Da li ste spremni da spasite drvo?

Da bi jedno drvo izraslo neophodno je da prođe minimum deset godina, a za neke sorte čak i do trideset. To praktično znači da ako danas posadite vrstu koja duže raste, drvo ćete u punom sjaju videti novembra 2045. godine. Zvuči kao daleka budućnost, zar ne?

nekad-i-sad-un

 

Poznato je da se od drveta pravi celuloza i papir, ali verovatno ne i da se za tu namenu od njega iskoristi samo 30 do 40 posto mase? Imajući u vidu ovu računicu, dolazi se do zaključka da jedno dvadesetogodišnje stablo bude iskorišćeno za pravljenje oko dve hiljade računa.

Kada bi se opredelili za eRačun odnosno da umesto u papirnoj formi račun dobijate na vašu e-mail adresu smanjili bi potrošnju papira i na taj način doprineli očuvanju životne sredine.

Sigurno vam je dosadilo da gomilate papirne račune u kući, a uz to i da čekate u redu da biste ih platili? Upravo se toga možete osloboditi prijavom za eRačun i za to je potrebno samo par koraka – odaberite Moj mts/Računi i plaćanja/Elektronski račun.

eRacun-2

Ako nemate kreiran Moj mts nalog, to možete učiniti na stranici Registracija u okviru Moj mts naloga. Nakon prijave dobijaćete svakog meseca račun u elektronskoj formi na e-mail adresu koju ste prijavili uz Moj mts nalog. Ako pak želite da vam račun stiže na neki drugi e-mail neophodno je da željenu adresu unesete u delu Promena podataka naloga.

Indijska poslovica kaže da je nemoguće predskazati sudbinu kamena, drveta i čoveka. Međutim, možda možemo  proniknuti u sudbinu drveta ako ga lišimo sečenja. Da li ste spremni da spasite drvo? Prijavite se na eRačun.

 Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

8 Responses

  1. Olgica Andric kaže:

    Nije bitno da li mi se tekst svidja ili ne, vec cemu tolika pismena obavestenja i kurtoazija, da biste mi na kraju nakrpili neki racun, ni sama ne znam po kojim stavkama? Vernost bi trebalo da se nagradi na neki nacin, zar ne? Na kraju, zar ne biste mogli da pozovete korisnika i obavestite ga telefonskim putem ako imate nesto da kazete?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Olgice, ukoliko imate primedbe na račun molimo Vas da u našoj najbližoj poslovnici podnesete prigovor. Srdačan pozdrav

  2. timotijevic kaže:

    zdravo, ja sam se prijavila na E-racun 20 oktobra , jos uvek nisam dobila E-racun a ni papirni racun, na moj nalog-elektronski racun je uspesno podesen na moj mejl. zasto mi onda ne stize E-racun?
    pozdrav

  3. Olgica Andric kaže:

    Divan tekst, zaista, samo sto bi bilo dobro da se i kompanija vodi politikom spasavanja drveca, umesto sto salje na papiru ne samo racune vec i razna obavestenja, koja su po meni cist spam. Ovog meseca- prvo dve koverte u postanskom sanducetu gde pise da ce mi racuni biti dostavljeni naknadno dok nesto isproveravaju. Treca koverta- hvalim te Boze- racuni za mobilne. Koji dan kasnije- cetvrta koverta- obavestavaju me da ce mi racun za oktobar dostaviti kad ga budu iskorigovali bla, bla, bla, nisam ni citala do kraja, dajte taj racun da ga platim jer ako prodje 20. mojom ili vasom greskom, odmah ide zatezna kamata. I juce- peti koverat- obavestenje da mi je promenjen limit na za trosak na mobilnom broju. Isto sto mi je stiglo preko sms-a. Pa judi, jeste li normalni, koliko ste drveca posekli za sva ta obavestenja! A racun za BOX paket nista! Lako je napisati, a sprovesti u delo?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Olgice, Drago nam je da Vam se dopada tekst. Da li ste kreirali Moj mts nalog https://www.mts.rs/privatni/moj-mts? Tu možete imati uvid u sve račune i isto tako možete se prijaviti da račune dobijate na e-mail. Pomenuta obaveštenja smo u obavezi da šaljemo pismenim putem. Srdačan pozdrav

  4. ljuba kaže:

    Ja ne vidim kako i gde mogu da se prijavim. Nisam neiskusan korisnik interneta vec smatram vrlo naprednim.
    Jer mi je i posao vezan za kompjuter i internet iskljucivo.. ali ovako ne jednosatvno prijavljivanje je vrlo lose i ne efikasno.. Sada ne znam da li je to slucaj samo sa mojim nalgom ili generalno.
    Drugo kome mogu da se obratim za pomoc da me stave na listu da dobijam racun elektronskim putem ?
    Moj ID korisnika: 15661847 . Otvorio sam nalog pre 10 dana tacno. i tada sam pokusao da se prijavim , ali nisam uspeo, nisam video GDE je to potrebno uraditi tacno. Upisem podatke dugme posalji i da dobijem poruku -izvestaj da cu nadalje racune dobiajti na email adresu.
    Takodje me zanima kako mogu da proverim svoj listing putem ovog naloga na mt.rs ? Jer sam po registraciji dobio mail obavestenje o kreiranju naloga i da je moguce proveravati listing izmedju ostalog/ Ovaj nalog omogućava uvid u listinge saobraćaja Vašeg mts mobilnog broja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *