Moć integrisanih komunikacija – od brifa do nagrade

U petak 15. marta imali smo veliko zadovoljstvo da se, na još jednoj mts Biznis radionici, družimo sa Nikolom Parunom i Markom Marjanovićem iz Ovation BBDO . Naši predavači predstavili su nam kako se gradi uspešna marketinška kampanja, kako izgleda kreativni proces u agenciji i koji su ključni elementi dobre reklame.

Šta je advertajzing i koja je njegova svrha?

Advertajzing je kreativna i moćna industrija koja podstiče prodaju , proizvodnju i inovacije i u širem smislu  čini  13,5 % BDP-a i zapošljava 4% Srbije.

Advertajzingom se stvara umetnički izraz i predstvaljaju trendovi , edukuju, informišu, ubeđuju i podsećaju potrošači. Ova industrija ima jak posredni uticaj na na navike i mnjenje i čini potrošače informisinijima i opremljenijim za tržišno odlučivanje. Međutim, osnovna svrha advertajzinga je da je ono pogonsko gorivo razvoja brendova.

Nikola i Marko, objasnili su nam kako da iskoristimo advertajzing i šta su u stvari integrisane komunikacije.  Pre svega, reč je o komunikaciji koja je usklađena sa vrednostima brenda. To su sve poruke koje imaju različitu formu na različitim kanalima ali sa istom destinacijom na koju odvode svest publike.

Radionica je bila posebno interesantna i zbog konkretnih primera njihovog rada za dve jako uspešne marketinške kampanje koje su radili za klijente Nectar Group i Jaffu.  Pojasnili su sve korake jedne kreativne i uspešne kampanje počev od brejnstorminga i stvaranja glavne ideje u kom pravcu će kampanja ići, preko prezentacije, produkcije i finalnog medijskog plasmana. Objasnili su gde su stavljali akcente u razvijanju koncepta kako bi postigli najveći impact kod publike. Jako je važno odrediti glavnu ideju od koje sve kreće. Glavna ideja se proverava interno – da li postoji mogućnost za integrisanu komunikaciju? Da li funkcioniše podjednako dobro na svim kanalima komunikacije, sa drugačijim egzekucijama? Uslov je da pozicioniramo brend i njegovu komunikaciju u istom smeru, sa jasnim emotivnim i/ili racionalnim benefitima.

Drago nam je da ćemo ovu zanimljivu radionicu ponoviti i u Beogradu 27.marta u mts Biznis centru a svi koji su zainteresovani za ovu besplatnu edukaciju mogu se prijaviti na linku https://mts.rs/Poslovni/Korisnicka-zona/Vesti/a86209-Moc-integrisanih-komunikacija-Od-brifa-do-nagrade.html .

You may also like...

1 Response

  1. Мислим да је изузетно корисно кад на оваквим радионицама чујемо из прве руке како су настале неке добро познате маркетиншке кампање, као што је случај с Нектаровом прошлогодишњом промоцијом поводом 20 година постојања, и с Јафиним умотавањем билборда у фолију.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *