Zašto su društvene mreže korisne za preduzeća?

Koje su prednosti korišćenja marketinga društvenih mreža za kompanije? Pitanje na koje smo nekoliko puta pokušali da odgovorimo. Živimo u svetu u kome ljudi žele lajkove i imaju mnogo pratilaca na društvenim mrežama. Nije im više stalo do toga da li ih vole komšije jer društvene mreže veoma efikasno kontrolišu živote miliona ljudi širom sveta. Nije ni čudo što su kompanije pronašle način da iskoriste uticaj društvenih mreža na poslovanje.
Kako? Koje su prednosti marketinga društvenih mreža za kompanije? U suštini to su:

1. Široka i odabrana publika
2. Mogućnost da uključite korisnike
3. Generisanje saobraćaja kroz veze
4. Brendiranje


Hajde da analiziramo ove prednosti jednu po jednu :
Široka i odabrana publika
Na pitanje zašto su društvene mreže dobre za biznis, odgovor je jednostavan: jer su društvene mreže ljudi. Procenjuje se da će do kraja 2019. godine širom sveta 2.77 milijardi ljudi koristiti društvene mreže. Prema Google-u, ljudi širom sveta svakodnevno vrše 3.5 milijardi pretraživanja na Google pretraživaču. Facebook navodi da na njihovom sajtu svaki dan pretražuje dve milijarde ljudi. Mnogi danas koriste društvene mreže ne samo za povezivanje s drugima, već i za pretraživanje informacija. Samo ova činjenica može da nas natera da razmislimo o tome kako da naša kompanija bude ponovo otkrivena.
Mogućnost da uključite korisnike
Kada korisnik društvenih mreža dobije informacije od prijatelja koji zna, voli i poštuje neki brend, tu se javi emocionalni element koji ga pogađa više nego bilo šta. To ga motiviše da pozitivno razmotri poruku. Ako postoji link koji vodi na vaš sajt, ili ako postoji integrisano Call To Action dugme, posetilac počinje da se uključuje, angažuje. Mnoga istraživanja pokazuju da ljudi čitaju i posećuju stranice koje im se dopadaju po nekoliko puta dnevno. Iz tog razloga, marketinške strategije društvenih mreža za mala preduzeća imaju odličan povraćaj ulaganja, čak i minimalan.
Generisanje saobraćaja kroz veze
Postovi na društvenim mrežama mogu imati linkove na veb stranice kompanije i to dovodi do povećanja „saobraćaja“ na veb sajtu. I ovaj saobraćaj se može koristiti za generisanje potencijalnih kupaca koji se mogu direktno povezati sa povećanjem prodaje kompanije. Društvene mreže se koriste kako bi kompanije ostale u kontaktu sa klijentima. Ne samo da pronalazimo nove klijente već i održavamo odnose sa postojećim klijentima vrednujući vek svakog pojedinačnog klijenta. Zadovoljni klijenti se zauzvrat često veoma pozitivno oglašavaju o kompaniji usmenim putem, ili preko svojih postova.
Brendiranje
Društvene mreže se mogu koristiti za jačanje brenda kompanije. Postovi i recenzije na društvenim mrežama stvaraju i jačaju imidž brenda koji ima snažan uticaj na potencijalne klijente. Nadgledanje razgovora relevantnih za vaš proizvod pruža informacije o tome kako potencijalni klijenti doživljavaju vaše poslovne aktivnosti. Takođe, pruža informacije o tome šta se govori o konkurentnim proizvodima. To vam daje mogućnost da utičete na puls tržišta i da se prilagodite po potrebi.

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *