Šta je BOX paket i iz čega se sastoji?

You may also like...

110 Responses

  1. Stefan каже:

    Ja imam box 4 paket placam 4000 mesecno a brzina wifi-a mi je 65mbs. Interesuje me zašto je tako. Zar ne treba da imam puno veću brzinu interneta.

  2. Mario каже:

    Dobio sam 100GB uz box 4 i ne znam kako da prebacim internet na drugi broj od mog sina.

  3. Đorđe каже:

    Imam kuću gde postoji priključak za telefon od ranije ali je isključen. Kabl i dalje postoji do kuće. Ako uzmem box paket da li moram prethodno da aktiviram tu fiksnu liniju telefona? I da li to znači da ću onda plaćati dodatnih 650 din mesečno za telefonsku liniju ili se to računa u box paket?

    • mts Podrška каже:

      Pozdrav, za realizaciju Box paketa je potrebna živa fikna linija. Fiksni priključak je sastavni deo Box paketa, te se za isti dobija ukupan račun. Demontirana linija ne može biti predmet naplate.

  4. Marko каже:

    Uveo sam nedavno Box4 gde mi je uz prvi račun ispostavljena stavka ‘Maloprodaja ADSL instalacija’ u iznosu od 12.001,20 din. Pritom sam uzeo vaš paket zbog promo perioda od 8 meseci po 1.00 din. gde mi NIKO NIKADA od vaših zaposlenih nije pomenuo ni rekao za ovo. Jako neprofesionalno.

  5. Ivan каже:

    Zašto se cena box paketa uvećava kad uzmem telefon na rate?

  6. Марко Симеон каже:

    Потписао сам уговор на 24 месеци и то Бокс 3 (Фиксни телефон, Интернет 10 мб и Старт тв пакет). Потврђено ми је да имам техничке могућности за гледање канала у ХД резолуцији (оне који је поседују). Моје питање је: Да ли плаћам додатно ХД услугу? Значи занимају ме само канали из основне (старт тв пакет) понуде али у ХД резолуцији?

  7. Slobodan каже:

    Poštovani,
    od marta 2019 su mi isključene sve opcije u boks 3 paketu fiksni telefon, internet i tv, kako nisam bio u mogućnosti da na vreme izmirujem plaćanje obaveza po prispelim računima. Ja sam isplatio obaveze do avgusta 2019 godine. Kako mi sada u januaru ističe ugovor da li moram isplatiti sve račune do kraja januara 2020 godine iako nisam imao nikakvu uslugu za period od marta 2019 i koja su moja prava? Inače želim da ne sklapam više novu ugovornu obavezu.

  8. Rodoljub Jušković каже:

    Imam vas box paket gde su fiksni imobilani telefon + internet. Internat apsolutno ne valja. Bezbroj prigovora i prijava sam imao. Ugovor je potpisan na 24 meseca. Istekao nije. Uslugu koju placam, ne dobijam jer je brzina interneta, dogovorena ugovorom 20 mb, a ne prelazi 5-7mb. Otprema je 1,50-1,70. Zelim da ukinem internet, koji placam, a nemam, a da zadrzim fiksni i mobilni telefon. Koji je put i nacin?

  9. Mir Ristić каже:

    Prilikom potpisivanja ugovora za box 4 plavi (decembar 2018.) dobio sam brzinu neta 50Mb/s na žici. Tada mi je usmeko kazano u poslovnici prilikom potpisivanja novog ugovora da me sleduje 100Mb/s ali pošto nemam optiku tj. mogućnost za veću brzinu to je trenutno max 50Mb/s. Ugovor je 4300din. mesečno + neke aktivirane usluge. Posle 4 meseca dolazi optika ispred stana i ucena da ću je dobiti samo uz nov ugovor, isto box 4 plavi ali po višoj tarifi. Na moj prigovor mi ipak daju optiku u okviru postojećeg ugovora ali smatram to prevarom jer i dalje imam 50Mb/s sa optikom i to plaćam 4300 din a box 4 crveni je 3999din i 100Mb/s.
    Zašto mi se i dalje naplaćuje box4 plavi po višoj tarifi kada je sporiji od trenutnog box 4 crvenog ?
    Smatram da me sleduje brzina 100/20Mb/s za ugovor i novčanu naknadu koju vam trenutno plaćam.
    Višegodišnji sam korisnik.

  10. Momčilo каже:

    Poštovani da li box4 crveni uključuje i gledanje 28 HD kanala kako piše ili se to dodatno kupuje.
    Hvala /

  11. Tanja каже:

    Koliko tv mogu biti povezani u boks4 crveni

    • ljubimche каже:

      U okviru Box 4 Crveni paketa dobijate 1 STB dok za ostale dobijate 1 osnovni + 1 dodatni. Možete podneti zahtev za još dodatnih uređaja pozivom broja 0800/100100 opcija 3.

  12. Blasko Gavran 8 каже:

    Koliko je cena Box2 fiksni telefonon +NET od 10 M/bs na 24 meseca novi korisnik, Hvala

  13. Igor каже:

    Kako se vrši provera potrošnje internet dodatka od 100GB u okviru box 4(4 u 4)

  14. Поштовани,
    имам тренутно БОХ4,и истиче ми за месец дана у 12.2019,вечерас сам свратио у МТС пословницу да продужим пакет и узмем Црвени БОХ и мобилни уређај,и прочитам на сајту да има 6 месеци по 1 дин,када не лези враже,опет нека мачка у ђаку од МТСа,каже ми продавачица да је то само за нове кориснике??!??Па ми није јасно,сада ћемо сви стари да отказујемо и раскидамо уговоре да би били нови и стекли услов за повластице?А пре 15 дана сам раскинуо уговор сачињен пре 10г,пошто изгледа да МТС не цени старе кориснике који измирују редовно своје обавезе.Па се надам одговору,да ли МТС цени старе кориснике или да налазимо новог оператера и за нет+тв…
    Хвала унапред
    Поздрав

  15. Tanja каже:

    Imam broj na pretplatu kod vas istice mi februara meseca. Dali mogu da uznem sad boks 4 i taj isti broj da ubacim u boks 4 bez obzira sto jos nije isteko ugovor

  16. GORDANA каже:

    Korisnik sam box3 paketa. Želim isključenje fiksnog, samo TV i internet, jer nam je stigao račun za fiksni veći a ne koristimo ga. Koja je cena tog paketa.

    • Biljana Kozarević каже:

      Pozdrav, po isteku ugovorne obaveze možete preći na Box 2 koji sadrži usluge mobilni net i m:SAT TV uslugu. Mesečna naknada za ovaj paket iznosi 1999 dinara. Standardni Box paket ne može raditi bez fiksnog telefonskog priključka.

  17. Kristina каже:

    Da li mogu rakinuti ugovor za Box 3 pre isteka(net, fix, mob)?

  18. Dejan Jelenković каже:

    Poštovani,

    Korisnik sam usluge BOX-4 paketa i interesuje me da li i pod kojim uslovima se može koristiti, tj. dobiti još jedna mail – adresa?

    Takođe me interesuje i da li bi korišćenjem usluge „4 u Box 4“, tj. dodavanjem jedne mobilne linije račun za Box paket bio uvećan samo za iznos postojećeg paketa mobilne linije koja se dodaje?

    Unapred hvala i srdačan pozdrav.

  19. Pavle каже:

    Postovana,
    Ugovor za box 4 nam istice 30.11.2019., vec par puta nam je na kucnu adresu kao i u vidu sms poruke stiglo obavestenje da mozemovec sada produziti ugovor. Obzirom da vec imamo telefon uz box koji smo uzeli prilikom proslog produzavanja ugovora, da li mi i sada imamo mogucnost kupovine telefona uz box, jer zelimo da predjemo na box 4 plavi? Da li bi rata u tom slucaju bila zbir cene paketa uvecane za ratu novog uredjaja?
    Pozdrav

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Pavle,

      S obzirom na to da već imate ugovornu obavezu za Box paket uz kupljeni telefon, zahtev za kupovinu telefona i produženje ugovorne obaveze možete podneti kada do isteka ugovora ostane manje od 3 meseca. Ukoliko ugovor ističe 30.11.2019. godine, zahtev možete podneti posle 30.08.2019. godine. To možete učiniti online preko našeg sajta: https://mts.rs/oec/lista-mobilnih-uredjaja/box-4/box-4-plavi ,pozivom na 0800100100 (opcija 1) – poziv iz mts mobilne i fiksne mreže je besplatan ili u mts poslovnici.Da, u mesečnom računu se fakturiše mesečna rata za telefon, kao i mesečna naknada za plavi Box 4 (5499 dinara). Pretpostavljam da ste dobili SMS obaveštenje da imate mogućnost kupovine telefona na rate bez iniciranja nove ugovorne obaveze, ali u tom slučaju telefon kupujete po maloprodajnoj ceni. Maloprodajna cena se nalazi na prethodnom linku, klikom na željeni model u okviru stavke „dodatne informacije“.

      Srdačan pozdrav

  20. Nena каже:

    Mozete li mi objasniti,po kom pravilu povećavate cenu boxa? Ako sam potpisala ugovor za Box3 2799din.Kako je moguce da povecavate iznos paketa???Mesecna naknada tokom minimalnog perioda vazenja 2799 iiiii
    Mes.nakn.nakon isteka minim.vazenja 2899??Molim Vas hocu objasnjenje????

  21. Нада каже:

    Поштовани да ли могу уколико поседујем Бокс пакет: тв, интернет, фиксни телефон и моб број да узмем телефон на рате без раскидања уговора…јер онда сносим трошкове раскида?
    Нада

  22. Mirjana каже:

    Postovani interesuje me sta znaci 4 u BOX 4 – Pridruživanjem dodatne mobilne linije BOX 4 paketu ostvarujete poklon od 100 GB.Posto ova opcija nije bila u ponudi kada sam produzivala svoj BOX 4 paket interesuje me dali je moguce naknadno ukljuciti ovu opciju

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovana Mirjana,

      Usluga „4 u Box 4“ je namenjena korisnicima Box 4 paketa (crveni, plavi, beli i zlatni Box 4). Box 4 korisnici dobijaju 100 GB za dodatne 4 mobilne linije. Data saobraćaj od 100 GB dobijate na zajedničko korišćenje, odnosno 100 GB dele brojevi koji su prijavljeni za pomenutu uslugu.Za uslugu se možete prijaviti pozivom Kontakt centara 0800100100 (opcija 2) ili u mts poslovnici. BOX 4 paketu možete da pridružite bilo koju od sledećih aktuelnih tarifa: Soko, Omorika ili Morava; Mobilni Net; Kontrola troškova.

      Srdačan pozdrav

  23. Bane каже:

    Godinama sam korisnik box 4 paketa, da li 3 GB + 1 GB i 1 GB u romingu važi samo za nove korisnike ili važi za sve?

  24. milanka каже:

    Da li je moguće da vaši operater, a ni oni zaposleni u vašim poslovnicama mesec dana preseljavaju Box paket sa jedne adrese na drugu.I da svaki put kada pozovem dobijem isti odgovor „da nije do njih,i da oni rade šta je u njihovoj moći“ .I da strpljivo sačekam…Mogu da kažem da je sramota za tako veliku firmu ,to što rade i što su neorganizovani po pitanju preseljenja…A u slučaju da odustanem plaćam punu cenu paketa koja nimalo nije malo,a iznosi 45000,00din.

  25. Dusan каже:

    Korisnik sam Box3 paketa. Na koji nacin mogu da dobijem mogucnost wifi stb-a?

  26. Goran каже:

    Poštovani,
    na vašem zaista konfuznom sajtu ne mogu pronaći opciju kojom bih prekinuo korišćenje Box3 paketa, za koji je ugovor istekao 2.8.2018. godine. Želeo bih da nastavim da koristim usluge pojedinačno, bez ugovorne obaveze, a da za pospaid broj promenim tarifu i uzmem ugovor na 12 meseci. Kako to uraditi online?

  27. Saša каже:

    Da li je moguce prebaciti box paket (internet + fiksna linija) na drugu adresu ukoliko dodje do promene iste tokom preseljenja?

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Saša,

      Zahtev za seobu usluga možete podneti u nekoj od mts poslovnica. Nakon pokrenutog zahteva, vrši se provera tehničkih mogućnosti o čemu ćete naknadno biti obavešteni.

      Srdačan pozdrav

  28. marinko каже:

    kako mogu da blokiram 0(nulu) na fiksnom

  29. marinko каже:

    kako mogu dobiti listing sa svim razgovorima i porukama

  30. marinko каже:

    imam Box 4 paket,a u okviru paketa mob .telefon sa 300 minuta .Zašto mi se pevo skida svih 300 minuta bez razlike sa kojom mrežom razgovaram,pa tek posle toga se koriste minute u mts mreži

  31. ivica каже:

    Koliko vremena je potrebno da internet „proradi“ ? Sve je povezano kako treba , lampica na dsl ne svetli , zvao sam par puta korisnicki servis ….

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Ivice,

      Radi detaljnih provera predlažemo da kontaktirate našu tehničku podršku na broj 0800100100 (opcija 4). Poziv iz fiksne i iz mobilne mreže Telekoma je besplatan. Takođe, možete se obratiti elektronskim putem na adresu info@telekom.rs, mts čet podrške na sajtu http://www.mts.rs ili putem društvenih mreža uz dostavu podataka.

      Srdačan pozdrav

  32. Milica каже:

    Uzela sam box paket pre mesec dana i malo je reći da sam nezadovoljna. Ono što radite sa prodavcima na terenu je gerila marketing otprilike. Idu od stana do stana, sa uvezbanom pričom koja zvuči odlično kad oni pričaju, a ono što zapravo dobijete, nema veze sa tim. Internet sam uzela 20mb/s, umesto dotadašnjih 10mb, a trebalo je da dobijem i novi modem, koji nikad nije došao. Kada radi, sporiji je nego onaj koji je bio pre. Sa kanalima je tek posebna priča. Iako sam naglasila da mi osim FOX kanala, ostali nisu preterano bitni jer ne pratim reality show programe i da je to jedini uslov, rekli su mi da će FOX kanali biti uvedeni od Nove godine. Gle čuda, ni to nije tačno. U principu, dobila sam gomilu nepotrebnih kanala, koje ne prati ni rodbina zaposlenih koji rade na tim tv stanicama, a kamoli neko drugi. Zanima me kako da raskinem ugovor. Imamo valjda pravo na probni period ili u ovoj banana republici ne mozes protiv drzave. Samo moze drzava protiv tebe. I da, molim vas da mi ne odgovorite da opste uslove mogu naci na tom i tom linku, valjda ste iz ove poruke mogli da zaključite da sam dovoljno pismena, da mogu i sama da ih nadjem. Zanima me konkretno rešenje, šta radite kada je korisnik nezadovoljan i smatra se prevarenim nakon nepunih mesec dana korišćenja usluge.

    • Olgica Ljubanović каже:

      Draga Milice,

      Nije nam drago zbog Vašeg nezadovoljstva. Trudimo se da pružimo najbolje usluge za naše korisnike. Ako u bilo kom pogledu nisu ispunjena Vaša očekivanja, imate mogućnost da tim povodom uložite zvaničan prigovor na adresu info@telekom.rs koji će biti razmotren od strane nadležne službe.

      Srdačan pozdrav

  33. Dragana Disic каже:

    Postovani, dugi niz godina sam korisnik usluga BOX4 Xl paketa, na dan potpisivanja ugovora receno mi je da Xl podrazumeva 2GB po ugovornoj obavezi .Po isteku 6 meseci od potpisivanja ugovora imam 1GB.Obratila sam se vasoj poslovnici i dobila objasnjenje da je 2GB bilo u trenutku potpisivanja promotivno 6meseci a da pritom niko nije izneo tu cinjenicu pri potpisivanju ugovora od strane vaseg uposlenog lica.Iskreno cu reci da kao korisnik mts osecam prevarenim i ozbiljno razmisljam da vise ne obnovim ugovor ukoliko ne dobijem obrazlozenje,koliko Ima XL mobilnog prenosa podataka?Hvala

  34. djordje harambasic каже:

    Kada sam potpisivao ugovor to je na dosta stranica pa nema sanse da se to procita pa me zanima dali mogu pre vremena da raskinem ugovor.

  35. Marina каже:

    Postovani, posto smo podstanari, i fiksni telefon je naravno na ime gazde, koji ne zeli ugovor, da li postoji mogucnost da se uzme box paket ali npr samo internet, tv i mobilni, ili je fiksni obavezan element? Pozdrav 🙂

  36. Nenad каже:

    Poštovani,
    Molim da mi oslobodite četvrtinu ekrana prilikom korišćenja webmail-a.
    U opcijama ne postoji mogućnost da se reklama isključi (ili je ja nisam uočio).
    Korišćenje e-mail adrese je uključeno u cenu usluge koju godinama koristim tako da reklama za tu konkretnu uslugu nema svrhe osim zauzimanja displeja (naravno da ne želim ni ostale reklame, ako mi je nešto potrebno od informacija pregledaću sajt).

    Pozdrav

  37. Boris каже:

    Postovani,
    da li postoji spisak kanala za osnovni paket u nekom pdf, word ili excel formatu?
    Mislim da ne bi bilo lose da uz paket dodelite takav spisak, obzirom da ima starijih ljudi koji ne baratuju tehnikom.

  38. nikola каже:

    Roditelji žele da uzmu box paket ali je fiksni telefon na majčino ime, a internet na očevo, na istoj adresi naravno. Da li je to izvodljivo ili ne? Hvala

    • Ivan Petrović каже:

      Sve usluge u Box paketu moraju da glase na jednog korisnika (jednog potpisnika ugovora). Za dodatne informacije u vezi promene u nazivu korisnika molimo da se obratite kolegama pozivom kontakt centra 0800100100 opcija 3. Srdačan pozdrav

  39. Jelena каже:

    Gospodin Stojanovic je u pravu. Isto tako sam i ja gledala kako mi racun raste, isto tako *797* nije dostupan i kada je konacno dostupan bio racun je bio astronomski. Ubedjivali ste me da sam koristila internet a koristila sam telefon koji jedva i ima ekran u boji, nema internet. Inace box 4 koristim a ni mobilni uredjaj nisam dobila pod izgovorom da ga nema više u zalihama. Samo sam karticu dobila. Ja sam i sa sada u panici jer *797# trenutno nije dostupan i panika me hvata znajuci sta mi se poslednji put dogodilo.

  40. Toni каже:

    Mislim da je 24 dana mnogo cekanja za realizaciju box 3 paketa. Operateri ponavljaju kao papagaji za dan dva ce se neko javiti..sramota

    • Una Zabunov каже:

      Poštovani, izvinjavamo se na čekanju. U slučaju nepredviđenih tehničkih okolnosti realizacija može trajati malo duže. Da li je sada sve u redu? Srdačan pozdrav

  41. Deki каже:

    Postovani zanima me dali mogu da u bilo kom trenutku dodjem i produzim moj box paket i uzmem box uredjaj(tablet).

    • Una Zabunov каже:

      Poštovani Deki, savetujemo vas da se obratite kolegama na 0800 100 100 opcija 3, kako bi kolege proverile kada možete da produžite ugovor. Srdačan pozdrav

  42. miroslav каже:

    imam box 4 paket. Interesuje me da li mogu i po kojoj ceni da u jos dve prostorije u stanu gledam televiziju. Ima li popusta za 3 set top box-a u jednom stanu

  43. Stevan каже:

    Poštovani,
    Interesuje me da li ispunjavam tehničke uslove za super BOX paket, živim u Borči.
    Pozdrav

    • Una Zabunov каже:

      Poštovani Stevane, molimo Vas da u našoj poslovnici ili na 0800 100 100 podnesete zahtev za proveru tehničkih mogućnosti. Srdačan pozdrav

  44. Nikola каже:

    Postovani,

    Nedavno, Telekom je promenio ne samo raspored kanala unutar IPTV usluge, vec i sam izbor kanala(!). Ja sam Vasu Mega BOX uslugu odabrao upravo zbog datog izbora kanala. Kako mi je usluga sada uskracena ili znacajno „okrnjena“, da li mogu prevremeno da raskinem ugovor?

    Ukoliko smatrate da nije moguce, molim Vas, da mi odgovorite zbog cega, tj. da me uputite na deo Ugovora za Mega BOX paket, u kojem se eksplicitno dozvoljava da se usluga sustinski kvalitativno menja bez saglasnosti klijenta?

    Unapred hvala,
    Nikola Basta

  45. ljiljana каже:

    treba mi odgovor jel moguce prekinuti ugovor samo internet pre isteka

  46. Zeljka каже:

    Pre desetak dana sam se prijavila za Box paket u jednoj od vasih poslovnica. Receno mi je da moja linija ispunjava tehnicke uslove, medjutim jos uvek nisam dobila poziv za potpisivanje ugovora. Interesuje me za koliko je uobicajeno da stigne poziv za potpisivanje ugovora i kako mogu da proverim da li se javio neki problem u medjuvremenu.
    Srdacan pozdrav!

  47. oPakiPaki каже:

    Nemam reči koliko se nerviram nepregeldnošću vašeg sajta! Kao da ste ga radili namerno da korisnik što teže nađe ono što ga interesuje! A i kad nešto od toga objavite, to je BEZ OSNOVNE INGORMACIJE, kao što je na primer spisak kanala box paketa, koji ima sve: logo. naziv kanala, ali mu fali ono što je korisniku najvažnije: BROJ kanala! Danima pokušavam da doznam recimo GDE MOGU DA PRATIM EMISIJE NA TIM KANALIMA, dakle ono što se zhove TV PROGRAM! Vrlo sam, vrlo razočaran vašim sajtom!

  48. stojanovic каже:

    koristim box vec par godina

    s vremena na vreme pozovem*797# da proverim stanje.

    i tokom prosle nedelje je stalno servis bio nedostupan

    u subotu je proradio i stanje je bilo 7000 i internet je bio na nuli sto me je zacudilo.
    iskljucio sam internet komunikaciju na mobilnom i samo sam gledao kako racun raste tokom nedelje do 11000

    naravno telefonski korisnicki servis ne radi vikendom

    i stvarno se iznerviras kada vidis da ti racun raste a nista ne mozes da uradis

  49. Ivan Petrović каже:

    Box paketi objedinjuju usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije. Postoji više kombinacija Box2, box3 i Box4 paketa stoga savetujemo da posetite naš sajt za dodatne informacije i cene: https://www.mts.rs/privatni/box/upoznajte-box/box-cenovnik

  1. 15/08/2017

    […] Šta je Box paket i iz čega se sastoji? […]

Оставите одговор на Tanja Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *