Sve što treba da znate o osiguranju mobilnih telefona – mts Blog
Koliko puta vam se dogodilo da vam je telefon jednostavno ispao iz ruke ili da ste ga slučajno pokvasili? Složićete se da je prilično neprijatan osećaj neizvesnosti u trenucima kada se pitate da li vam je napukao ekran ili je voda dospela u unutrašnjost telefona. Niste jedini kojima su doživeli ovakvo iskustvo. Oko 45% ljudi u Srbiji se izjasnilo da su bili u situaciji da su sami oštetili mobilni telefon. Njih 38% je ispustilo telefon iz ruke, dok je 28% njih ubacilo svoj mobilni telefon u neku tečnost.
Kako je mobilni telefon postao mnogo više od sprave za pozivanje i slanja SMS telefona i kako bi se izbegao stres oko kupovine novog u slučaju oštećenja, u svetu ustalila praksa da se prilikom kupovine novog uređaja isti osigurava.

Osnovne informacije
Kompanija Dunav osiguranje je razvila novu uslugu, namenjenu isključimo mts postpejd korisnicima – osiguranje mobilnih telefona. Osiguranje se može primeniti isključivo na nov mobilni uređaj, u trenutku kupovine u mts poslovnici, i usklađuje sa trajanjem ugovora postpejd tarife (ne duže od 24 meseca). Ovo osiguranje nema teritorijalno ograničenje i važi u celom svetu, pa tako ukoliko se neka od neprijatnih situacija dogodi u inostranstvu, osiguranje pokriva nastalu štetu (sva prava iz osiguranja se ostvaruju na području Republike Srbije).
Uređaj se može popraviti ili biti zamenjen za novi, po osnovu osiguranja i ne može se vratiti novac u njegovoj vrednosti.
Šta pokriva osiguranje telefona?
Osiguranje mobilnog telefona pokriva upravo one rizike i oštećenja koje garancija proizvođača ne podrazumeva:
- Lom uređaja usled pada, udara ili pritiska,
- Kratki spoj,
- Oštećenja usled dejstva tečnosti,
- Delovanje pare na uređaj,
- Nenamerne pogrešne upotrebe,
- Direktnog ili indirektnog udara groma,
- Nestanak telefona usled provalne krađe ili razbojništva.
Kako prijaviti štetni događaj?
Nastanak štete na uređaju ili krađu, potrebno je prijaviti u roku od tri radna dana. To je moguće učiniti na tri načina:
- pozivanjem kontakt centra na broj 0800/130-147,
- elektronski – mejlom na adresu telekom.rs@allianz-assistance.at
- lično u mts poslovnici.
Cena osiguranja
Suma koja se osigurava je prodajna (puna) cena uređaja, odnosno cena mobilnog telefona bez sniženja ili popusta koji se ostvaruje pri kupovini uz postpejd pakete.
Premija osiguranja se plaća u ratama i to uz mesečni račun za ostvarene usluge. Iznos mesečne premije, isključivo zavisi od cene mobilnog uređaja. Pa tako, na primer, mesečna premija od 199,5 dinara uplaćuje se za uređaje čija cena iznosi do 19.360 dinara.
Više informacija o cenama pogledajte na link-u.
Da li mogu naknadno da uzmem osiguranje?Uz novi ugovor uzela sam Iphon 11 u oktobru 2020.
Pozdrav, predmet osiguranja može biti isključivo nov mobilni uređaj koji je ugovoren i kupljen u mts-u, a osiguranje mora da se uskladi sa trajanjem ugovora postpejd tarife uz koju je uzet mobilni telefon. Osiguranje ne može trajati duže od 24 meseca.
Pozdrav , ako kupac umro , i platio samo pola godine ? Sto dalje ? Unapred zahvaljujem na odgovoru.
Poštovanje, predlažemo da neko od rodbine poseti mts poslovnicu sa izvodom iz matične knjige umrlih u cilju provera otkazivanja ili preuzimanja ugovora.
Postovani,
Veoma je loš domet u okolini Čačka. Možete li unaprediti predajnike prijemnike ili šta već.
Pozdrav, savetujemo vam da prijavite problem sa dometom putem kontakt centra na broju 0800/100100.
Moze li se uzeti osiguranje dan ppsle kupovine telefona
Pozdrav, posetite poslovnicu u cilju provera. Ako telefon podržava osiguranje kolege će vas informisati.
Postovanje, koliko bi kostala mesecna premija za telefon marke Samsung A71 Hvala.
Pozdrav, rata uređaja je 1150 dinara mesečno uz Omorika 2 tarifu, koja je 2699 dinara mesečno sa ugovornom obavezom od 24 meseca. Više detalja možete videti na sledećem linku https://mts.rs/oec/pojedinacni-uredjaji/postpejd-tarife/omorika-2/samsung-galaxy-a71