravim ljudima u pravo vreme. Radionica je najviše bila posvećena upravo saznavanju ko su ti ’pravi ljudi’ odnosno kako izgleda persona koja kupuje naš proizvod? Pre nego što krenemo sa marketing strategijom odnosno određivanjem: kako ćemo , gde ćemo i na koji način da plasiramo naš proizvod , najbitnije je staviti na papir kompletan opis osobe koja je potencijalni kupac. Onda kada do detalja ’izmaštamo’ našeg kupca , možemo zapravo osmisliti najadekvatniji sadržaj i mesto gde ćemo objave plasirati kao i ostale online i offline vidove plasmana našeg proizvoda.

Još jednom smo se uverili u to koliko se marketing promenio u poslednjih 10 godina kao i to kolike mogućnosti imamo danas u digitalnom svetu. Baš kada gledamo mogućnosti targetiranja ciljnih potrošača možemo uočiti da na digitalnim platformama imamo mnogo veću priliku da se usko obratimo našoj ciljnoj grupi nego što to imamo na dosadašnjim kanalima komunikacije (tv, novine..). Putem društvenih mrežama mi možemo tačno odrediti kome ćemo plasirati našu poruku, kada ćemo to uraditi i na koji način. Ukoliko do detalja i na pravi način odredimo ko je osoba koja će koristiti naš proizvod onda ćemo sasvim sigurno i svedočiti uspehu kreirane marketinške kampanje.

Ostaje nam da vam poručimo, ukoliko i dalje ne znate kome se obraćate kada plasirate sadržaj vašeg biznisa na društvenim mrežama i drugim digitalnim platformama , probajte da opišete vašeg kupca do najsitnijih detalja. Napišite kako se zove i preziva, koliko ima godina, kako izgleda, kog je zanimanja, kolika su mu primanja, koji su njegovi problemi, kako se ponaša na društvenim mrežama , kako se oseća nakon korišćenja vašeg proizvoda , u kojim prilikama koristi/kupuje vaš proizvod… Nakon što ste opisali vašeg kupca, inspiracija za kreiranje marketing strategije neće izostati.

Radionicu ponavljamo u mts Biznis centru u Beogradu 22.11. Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem mail-a mtsbiznishub@telekom.rs . Decembarske radionice organizujemo u mts Biznis centrima, 7.12. u Novom Sadu i 13.12. u Beogradu sa temom „Zanimljiva strana poslovnih procesa”  o kojoj ćemo pričati zajedno sa Željkom Rosićem, konsultantom iz poznate Avellana Management Consulting firme i Markom Adžićem, Software solutions direktorom iz kompanije  Saga . učešće je kao i do sada besplatno.

You may also like...

3 Responses

  1. Miloš kaže:

    Odlučna tema, vrlo korisne informacije kada ste samostali preduzetnik najbitnije je kako doći do onih koji su vam potrebni, zato hvala najlepše.

  2. Dragan kaže:

    Mislim da bi mi decembarska vise odgovarala. Svakako jako korisna stvar. Da li biste mogli da napisete koje drustvene mreze ce biti kada pokrivene ili ce radionice biti identicne?

    • Poštovani Dragane,

      Decembarska radionica biće posvećena temi „Zanimljiva strana poslovnih procesa”, a digitalnim marketingom ćemo se baviti u prvom kvartalu naredne godine.

      Srdačan pozdrav

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *