Kako da napravite dobar sadržaj: Content marketing

„Prvo pravilo za stvaranje dobrog sadržaja na digitalnim kanalima komunikacije jeste da ne postoji univerzalni recept“ – rekao nam je Luka Ličina, predavač na julskoj mts Biznis radionici.

Kako da plasirate koristan sadržaj, privučete vaše potrošače i pretvorite ih u zadovoljne korisnike koji kupuju kod vas? Na radionici u mts Biznis centru u Beogradu, sa temom o Content marketingu, saznali smo odgovore na mnoga zanimljiva pitanja koja se tiču pravilne komunikacije na digitalnim medijima.

Sjajna prilika da o ovoj aktuelnoj temi čujemo korisne savete od predavača  Luke Ličine koji radi kao digitalni strateški planer u agenciji Drive pri I&F McCANN grupi. Luka se već sedam godina aktivno bavi komunikacijama i pored rada u agenciji Drive, angažovan je kao UNICEF konsultant za kopirajting i novinarstvo i kao predavač na modulu Content Marketing na Institutu za digitalne komunikacije.

Luka je uspeo da svoje iskustvo na slikovit način prenese učesnicima radionice i da kroz prezentaciju punu praktičnih primera dočara suštinu komunikacije bilo kog biznisa sa sopstvenim potrošačima.

Šta je uopšte Content marketing?

Mnogi misle da je u pitanju novo zanimanje koje se pojavilo sa online poslovanjem i razvojem online platformi za komunikaciju sa korisnicima. Ovaj segment marketinga postojao je i mnogo ranije i služio je da se na kreativan i zabavan način animiraju i pridobiju korisnici usluga. U novije vreme, ova oblast marketinga dobija naziv – Content marketing koji definišemo kao strateški i fokusirani pristup stvaranju i distribuiranju relevantnih i konzistentnih sadržaja sa ciljem privlačenja i zadržavanja jasno određene ciljne grupe, a ultimativno do profitabilne akcije potrošača.

Pre svega, da bismo znali kako da komuniciramo sa našim potrošačima, moramo da znamo ko smo MI. Treba pravilno da odgovorimo na pitanja: kako komuniciramo, zašto tako komuniciramo i šta nas izdvaja od ostalih na tržištu?

Drugi važan korak je odgovor na pitanje ko su ONI, odnosno ko je naša ciljna grupa kojoj se obraćamo. Najvažnije je što bliže odrediti ciljnu grupu i definisati sve karakteristike našeg prosečnog potrošača kako bismo na najbolji način uspostavili dijalog sa njim. Ne treba zanemariti ni analizu konkurencije koja nam može pomoći da uvidimo greške ili dođemo do novih saznanja.

Nove tehnologije omogućile su da bilo koji brend direktno pronađe put do svojih potrošača, ali i potrošačima da sami biraju brend koji prate i čije će proizvode ili usluge koristiti. Kako bismo pridobili pažnju naših korisnika i zainteresovali ih da nas prate i razmatraju sadržaje baš našeg brenda, neophodno je da svaka naša poruka koju plasiramo sadrži sledeće elemente:

  1. Relevantnost
  2. Edukativnost
  3. Personalizovanost
  4. Predstavljanje brenda kao rešenje

Luka je učesnicima predstavio dobar i kvalitetan sadržaj iz prakse koji su određeni brendovi plasirali.  Zaključili smo da je suština priče o kreiranju dobrog sadržaja primena navedenih pravila koja nam omogućava da pružimo pravu emociju i približimo je našim potrošačima a time ih prevodimo u naše lojalne kupce.

Drago nam je da je mts Biznis centar ponovo bio domaćin jednog korisnog i edukativnog druženja sa poslovnim korisnicima koji su imali priliku da čuju interesantnu temu koja će im svakako pomoći u njihovom poslu. Ponovo se družimo u avgustu na mts radionicama sa novom, zanimljivom temom.

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *