Koliko važi prepaid SIM kartica? – mts Blog
(Informacije u tekstu su bile aktuelne 2014. i 2015. godine)
Da li imate prepaid SIM karticu koju dugo niste koristili i za koju niste sigurni da li je i dalje u funkciji?
Ukoliko je vaš odgovor potvrdan, onda je važno da znate da je rok važenja prepaid SIM kartice 11 + 1 mesec. Šta to tačno znači?
To praktično znači da bez uplate kredita možete da koristite svoju karticu još jedanaest meseci nakon aktivacije ili poslednje dopune. Nakon isteka perioda od jedanaest meseci, još mesec dana možete samo da primate pozive i poruke. Da biste nastavili da koristite karticu neophodno je da tokom ovih dodatnih mesec dana izvršite dopunu kredita. Ukoliko to ne uradite, vaša kartica više neće biti aktivna.
Nemojte pokušavati da sa Express dopunom i Friendly dopunom produžavate rok važenja prepaid SIM kartice, jer ne postoji ta mogućnost. Međutim, imate mogućnost da dopunite kredit čak na 8 načina i nastavite da je koristite.
Ukoliko se dogodi da izgubite prepaid SIM karticu, neophodno je da gubitak/krađu kartice prijavite našem korisničkom servisu na broj 064 789. U ovom slučaju, možete da kupite novu karticu sa istim pretplatničkim brojem u poslovnicama Telekoma Srbija.
Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.
Postovani, zivim u inostranstvu i nisam bio u Srbiji 18 meseci. Za to vreme mi je sim kartica najverovatnije deaktivirana. Koje opcije imam da aktiviram karticu bez dolaska u ekspozituru? Takodje da li postoji jos neki broj korisnickog servisa sem 0800 100 100, zbog toga sto iz inostranstva ne mogu da okrenem ovaj broj.
Unapred zahvalan,
Bozidar
Pozdrav Božidare, savetujemo vam da pozovete kontakt centar na broju +38164789, za pozive iz inostranstva, kako biste podneli zahtev za reaktivaciju kartice, ukoliko je prepaid kartica registrovana na vaše ime. Međutim, ukoliko kartica nije registrovana, nažalost jedina mogućnost jeste registrovanje kartice na ime sa važećom ličnom kartom i reaktivacija iste u vama najbližoj poslovnici.
Pozdrav, da li se moze reaktivirati broj 064 26 93 573? U pitanju je bas stari broj koji je kupljen jos davno uz licnu kartu.
Pozdrav Darko, zahtev za reaktivaciju broja možete podneti pozivom broja 0800/100100 ili u vama najbližoj poslovnici uz važeću ličnu kartu.
Moze li reaktivacija ovog broja 0665125252
Ovaj broj se ne može reaktivirati u prepaid sistemu. Možete uputiti molbu za realizaciju postpaid broja.
Postovani ja imam karticu koja je preko racuna na dopuni 2 godine ali tek je prosla 1 i kaze mi da je kartica istekla.Šta da radim?
Pozdrav, dostavite nam broj kako bismo izvršili proveru da li je moguće izvršiti reaktivaciju pripejd kartice.
Da li mogu da obnovim poništeni postpejd sim karticu?
Poštovana Snežana,
Radi detaljnih provera molimo da nam se javite na broj 0800100100 (opcija 2) ili nam pišite mejlom na adresu mtsinfo@telekom.rs. Tom prilikom dostavite i korisnički broj na koji se upit odnosi. Takođe, možete nam pisati i putem društvenih mreža https://www.facebook.com/mtstvojsvet/
, https://twitter.com/mts , https://www.instagram.com/mtstvojsvet/?hl=en .
Srdačan pozdrav
Poštovani, imam pripejd karticu koja je ugasena jer nije uplacivan kredit na njoj. Da li mogu isti broj ponovo dobiti? Hvala
Poštovani Darko,
Ukoliko je prepaid SIM kartica istekla zbog nedopunjavanja prepaid kredita i prošli su svi rokovi za ponovnu aktivaciju, možete podneti zahtev za reaktivaciju u postpaid tarifnom sistemu.
Srdačan pozdrav
Imam pripejd karticu neotpakovanu,kad okrenem taj br kaze da je onemoguceno primanje poziva.. hteo bih taj br ponovo za svoje dete,kako je moguce i po kojoj ceni dobiti karticu sa tim brojem?
Poštovani Ivane,
Radi detaljnih provera možete nas kontaktirati na 0800100100 (opcija 2) ili posetiti neku od mts poslovnica.
Srdačan pozdrav
Posle isteka 90 dana da li se trajno briše kredit koji si imao, recimo imao sam 800 din, kad uplatim posle 90 dana 200 din da li imam samo 200 din ili se sabira pa imam 1000 din?
Kada pre isteka navedenog perioda od 90 dana, dopunite kredit u iznosu od 200 dinara ili više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita se produžava za narednih 90 dana.
Ja imam ne aktiviranu mts karticu koja ipak ne radi, nidam je nikada koristio ali kada pokušam da je stavim nemoguće je da obavim ništa
Molimo da se obratite na mail mtsinfo@telekom.rs
Koliko kartica važi posle isteka kredita,pošto imam samo opciju da primam pozive nisam u mogućnosti da proverim na 0800100100.
Poštovani Vlado,
Period važenja ukupnog kredita na prepaid računu nakon poslednje dopune je 90 dana. Period važnosti prepaid kartice je 12 meseci od poslednje dopune. Kartica može da ostvaruje odlazni i dolazni saobraćaj od momenta prvog poziva ili poslednje izvršene dopune, do datuma isteka važenja kredita. Nakon dostizanja datuma isteka važenja kredita, kartica ulazi u period koji traje najviše 9 meseci ili do prve naredne dopune. U tom periodu dozvoljen je dolazni saobraćaj, dok je odlazni saobraćaj zabranjen. Nakon isteka tih 90 dana, kredit se briše, a proverom preko koda *100#, dobija se info da je kredit nedostupan. Ako se kredit dopuni u navedenom periodu, dobija se samo iznos koji je uplaćen. Radi detaljnijih provera, možete nas kontaktirati pozivanjem na 0800100100 (opcija 2), elektronskim putem na adresu mtsinfo@telekom.rs, preko mts čet podrške na sajtu http://www.mts.rs ili preko društvenih mreža uz dostavu korisničkog broja na koji se upit odnosi.
Srdačan pozdrav
Poštovanje , imam pitanje , u vašim komentarima sam videla da je minimalna uplata 200 din. A kod mene traže minimalnu uplatu 400 din. Interesuje me šta je tačno.
Poštovana, minimalni iznos pripejd dopune je 200,00 dinara. Na našem sajtu možete pogledati sve načine na koje možete dopuniti prepaid karticu: https://www.mts.rs/privatni/mobilna/pripejd/dopuna.
Da li postoji direktan USSD kod za proveru vazenja prepejd kartice? *100# daje samo stanje ali ne i do kada vazi kartica.
Rok važenja kartice možete proveriti i pozivom 0800100100 odabirom opcije 2 za mobilnu telefoniju, potom opcije 1 za prepaid, a potom opcije 5. (poziv ka govornom automatu je besplatan).
27.7.2017. Je bio zadnji rok za uplatu kredita. Uplatila sam tek danas 10.8.2017. Postoji li neki način (nilo šta) da vratim svoj broj. Razlog zašto mi je broj potreban je taj jer ne mogu da pristupim facebook nalogu. MOLIM VAS ZA POMOĆ!
Poštovana Dragana,
Kako bismo izvršili proveru možete nas kontaktirati na 0800100100 (opcija2), elektronskim putem na mtsinfo@telekom.rs, preko čet podrške na našem sajtu http://www.mts.rs ili putem Facebook stranice https://www.facebook.com/mtstvojsvet/ .Tom prilikom molimo da dostavite i korisnički prepaid broj na koji se upit odnosi.
Srdačan pozdrav
Postovani…meni je kartuca iskljucena pre par dana,pa me zanima da li ce se ona aktivirati za odlazne pozive prilikom dopune ili cu morati da odlazim do mts-da mi je tamo uljuce…
Poštovana Jelena,
Kako bismo izvršili proveru možete nas kontaktirati na 0800100100, elektronskim putem na mtsinfo@telekom.rs, preko čet podrške na http://www.mts.rs ili putem društvenih mreža. Tom prilikom molimo da dostavite i korisnički prepaid broj na koji se upit odnosi.
Srdačan pozdrav
Postovanje,stari broj koji dugo ne koristim je ponovo u funkciji,bacen je pre mozda 2 godine. Zanima me da li je moguce da je kartica nakon isteka pustena ponovo u prodaju,tacnije taj broj?
Poštovana,
Moguće je da je deaktivirani broj ponovo pušten u prodaju, nije u pitanju ništa neuobičajeno.
Sim kartica mi je istekla, kako mogu da produžim, broj mi je bitan, hvala!
Poštovani Ivane,
Ukoliko je SIM prepaid kartica istekla, imate mogućnost da u roku od 30 dana podnesete zahtev za reaktivaciju kartice. Međutim, kako bismo izvršili detaljnije provere, odnosno u kom statusu se nalazi SIM kartica, predlažemo da nam se obratite putem društvenih mreža. Tom prilikom molimo da dostavite i korisnički broj na koji se upit odnosi. Naravno, možete se obratiti i pozivom našeg Kontakt centra 0800100100 (opcija 2), kao i elektronskim putem na adresu mtsinfo@telekom.rs.
Srdačan pozdrav
Dobro vece da vas pitam, sim katica mi je istekla proslo je 12 meseci, jel ja mogu opet da uplatim da je opet aktiviram ili vise nemoze?
Dobar dan. Savetujemo u cilju provere da se obratite kolegama pozivom na 0800100100 opcija 2. Prepaid broj možete i dostaviti u inbox na Facebook stranici https://www.facebook.com/mtstvojsvet/ kako bi kolege proverile. Pozdrav
Postovani, imam jednu vasu sim karticu, neotvoreno pakovanje, dakle u celofanu. Kupljena je pre mozda 2 godine, kako da znam da li je jos u funkciji ili je ugasena a da je ne ubacujem u telefon? Hvala
Poštovani, u cilju provere možete se obratiti našim kolegama pozivom kontakt centra na broju 0800100100 opcija 2 ili dostaviti prepaid broj u inbox kolegama na Facebook stranici https://www.facebook.com/mtstvojsvet/.
Da li još uvek važi da sim prepaid broj od poslednje dopune važi još 11+1 mesec ili se nešto izmenilo? Ja sam u Bosni, a imam i srbijanski broj u telefonu, pa me interesuje na koliko vremena moram da ga dopunim u Srbiji da bi ostao aktivan? Hvala!
Draga Ivana, minimalni iznos pripejd dopune je 200,00 dinara. Potrebno je da u periodu od 90 dana od aktivacije kartice, odnosno od poslednje dopune pripejd kredita, dopunite vaš pripejd kredit u minimalnom iznosu od 200,00 dinara. Ukoliko ne dopunite kredit nakon isteka perioda od 90 dana, neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan i moći ćete samo da primate pozive i poruke. Svaki put kada dopunite kredit u iznosu od 200,00 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita se produžava za narednih 90 dana.
Da li postoji neki drugi nacin za ponovnu aktivaciju neaktivne sim pripejd kartice sem odlaska u poslovnicu?
Poštovani, Ne postoji. Ukoliko je deaktivirana i prošli su svi rokovi za ponovnu aktivaciju, zahtev može podneti samo za aktivaciju u postpaid tarifnom sistemu. Srdačan pozdrav
Postovani, u nekoliko poslednjih poruka koje dobijam nakon dopune kredita pise da kredit vazi do 25.11.2016 godine – zanima me sta ce se desiti posle tog datuma?
Poštovana Miro, Kartica može da ostvaruje odlazni i dolazni saobraćaj od momenta prvog poziva ili poslednje izvršene dopune, do datuma isteka važenja kredita.
Nakon dostizanja datuma isteka važenja kredita, kartica ulazi u Grace period koji traje najviše 9 meseci ili do prve naredne dopune. U grace periodu dozvoljen je dolazni saobraćaj, dok je odlazni saobraćaj zabranjen. Svakom dopunom kredita, važnost kartice se produžava za narednih 90 dana. Srdačan pozdrav
Hvala na odgovoru!
S obzirom da mi se poslednjih nekoliko meseci, pri dopuni kredita, uvek ispisuje isti datum pomislila sam da ce posle tog 25.11.2016 doci do nekih promena – ukidanja pripaid-a, zamena kartica… 🙂
Uplatio sam kredit 12.1.2016. i u poruci koju sam dobio od eDopune pise da kartica vazi do 11.1.2017. godine.Medjutim,kad pozovem info kredit(+38164777) automat mi kaze da kartica vazi do 28.11.2016.(isto kaze i kad pozovem *100#).To je jedina kartica koju koristim.Da li mozete da mi pojasnite o cemu se tu radi?
Zahvaljujem na odgovoru.
Poštovani Gorane, dogodile su se novine u pripejdu od 5. januara. Više informacija možete videti ovde https://www.mts.rs/privatni/vesti/Privatni-korisnici—vesti/1376 Srdačan pozdrav
Da li to znači da se nakon isteka 11+1 meseci SIM kartica više ne može uopšte aktivirati i da je neupotrebljiva?
Poštovana Ružice, ako se ne dopuni kredit u tom periodu kartica neće biti više aktivna. Srdačan pozdrav
Da li isto vazi i za internet mobilnu karticu?
Poštovani Igi, važi isto ( ukoliko je prepaid data).