Koliko važi prepaid SIM kartica?

(Informacije u tekstu su bile aktuelne 2014.  i 2015. godine)

Da li imate prepaid SIM karticu koju dugo niste koristili i za koju niste sigurni da li je i dalje u funkciji?

Ukoliko je vaš odgovor potvrdan, onda je važno da znate da je rok važenja prepaid SIM kartice 11 + 1 mesec. Šta to tačno znači?

To praktično znači da bez uplate kredita možete da koristite svoju karticu još jedanaest meseci nakon aktivacije ili poslednje dopune. Nakon isteka perioda od jedanaest meseci, još mesec dana možete samo da primate pozive i poruke. Da biste nastavili da koristite karticu neophodno je da tokom ovih dodatnih mesec dana izvršite dopunu kredita. Ukoliko to ne uradite, vaša kartica više neće biti aktivna.


Unutrasnja-blog-620x411-prepaid-best-before4

Nemojte pokušavati da sa Express dopunom i Friendly dopunom produžavate rok važenja prepaid SIM kartice, jer ne postoji ta mogućnost. Međutim, imate mogućnost da dopunite kredit čak na 8 načina  i nastavite da je koristite.

Ukoliko se dogodi da izgubite prepaid SIM karticu, neophodno je da gubitak/krađu kartice prijavite našem korisničkom servisu na broj 064 789. U ovom slučaju, možete da kupite novu karticu sa istim pretplatničkim brojem u poslovnicama Telekoma Srbija.

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

41 Responses

  1. Snežans каже:

    Da li mogu da obnovim poništeni postpejd sim karticu?

  2. Darko каже:

    Poštovani, imam pripejd karticu koja je ugasena jer nije uplacivan kredit na njoj. Da li mogu isti broj ponovo dobiti? Hvala

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Darko,

      Ukoliko je prepaid SIM kartica istekla zbog nedopunjavanja prepaid kredita i prošli su svi rokovi za ponovnu aktivaciju, možete podneti zahtev za reaktivaciju u postpaid tarifnom sistemu.

      Srdačan pozdrav

  3. Ivan каже:

    Imam pripejd karticu neotpakovanu,kad okrenem taj br kaze da je onemoguceno primanje poziva.. hteo bih taj br ponovo za svoje dete,kako je moguce i po kojoj ceni dobiti karticu sa tim brojem?

  4. Petar каже:

    Posle isteka 90 dana da li se trajno briše kredit koji si imao, recimo imao sam 800 din, kad uplatim posle 90 dana 200 din da li imam samo 200 din ili se sabira pa imam 1000 din?

    • Ivan Petrović каже:

      Kada pre isteka navedenog perioda od 90 dana, dopunite kredit u iznosu od 200 dinara ili više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita se produžava za narednih 90 dana.

  5. Lazar каже:

    Ja imam ne aktiviranu mts karticu koja ipak ne radi, nidam je nikada koristio ali kada pokušam da je stavim nemoguće je da obavim ništa

  6. Vlada каже:

    Koliko kartica važi posle isteka kredita,pošto imam samo opciju da primam pozive nisam u mogućnosti da proverim na 0800100100.

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Vlado,

      Period važenja ukupnog kredita na prepaid računu nakon poslednje dopune je 90 dana. Period važnosti prepaid kartice je 12 meseci od poslednje dopune. Kartica može da ostvaruje odlazni i dolazni saobraćaj od momenta prvog poziva ili poslednje izvršene dopune, do datuma isteka važenja kredita. Nakon dostizanja datuma isteka važenja kredita, kartica ulazi u period koji traje najviše 9 meseci ili do prve naredne dopune. U tom periodu dozvoljen je dolazni saobraćaj, dok je odlazni saobraćaj zabranjen. Nakon isteka tih 90 dana, kredit se briše, a proverom preko koda *100#, dobija se info da je kredit nedostupan. Ako se kredit dopuni u navedenom periodu, dobija se samo iznos koji je uplaćen. Radi detaljnijih provera, možete nas kontaktirati pozivanjem na 0800100100 (opcija 2), elektronskim putem na adresu mtsinfo@telekom.rs, preko mts čet podrške na sajtu http://www.mts.rs ili preko društvenih mreža uz dostavu korisničkog broja na koji se upit odnosi.

      Srdačan pozdrav

  7. Marija Miškeljin каже:

    Poštovanje , imam pitanje , u vašim komentarima sam videla da je minimalna uplata 200 din. A kod mene traže minimalnu uplatu 400 din. Interesuje me šta je tačno.

  8. Dejan каже:

    Da li postoji direktan USSD kod za proveru vazenja prepejd kartice? *100# daje samo stanje ali ne i do kada vazi kartica.

  9. Dragana каже:

    27.7.2017. Je bio zadnji rok za uplatu kredita. Uplatila sam tek danas 10.8.2017. Postoji li neki način (nilo šta) da vratim svoj broj. Razlog zašto mi je broj potreban je taj jer ne mogu da pristupim facebook nalogu. MOLIM VAS ZA POMOĆ!

  10. Jelena каже:

    Postovani…meni je kartuca iskljucena pre par dana,pa me zanima da li ce se ona aktivirati za odlazne pozive prilikom dopune ili cu morati da odlazim do mts-da mi je tamo uljuce…

  11. Bilja каже:

    Postovanje,stari broj koji dugo ne koristim je ponovo u funkciji,bacen je pre mozda 2 godine. Zanima me da li je moguce da je kartica nakon isteka pustena ponovo u prodaju,tacnije taj broj?

  12. ivan каже:

    Sim kartica mi je istekla, kako mogu da produžim, broj mi je bitan, hvala!

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Ivane,

      Ukoliko je SIM prepaid kartica istekla, imate mogućnost da u roku od 30 dana podnesete zahtev za reaktivaciju kartice. Međutim, kako bismo izvršili detaljnije provere, odnosno u kom statusu se nalazi SIM kartica, predlažemo da nam se obratite putem društvenih mreža. Tom prilikom molimo da dostavite i korisnički broj na koji se upit odnosi. Naravno, možete se obratiti i pozivom našeg Kontakt centra 0800100100 (opcija 2), kao i elektronskim putem na adresu mtsinfo@telekom.rs.

      Srdačan pozdrav

  13. Danijel каже:

    Dobro vece da vas pitam, sim katica mi je istekla proslo je 12 meseci, jel ja mogu opet da uplatim da je opet aktiviram ili vise nemoze?

  14. Aleksandar каже:

    Postovani, imam jednu vasu sim karticu, neotvoreno pakovanje, dakle u celofanu. Kupljena je pre mozda 2 godine, kako da znam da li je jos u funkciji ili je ugasena a da je ne ubacujem u telefon? Hvala

  15. Ivana каже:

    Da li još uvek važi da sim prepaid broj od poslednje dopune važi još 11+1 mesec ili se nešto izmenilo? Ja sam u Bosni, a imam i srbijanski broj u telefonu, pa me interesuje na koliko vremena moram da ga dopunim u Srbiji da bi ostao aktivan? Hvala!

    • Ivan Petrović каже:

      Draga Ivana, minimalni iznos pripejd dopune je 200,00 dinara. Potrebno je da u periodu od 90 dana od aktivacije kartice, odnosno od poslednje dopune pripejd kredita, dopunite vaš pripejd kredit u minimalnom iznosu od 200,00 dinara. Ukoliko ne dopunite kredit nakon isteka perioda od 90 dana, neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan i moći ćete samo da primate pozive i poruke. Svaki put kada dopunite kredit u iznosu od 200,00 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita se produžava za narednih 90 dana.

  16. Korisnik каже:

    Da li postoji neki drugi nacin za ponovnu aktivaciju neaktivne sim pripejd kartice sem odlaska u poslovnicu?

    • Una Zabunov каже:

      Poštovani, Ne postoji. Ukoliko je deaktivirana i prošli su svi rokovi za ponovnu aktivaciju, zahtev može podneti samo za aktivaciju u postpaid tarifnom sistemu. Srdačan pozdrav

  17. Mira каже:

    Postovani, u nekoliko poslednjih poruka koje dobijam nakon dopune kredita pise da kredit vazi do 25.11.2016 godine – zanima me sta ce se desiti posle tog datuma?

    • Una Zabunov каже:

      Poštovana Miro, Kartica može da ostvaruje odlazni i dolazni saobraćaj od momenta prvog poziva ili poslednje izvršene dopune, do datuma isteka važenja kredita.
      Nakon dostizanja datuma isteka važenja kredita, kartica ulazi u Grace period koji traje najviše 9 meseci ili do prve naredne dopune. U grace periodu dozvoljen je dolazni saobraćaj, dok je odlazni saobraćaj zabranjen. Svakom dopunom kredita, važnost kartice se produžava za narednih 90 dana. Srdačan pozdrav

      • Mira каже:

        Hvala na odgovoru!
        S obzirom da mi se poslednjih nekoliko meseci, pri dopuni kredita, uvek ispisuje isti datum pomislila sam da ce posle tog 25.11.2016 doci do nekih promena – ukidanja pripaid-a, zamena kartica… 🙂

  18. Goran каже:

    Uplatio sam kredit 12.1.2016. i u poruci koju sam dobio od eDopune pise da kartica vazi do 11.1.2017. godine.Medjutim,kad pozovem info kredit(+38164777) automat mi kaze da kartica vazi do 28.11.2016.(isto kaze i kad pozovem *100#).To je jedina kartica koju koristim.Da li mozete da mi pojasnite o cemu se tu radi?
    Zahvaljujem na odgovoru.

  19. Ružica каже:

    Da li to znači da se nakon isteka 11+1 meseci SIM kartica više ne može uopšte aktivirati i da je neupotrebljiva?

  20. igi каже:

    Da li isto vazi i za internet mobilnu karticu?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *