Vodič za izbor odgovarajuće tarife (2013. godina) : Koju tarifu odabrati?

Naše korisničke navike su se promenile u skladu sa inovacijama do kojih neminovno dolazi na tržištu mobilne telefonije. Sa ekspanzijom “pametnih” uređaja , kako istraživanja pokazuju, telefon uz pozive sve više koristimo za slanje SMS poruka, surfovanje, Google pretragu i za odlazak na Facebook ili Twitter. Trenutno u Srbiji ovakve telefone koristi 21% populacije, i taj trend je u konstantnom porastu.  Međutim, ne treba zaboraviti da su korisničke navike individualne i da u skladu sa tim svako treba da odabre svoju tarifu. Zbog toga su tarifni profili osmišljeni tako da zadovolje specifične potrebe različitih grupa korisnika.

 

U zavisnosti od toga koji vam način plaćanja najviše odgovara, na raspolaganju vam je:

  1. Prepaid tarifni sistem – podrazumeva plaćanje usluga unapred (sistem dopune)
  2. Postpaid tarifni sistem – podrazumeva plaćanje putem mesečnog računa
  3. Kontrola troškova – podrazumeva plaćanje uvek istog iznosa računa, uz mogućnost dodatne dopune

Ukoliko ste odabrali način plaćanja, vrlo lako ćete doći do odgovora koja je tarifa optimalna za vas. Dovoljno je da se, u zavisnosti od vaših navika, opredelite za opciju DA ili NE, a zatim samo da pratite strelice na dijagramu.

Moj klub

Tarifni profil Moj klub dostupan je uz kupovinu nove prepaid kartice i namenjen je svima koji vole jedan od naša dva najveća fudbalska kluba – Crvenu Zvezdu i Partizan.  Minut razgovora u domaćem saobraćaju iznosi  9,90 dinara, SMS poruka u domaćem saobraćaju 4,90 dinara a prenos podataka u domaćem saobraćaju za 100 kB iznosi 6,00 dinara. U okviru tarife Zvezda prepaid, odnosno tarife Partizan prepaid, korisnici mogu sa svog mobilnog besplatno da pristupaju i čitaju zanimljive sadržaja sa sajtova svog kluba.

Moj prepaid

 

Moj prepaid tarifa nudi jedinstvenu cenu minuta razgovora ka svim mrežama u domaćem saobraćaju. Svi korisnici koji se opredele za novu karticu sa ovom tarifom imaju mogućnost da u mt:s vodiču na *100# aktiviraju dodatak Uzmi sve besplatno. Očekuje ih čak 1.500 minuta za razgovore u mt:s mreži, 1.500 SMS poruka i 150 MB u domaćem saobraćaju koje mogu da iskoriste u periodu od 7 dana od dana aktivacije.

 

Kontrola troškova

Tarifni profil Kontrola troškova pruža mogućnost potpune kontrole troškova, uz uvek isti iznos mesečnog računa. Tako, za Kontrolu troškova 500, Kontrolu troškova 1000, odnosno Kontrolu troškova 2000, korisnik svakog meseca plaća isti iznos računa od 500,00 dinara, 1.000,00 dinara, odnosno 2.000 dinara.

Posebna pogodnost ove tarife je bonus u okviru pretplate. Tako da pored osnovnog kredita, koji korisnici koriste za sve usluge i sve mreže, dobija se i dupli bonus kredit od 1.000, 2.000, odnosno 4.000 dinara za prenos podataka, SMS poruke i pozive u mt:s mreži, kao i 150 MB, 300MB, odnosno 500MB za prenos podataka.

 

Još jedna važna prednost Kontrole troškova je mogućnost da ukoliko se u toku meseca kredit ili bonus ne potroši u celini, preostali iznos se prenosi u naredni mesec i pridodaje se iznosu kredita i bonusa koji se dobije u tom mesecu. Preneta količina bonusa se može iskoristiti samo u mesecu u koji je preneta.

Kontrola troškova nudi i mogućnost dopune kredita, i to na bilo koji od uobičajenih načina.

Mega Net

Povoljnost Mega Net tarife ogleda se u izuzetno velikoj količini saobraćaja uključenog u mesečnu pretplatu – neverovatnih 44.000 minuta, 40.000 SMS poruka i 40 GB. Izborom Mega Net tarife dobija se mogućnost korišćenja mt:s Mobile TV potpuno besplatno do kraja 2014. godine.

Mix Net

Mix Net tarifni profil omogućava da saobraćaj uključen u mesečnu pretplatu koji nije potrošen u tekućem mesecu bude iskorišćen u narednom mesecu.  U okviru Mix Net tarife, korisnik ima širok izbor tarifnih profila od Mix Net S, Mix Net M, Mix Net L, Mix NetXL, pa do Mix Net XXL. Osim minuta za razgovore i SMS poruka u domaćem saobraćaju, u mesečnu pretplatu uključeno je od 200 MB pa čak do 10GB za prenos podataka u domaćem saobraćaju, u zavisnosti od odabranog tarifnog profila.

 

Mix

Specifičnost Mix tarife je i u tome što saobraćaj uključen u mesečnu pretplatu koji nije potrošen u tekućem mesecu može se iskoristiti u narednom mesecu. U ponudi je pet Mix tarifnih profila: Mix 400,  Mix 750,  Mix 1250,  Mix 2300 i Mix 3500. Ovaj tarifni profili nudi najveći broj minuta i SMS poruka u domaćem saobraćaju uključenih u pretplatu. Takođe, ova tarifa omogućava izbor bilo koja tri Friends&Family broja iz mt:s mreže sa kojima je , nakon potrošenih minuta uključenih u pretplatu, minut razgovora znatno jeftiniji i iznosi  samo 3,95 din/min.

Bel

 

Bel tarifa je najpogodnija za korisnike koji najčešće pozivaju u okviru mt:s mreže. U zavisnosti od potreba mogu se izabrati paketi Bel 50, Bel 100, Bel 150, Bel 200, Bel 400 i Bel 1000. Takođe, postoji mogućnost izbora tri Friends&Family broja iz mt:s mreže sa kojima se, nakon potrošenih minuta uključenih u pretplatu, razgovora po znatno nižoj ceni, u iznosu od 3,95 din/min.

 

Telefon uz tarifu

 

U okviru naše postpaid ponude korisnici mogu kupiti različite modele mobilnih uređaja po ceni već od 1 dinar, uz odgovarajuću postpaid tarifu. Novi korisnici i korisnici koji obnavljaju ugovor mogu da se opredele za jednu od dve pogodnosti: da ostvare popust na pretplatu od 50% ili da odaberu telefon po promotivnoj ceni. Ukoliko se opredele za mt:s Kontrolu troškova,  korisnike čeka promocija u okviru koje naredne dve godine plaćaju čak  50% nižu pretplatu za ovu tarifu i dok traju zalihe mogu izabrati jedan od tri modela telefona po veoma povoljnim uslovima. Promocija traje do 31. oktobra 2013. godine i važi uz ugovor na 24 meseca.

 

Pokušali smo da kroz dijagram prikažemo sva ključna mesta za koja smatramo da su bitna za donošenje ispravne odluke i rešavanje eventualnih dilema. Nadamo se da smo vam olakšali izbor tarife i da je to tarifa baš po vašoj meri!

 

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

118 Responses

  1. Slavica каже:

    Postovani, da li sam u obavezi da produzim ugovor nakon isteka istog? Takodje me interesuje, da li i dalje imam sve pogodnosti koje sam imala uz njega ukljucujuci poruke, min itd.? Da li i dalje imam pravo na 50% popusta s obzirom da uz paket nisam uzela tel? Razlog zbog kojeg postavljam putanja jeste da ne zelim da menjam paket koji sam do sad imala s obzirom da ga vise nemate u ponudi. Pozdrav!

  2. zoki каже:

    Da li je moguce minute unutar MTS koristiti pre minuta za sve mreze, tj, ako zovem vip ili telenor trosim minute za sve mreze, a ako zovem MTS trosim minute unutar svoje mreze? Da li postoji takav tarifni paket?

  3. zorica каже:

    Postovani,
    u Vasem ugovoru koji sam potpisala kao modem za mob internet stoji naznaka da je u pitanju 3g a dobila sam 4g modem,koji ne mogu da koristim posto aparat za koji je modem namenski uzet ne podrzava 4g. Da li mogu da ga zamenim za 3g?

    • Una Zabunov каже:

      Poštovana Zorice, modem podržava 2G, 3G i 4G mrežu. Molimo Vas da proverite podešavanja koja ste dobili u uputstvu. Ukoliko i dalje imate problema obratite se na 0800 100 100. Srdačan pozdrav

  4. Nikola каже:

    Poštovani, da li mogu da se prebacim sa talife MIX XL na kontrolu troškova 2000 pre isteka ugovora?

  5. maja каже:

    Poštovani,
    korisnik sam druge mreže, pa me zanima da li mogu da uzmem telefon na rate (24 meseca) uz ugovornu obavezu od 36 meseci prebacivanjem broja u vašu mrežu?

  6. Božidar каже:

    Poštovanje, imam jedno pitanje.

    Korisnik sam BOX4 paketa, odnosno na mami je, hteo bi da uzmem telefon (LG MAGNA), piše da bi mesečna rata bila 925 din.

    Zanima me čemu one mesečne pretplate ako želim samo telefon da uzmem ne karticu, i bio sam u Rumi i Sremskoj Mitrovici u telekomu i isto su mi rekli da samo odplaćujem te rate, kao što je ovde 925.

    Malo mi je ne jasno, molim odgovor.

  7. Štefan каже:

    U februaru mi ističe ugovor na 2 godine, za mix net M paket. Koliko ranije mogu da obnovim ugovor.

  8. Nebojsa каже:

    Postovani,

    Mene interesuje da li kao korisnik Box 4 paketa, vec dve godine, u oktobru mi istice ugovor, imam pravo na neki dodatni popust pri obnovi ugovora, prvenstveno u pogledu kupovine telefona? Hvala.

  9. sasa каже:

    za mene je najbolji Mix NetXL paket veoma je dobar , ja isti takav paket imam i veoma sam zadovoljan uslugom

  10. Srdjan каже:

    Da li je moguce da uzmem mobilni internet uz tablet za dinar ako vec imam pretplatu na mobilni telefon.? Tj. da li mogu potpisati jos jedan ugovor u MTSu iako sam jedan vec potpisao.

  11. neletaksista каже:

    31.07. mi ističe 2-godišnji ugovor za BOX 4 paket, uz koji sam uzeo telefon. zanima me ,mogu li i koliko ranije ,produžiti ugovor i uz njega uzeti novi telefon ?

  12. ivan каже:

    Hteo bih da pitam treba da obnovim box paket sa box4 na box3 da li imam prava na telefon za dinar ili na kupovinu tableta za dinar

  13. Miloš каже:

    Ako sam sklopio ugovor na 50% bez telefona, da li mogu da pređem na tarifu od 100% sa telefonom? Što se tiče 3G usluge. Bila mi je deaktivirana ranije. Zašto je opet aktivirana kada nisam uzeo telefon uz paket već 50% pretplate?

  14. ivica каже:

    Pstovana da vas pitam koristim box paket nekih 3 godina sad me interesuje imam ugovor kako mi se cini do 1 februara 2015 dali postoji mogucnost da se produzi ugovor i koliko pre isteka ugovorne obaveze u mom primru 1 febtuara 2015

  15. Nenad каже:

    Draga Una, da li je usluga Ortak lokator jednako dostupna pripejd korisnicima kao i korisnicima postpejd tarifa?! Unapred zahvalan 🙂

  16. Nedeljko каже:

    Postovana, članovi mog petočlanog domaćinstva su korisnici brojeva u okviru paketa PTT Family. Pre desetak dana svima je stigla poruka da će od 01.10.2014. tarifni paket biti promenjen u paket Mix net 500 ili Mix net 1000 i da će od tog datuma plaćati po 500,00 odnosno 1000,00 din. Interesuje me da li ću zaključenjem novog ugovora na 12 odnosno 24 meseca ostvariti popust od 50% po broju, imajući u vidu da Telkom nudi promotivni popust za korisnike koji u periodu do 31.12.2014. zaključe ugovor na 12 odnosno 24 meseca.
    Hvala.

    • una каже:

      Poštovani Nedeljko,
      Specifičnost tarifa je to što u okviru njih možete na mesečnom nivou, u okviru mt:s mreže, da razgovarate 10.000 minuta. To zapravo znači da uz manji mesečni trošak možete obaviti mnogo više razgovora sa prijateljima iz naše mreže. Želimo da istaknemo još jednu pogodnost. Nepotrošene minute za pozive u domaćem saobraćaju, kao i SMS poruke možete preneti u naredni mesec i nastaviti da ih koristite, s tim da ukupna količina minuta i SMS poruka ne može preći dvostruku količinu saobraćaja uključenih u mesečnu pretplatu.
      U zavisnosti od toga za koju se tarifu odlučite, dobijate i 100 odnosno 250 minuta u nacionalnom saobraćaju, 100 odnosno 250 SMS poruka u nacionalnom saobraćaju, kao i 100 odnosno 250 MB za prenos podataka. Kada iskoristite MB/GB iz pretplate imate mogućnost da do kraja meseca besplatno koristite Internet, sa smanjenom brzinom protoka – do 64/32 Kb/s. Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da uz ove, nove tarife možete da kupite i mobilni aparat uz zaključenje promotivnih ugovora.
      Za sve dodatne informacije u vezi sa našim uslugama, stojimo Vam na raspolaganju

  17. Marko каже:

    Poštovani,

    Na kojoj frekveciji se emituje mt:s-ova
    DC-HSPA+ mreža?

    Pozdrav!

  18. Vlada каже:

    Poštovanje,
    Zbog čega je uz Box pakete najmanji izbor telefona?
    Srdačan pozdrav.

    • una каже:

      Poštovani Vlado, telefoni uz Box paket se jako brzo prodaju zbog dodatne pogodnosti koju korisnici ostvaruju kupovinom, ali trudimo se da redovno osvežavamo ponudu. Molimo vas da pratite naš sajt. Srdačan pozdrav

  19. Misa каже:

    Postovana Una,

    zahvaljujem se na odgovoru i molim za jos jedan:
    Da li mi korisnici u slucaju promena od strane Telekoma imamo pravo na raskid ugovora bez posledica po nas?

  20. Misa каже:

    Postovani,
    nameravam da prvi put predjem na postpejd i to na Mix400 (bez telefona). Interesuje me:
    1. koiko bi tacno iznosio moj mesecni racun? Da li 240d ili 240+200d za prvi mesec ili…?
    2. Da li iznos zavisi od duzine UO?
    3. Posle kog vremena mogu da predjem, na recimo, Mix750?
    4. I konacno, najvaznije; da li u periodu trajanja UO MTS moze da promeni uslove tj. poveca cenu ili smanji broj minuta ili SMS poruka iz UO?
    Unapred hvala na taksativnim odgovorima!

    • una каже:

      Poštovani Mišo,

      Ukoliko potpišete ugovor uz kampanju 50% popusta na pretplatu (12 ili 24 meseca UO) pretplata će biti obračunata sa 50% popusta u toku trajanja ugovorne obaveze. Prilikom prelaska sa prepaid se naplaćuje 200,00 dinara kroz prvi račun. Postoji mogućnost da u toku ugovora menja tarife u okviru Bel, Mix i Mix net tarifa.
      ​Prema opštim uslovima, Telekom Srbija zadržava pravo menjanja cena i usluga o čemu je dužna da korisnika obavesti putem zvanične internet strane. ​

  21. jelena каже:

    Postovana, suprug i ja koristimo BIZ NET – MUP-ov paket i imamo 3 broja u okviru tog paketa. Juce nam je stigla poruka da ce od 01.10.14. tarifni paket biti promenjen i da ce se placati 500,00 din. Interesuje me da li je to po broju 500,00 din (do sada smo placali pretplatu 30,00 din po broju) ili ukupno za sva tri broja.
    Hvala.

  22. Razočaran каже:

    Dobio SMS o promeni tarifnog paketa, kojim sam upućen da za više informacija pozovem 064/789. Pozvao sam taj broj i poprilično čekao da se javi operater, da bi mi onda bilo saopšteno da će me prebaciti na drugi broj, 064/985, pošto je reč o biznis paketu za četiri broj. Čekao sam skoro 10 minuta da se neko javi na taj broj, a za to vreme, naravno, tarifa kuca svoje, što ću videti na računu na kraju meseca. Da li je to poslovnost kompanije koja se predstavlja kao lider na tržištu telekomunikacija? Ili ste videli dobru priliku da zaradite po ugledu na prevarantske kvizove gde se navodno niko ne javlja a ljudima tuku impulsi? Da li je moguće da Telekom nema tehničkih mogućnosti da unapredi ovaj servis, ili nema para da plati dovoljan broj operatera? Nemojte da radite gospodo, kad ste nesposobni. Prešao sam iz Telenora kod vas, ali ću se sada definitivno vratiti tamo.

    • una каже:

      Poštovani korisniče, razgovor sa korisničkim servisom se naplaćuje tek po uspostavi veze odnosno tek kada Vam se javi operater. Takođe, cena je fiksna (iznosi 10,16 dinara sa porezom) bez obzira koliko ste dugo razgovarali. Dakle, ne otkucavaju impulsi. Na raspolaganju smo Vam za sva dodatna pitanja. U želji da vam omogućimo da što lakše stupite u kontakt sa nama, nudimo Vam mogućnost da nas kontaktirate na način koji Vama najviše odgovara:Korisnički servis 064/785 (koji Vam je na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini) ili da se prijavite putem e-maila:korisnicki.biznis@telekom.rs. Takođe nas možete kontaktirati putem zvaničnih naloga na društvenim mrežama Facebook i Twitter.

  23. bac каже:

    Ocekivao sam malo ozbiljniji odgovor, a ne samo otrcani klise mada drugo nisam ni mogao da se nadam, tako se ne posluje u nadi da ce te me shvatiti pozdra

  24. Branislav каже:

    Kada bih uzeo telefon uz neki manji paket i izaberem da placam taj telefon na 12 rata da li onda prvu ratu placam prilikom potpisivanja ugovora ili tek naredni mesec kada dobijem racun?

    • una каже:

      Poštovani Branislave, prva rata se fakturiše u računu za mesec u kom je potpisan ugovor. Npr. ako je ugovor potpisan u junu, prva rata će biti fakturisana u junskom računu.​

      A račun za juni korisniku stiže od 15-og do 20-og u mesecu julu.

  25. bac каже:

    Interesuje me kao korisnika box paketa kome istice ugovorena obaveza zbog cega su cene aparata toliko velike cak i nerealno vece, jer u mnogim radnjama su cak i jeftiniji, a isto mogu da se uzmu i na rate bez kamata npr tel. u radnji 80e kod vas 12600din
    isto tako u sustini smanjili ste minute mob telefonu koji je imao 500 min ka svim mrezama a sad ima 300 ka svim mrezama i 300 ka mts pa samo na prvi pogled izgleda da ima vise minuta a prakticno manje iako cete vi pokusati da objasnite da nije tako,
    internet pise da je da 10mbs iako je on ne vise od 6 mbs sto je ustvari i tacno i sest spada u onih do deset.
    i jos nesto iako sam korisnik mtsa 10 god box/ post pejd broja ranije iptv adsl nemam nikakvu povoljnost kao dugogodisnji korisnik pri zakljucivanju novog ugovora dali je to zato sto imate monopol na ovu uslugu ili je neodgovorno poslovanje i nebriga za dugogodisnjim korisnicima, pozdrav

  26. Bojan каже:

    ***Neograničen internet pristup ceo mesec – po smanjenoj brzini do 64/32 Kb/s. Woow, brzina munjevito brzog dial-up sa početka 90-ih godina! Extra ponuda za 80% neobrazovanog stanovništva Srbije. Neka hvala, biću ipak pas u toru ovaca.

  27. Zoran каже:

    Interesuje me kod nove promocije „Internet Svuda“ da li se dobija nova sim kartica (i broj) za „Mobilni Net 3GB“ paket, za koriscenje u tabletu koji se dobija?
    Naime ja vec imam postpaid ugovor sa telefonom, i logicno bi bilo da se uz tablet dobija i nova kartica sa net paketom cija se potrosnja obuhvata u racunu za paket „Internet svuda“.

  28. Dragan каже:

    Razumeo sam Vas da jedino kupovinom postpejd paketa i telefona ( znači i jedno i drugo ), kod VAS su korisnici u obavezi da plaćaju 3g uslugu. Moja devojka je skoro uzela paket mix net kod vas i ne plaća 3g uslugu. Ništa mi sad nije jasno. 🙁

  29. Dragan каже:

    Ne razumem. Da podnese zahtev za deaktivaciju 3g usluge, a on je skoro podpisao ugovor za paket mix net ?

  30. Dragan каже:

    Poštovana Una. Moj prijatelj je pre malo više od dve godine uzeo telefon i mix net paket i sve vreme plaćao 3g pretplatu. Pre dva meseca je podpisao novi ugovor sa 50% popusta, (bez telefona), a i dalje na računu stoji stavka 3g pretplata ?

  31. Comi каже:

    Postovani,
    Popust na pretplatu moze ostvariti svako, tako da to nije neka dodatna pogodnost za lojalnost. Slazem se da nije ok sto uz kupovinu telefona mora da se placa i 3G usluga. Inace sam zadovoljan MTS-om, ali preko toga nikao ne mogu preci. Pre cu skupiti pare pa kupiti telefon u radnji nego placati 3G. Isto tako mislim da nije ok da na pitanje zasto mora da se placa 3G usluga odgovarate sa copy-paste odgovorom. I sami smo procitali da je 3G usluga obavezna, ali pitanje je zasto?
    Verujem da komentar necete objaviti, ali morao sam da napisem.
    Pozdrav

    • una каже:

      Poštovani Comi, svaki vaš komentar/sugestija nam znači, tako da ćemo naravno sve objaviti. Što se tiče 3g usluge, kupovinom postpaid paketa sa 3G telefonom u obavezi ste da za vreme trajanja ugovorne obaveze plaćate mesečnu pretplatu za 3G uslugu. Srdačan pozdrav

  32. dragan каже:

    istice mi cetvrti ugovor u MTS-u.Ima li kakvih povoljnosti za potpisivanje petog?

    • una каже:

      Poštovani Dragane, možete ostvariti popust od 50% na mesečnu pretplatu i to tokom celog trajanja ugovorne obaveze ili možete uzeti nov telefon iz naše ponude uz odgovarajući paket. Pozdrav

  33. Dragan Tara каже:

    Za mesec dana mi ističe ugovor kod vipa i želeo bih da prebacim broj kod vas. Koji je postupak prelaska iz vipa kod vas i koliko traje ?

    • una каже:

      Poštovani Dragane, zahtev možete podneti u poslovnicama Telekoma Srbija ili putem on line zahteva ( http://www.mts.telekom.rs/index.php/zahtev-za-prenos-broja.html ). Ukoliko podnesete zahtev radnim danom do 14h smatraće se da je zahtev podnet tog dana, dok će zahtev podnet nakon 14h biti evidentiran kao zahtev podnet narednog dana.

      Ukoliko vaš zahtev za prelazak u mt:s mrežu bude odobren, u roku od 2 (dva) dana od podnošenja zahteva dobićete SMS obaveštenje o odobrenom prenosu broja i datumu prenosa. Do tada možete da koristite svoju staru karticu na uobičajeni način. Aktivacijom nove mt:s kartice možete da nastavite korišćenje svog broja, sada u novoj mreži. Više informacija možete videti ovde http://www.mts.telekom.rs/index.php/prenesi-broj.html. Pozdrav

  34. Damir каже:

    Sutra mi istice kontrola troskova paket, planirao sam da produzim ugovor, ali i telefon, pa me zanima da li mogu telefon ZTE Blade Q Maxi da uzmem na 12 rata od 950 din. i da li je pretplata dodatnih 500 dinara ili imam popust 250 dinara;tj. da li me izadje sve zajedno 1200 din. sa popustom, pod uslovom da imam prava na sve te uslove?
    Koliko sam shvatio, uslovi su da sam vec bio mts korisnik pod ugovorom (sto i jesam, vec 2 god.) i da imam troskove 1000 dinara mesecno (taj deo ne ispunjavam), al taj uslov mi deluje nepotrebno, jer redovan sam platisa, kakve veze imam dal pricam „1000 din.“ mesecno?

    Hvala

  35. Alex каже:

    Poštovana Una,
    Ja znam gde je mapa pokrivenosti 3G signala na sajtu, ali ona nije realna. Zaposleni u mts radnjama su mi rekli da nepostoji spisak pokrivenosti pojedinačno za svaki grad, pa mi samim tim ne mogu reći gde ima, a gde nema 3G u Srbiji. Da li uopšte mts ima bazu podataka lokacije baznih stanica i da li može svojim korisnicima da kaže lokacije svojih 3G baznih stanica, tako da oni znaju gde da očekuju 3G?
    Pozdrav.

  36. Nenad каже:

    Ta tri meseca izmedju placam staru ili novu pretplatu?

  37. Nenad каже:

    Postovani, u oktobru mi istice ugovorna obaveza od dve godine u pitanju je prva droid mini uz koju sam uzeo i telefon. Koliko najranije pre isteka ugovoro mogu da uzmem drugi telefon i da li se naplacuje promena paketa posto bih sada presao na mix 1250? Hvala

    • veljkoni каже:

      Poštovani Nenade, tri meseca pre isteka ugovorne obaveze je moguće obnoviti ugovor i uzeti novi telefon. Takođe tada je moguće i promeniti tarifu bez dodatnih troškova.

  38. Goran каже:

    Interesuje me ako uzmem neki od paketa na popustu od 50% (recimo MixNet S), nakon kog vremena ce mi biti ukljucen roaming (i po kojoj tarifi)?
    Hvala

  39. Aleksandar каже:

    PoStovani,korisnik sam postpejd paketa od njihovog uvodjenja.ZakljuCeni ugovor mi istiCe uskoro i u dilemi sam da li uopSte da ga produzim!Razlog je jednostavan,mislim da je bolje preci na pripejd,jer Vi ustvari viSe poStujete pripejd korisnike,nego nas „sigurne platiSe“.Stalne promocije potvrdjuju moju konstataciju,bukvalno ispadne jeftinije biti pripejd korisnik.Usput,nikakav popust,poklon,makar i simboliCan,ne dajete za nas koji smo VaSi korisnici duzi niz godina,dok je to sluCaj u drugim mrezama.Ima li ikakve sanse da i mi budemo privilegovani malo?

  40. Alex каже:

    Poštovani,

    Da li postoji realna mapa 3G pokrivenosti?

    Pozdrav.

  41. Dejan каже:

    Poštovani,
    da li bih mogao, ako prenesem broj iz Vip mreže u Vašu mrežu, i izaberem Meganet paket,da dobijem 50% popusta na pretplatu,ali i da izaberem neki od boljih telefona?
    Hvala.

    • una каже:

      Poštovani Dejane, postoji mogućnost da se korisnik opredeli za mogućnost ili 50% popusta ili za telefon po ceni od jedan dinar. Pozdrav

  42. Goran_KG каже:

    grafikon je havarija, totalna zabuna. Zasto ne uradite onu liniju pa da pomeramo iznos gore/dole dokle nam odgovara i sam sajt nadje najblize u tom iznosu. Ovde mi treba vecnost da nadjem sta mi odgovara. Veoma sam blizu odustajanja od MTS-a. Ako je dobijanje bilo koje informacije ovako komlikovano da mora da odem do korisnickog centra i pitam sta me muci, onda koja je svrha vaseg sajta?
    No, da pojednoistavim pitanje, hocu nesto do 1000 dinara mesecno, postpejd, sa ili bez telefona. Eto, jednostavno da jednostavnije ne moze. Dajte mi odgovore molim Vas.
    Evo predloga, uradite tabelu sta ima do 600 din, sta ima do 1200, sta ima do 2000…3000, 5000, i +5000, i kraj komplikacijama.
    Hvala g-djo/djice Zabunov…zabunili ste nas za medalju :)))

    • una каже:

      Poštovani Gorane, grafikon je osmišljen da prema svojim potrebama ( Internet, sms poruke, pozivi) se opredelite za osdređenu tarifu. Hvala na predlogu i na dobroj ideji.

      Možete se opredeliti za MixNetS ( mesečna pretplata 660 dinara) ili MixNetL ( mesečna pretplata 1.140,00). Više informacija možete videti na ovom linku http://www.mts.telekom.rs/index.php/mix-net-tarifa.html

      Nadam se da sam pomogla 😉

  43. Stanko каже:

    Pozdrav ja sam penzoner i imam paket u telenoru gde za preplatu od 300 din imam 100min za sve mreze i 100 poruka a kad potrosim onda 1000min u mrezi e sad moja baba je u vasoj mrazi pripejd i zanima me da li imate neki slican jeftiniji paket za njuposto nece da menja mrezu.

  44. enko каже:

    vec 14 godina koristim vase usluge,od toga 7 godina postpaid,od vas nisam nikad dobio ni jedan sms gratis. ozbiljno razmisljam da promenim drugu mrezu iz razloga sto naplacujete taj glupi 3g

    • una каже:

      Kupovinom postpaid paketa sa 3G telefonom, korisnik je u obavezi da za vreme trajanja ugovorne obaveze plaća pretplatu za 3G servis. Navedena informacija je objavljena na našem zvaničnom Internet portalu, uz svaki 3G mobilni uređaj. Zahvaljujemo na sugestiji.

  45. Zoran Raf каже:

    Ne mogu više da ispratim sva pitanja vezana za 3G uslugu, te otuda moje pitanje: istekla mi je ugovorna obaveza još pre 4 meseca, a i dalje plaćam 3G uslug (usput za telefon koji i ne podržava 3G). Kako da se prestane sa naplaćivanjem, tj. kako da odjavim istu?

  46. Bee каже:

    Poštovani, najmanje informacija pronašla sam o Box paketima. Zanima me da li i na njih postoji popust ukoliko ne uzmem telefon? Ako bih sada sklopila ugovor na godinu dana za Box 4, koliko bi bila mesečna pretplata?

  47. Štefan каже:

    Dali mogu sa Partian moj klub tarife pređem na Kontrolu troškova 1000 uz zadržavanje postojećeg broja. Ugovor mi ističe 08,05,

  48. Snezana Krstic каже:

    Imam Galaxy S3 i prepaid karticu. Koju varijanta za internet najbolja posto telefon prevashodno planiram da koristim za Viber, Facebook, Google itd. Hvala unapred!

    • una каже:

      Snežana, što se tiće Interneta za prepaid možete kupiti Internet dodatke (opcija Uzmi Internet). Naš savet vam je da pređete na postpaid ukoliko ste korisnik androida.

  49. slavisa каже:

    interesuje me kada bih mogao da aktiviram neki ugovor bez telefona sa 50% popusta posto mi postojeci ugovor prva droid mini istice 24.01.2014..hvala.

  50. zorka каже:

    zanima me od kada tarifa mix 1250 ima i prenos podataka na stanju mi pise 512000 kb

  51. Vladimir каже:

    Postovana, imam jednu nedoumicu. Naime, 01.04.2014 mi istice dvogodisnaja ugovorna obaveza jer sam u Handy radnji kupio telefon i presao na BEL 100 paket koji je zamenio prethodni koji sam koristio a to je bio BEL 50. Pitanje glasi – mogu li posle Nove Godine da predjem sa postojeceg BEL 100 paketa na MIX NET M tarifu i da ostvarim popust na pretplatu od 50% za naredni ugovoreni period?
    Bio bih zahvalan ako bi ste mogli da mi odgovorite.
    Pozdrav
    Vladimir

  52. Igor каже:

    Bilo bi pametnije da umesto cenovnika telefona gde SVI TELEFONI kostaju 1 DINAR, napravite kulturni cenovnik sa pravom cenom telefona i sa umanjenjem u tabeli za svaki od paketa i perioda ugovorne obaveze.

    Kako da kupac sortira telefone po ceni kada svu kostaju 1 dinar ? Zbog ove mane odlucio sam ne kupovati nista kod Vas dok se to ne ispravi.

    U cemu je problem ? Ne zelite da ljudi vide koliko taj telefon zapravo kosta ?

    • una каже:

      Igore, uz svaki telefon piše cena od 1 dinar, što znači da je telefon uz određenu tarifu 1 dinar a uz druge tarife su druge cene. Za sve telefone postoji tabela u kojoj je sortirana njihova cena u zavisnosti od tarifnog profila.

  53. Slavko каже:

    Gospođo Una, moram da se osvrnem na vaš odgovor na pitanje od 31.10.2013. u kome vas je Goran pitao zašto ste stavili da je obavezno plaćanje za 3g iako se ne koristi, na šta ste vi odgovorili da je obavezna uz kupovinu 3g telefona.Molim vas da meni odgovorite, ZAŠTO je obavezna pretplata na 3g uz kupovinutelefona koji to podržava, i zašto se to ne stavi kao opcija, ko hoće? Po mom mišljenju, a to je i mišljenje još mnogo ljudi koji to plaćaju a ne koriste (radim na takvom radnom mestu da komuniciram sa mnogo ljudi)da je to običan harač!

    • una каже:

      Poštovani Slavko,

      Kupovinom postpaid paketa sa 3G telefonom, korisnik je u obavezi da za vreme trajanja ugovorne obaveze plaća pretplatu za 3G servis. Navedena informacija je objavljena na našem zvaničnom Internet portalu, uz svaki 3G telefon.

      Zahvaljujemo na sugestiji.​

  54. Milan каже:

    Da li se uz potpisivanje ugovora na dve godine sa varijantom 50% popusta na pretplatu, kao poklon dobije i bluetooth slušalica i prepaid poklon kartica?

  55. Todorovic каже:

    Da li postoji Best option plan aplikacija, kada uneseš svoj call profil i onda izvršiš billing po svim tarifama i vidiš gde je najjeftinije? To je dobra fora

  56. Vladan каже:

    Što se tiče mobilnih paketa tu ste ispred konkurencije ali što se tiče mobilnog interneta tu ste na nivou Vip-a, znači očajno. Opremu morate da menjate i kapacitete da proširite, nije cela Srbija centar Beograda.
    Ali što se tiče mobilne telefonije tu skidam kapu, vi ste za koplje ispred drugog po redu Telenora.

  57. Daka каже:

    Poštovani,
    zanima me da li će te u skorije vreme prekrajati vašu tarife(MIX NET),neodgovara mi npr. da u najnizoj ili bilo kojoj visoj tarifi nudite u sklopu pretplate vise SMS-a od razgovora u minutima.Smatram ukoliko bi rokirali dozvoljene minute sa SMS-om (da ima 300 minuta a 100 poruka)na taj način privukli nove korisnike vaših usluga,ovako me stavljate u iskušenje da pređem kod drugog operatera koji dozvoljava krojenje tj potrošnju onoga šta me sleduje u tarifi koju sam izabrao!?
    Uskoro nam(u porodici)ističu ugovori…pa se nadamo da nećemo biti prinuđeni menjati „kuću“!;)

  58. biljana каже:

    cao.zanima me da li jos uvek mogu da produzim ugovor i uzmem tel za 1 din. moj paket je mix 400 i da li bih tu nesto doplacivala? unapred zahvalna

  59. Goran каже:

    Poštovana,
    mene zanima zašto ste stavili da je obavezno plaćanje 3G pretplate uz telefone koji podržavaju tu opciju,iako realno veoma mali broj tu uslugu i koristi,te je to samo još jedan namet korisnicima?

    • una каже:

      Poštovani Gorane, 3G uslugu kao i sve njene pogodnosti koje su omogućene koristi veći broj korisnika. Aktivacija 3G usluge obavezna je uz kupovinu 3G telefona.

  60. Dusn каже:

    Poštovani,

    Nadovezao bi se na korisnika Borka,problem oko jačine 3g signala postoji i u Zrenjaninu, konkretno naselje Bagljas gde i živim, signal nije konstantne jačine i veoma varira, dok je kod mene na poslu Beogradska ulica signal uvek konstatne jačine i nema variranja bilo da sam unutar objekta ili van njega,tako da Vas prethodni komentar baš i nije potpuno tačan. Kao dugogodišnji korisnik voleo bi da ovaj problem ubrzo rešite.

    • una каже:

      Dušane, kao što smo naveli i u prethodnom odgovoru, ima više faktora koji utiču na signal. Postoji mogućnost da je udaljenost od bazne stanice i pomenute ulice mnogo manja u odnosu na udaljenost od naselja u kojem živite.

  61. borko каже:

    Zasto niste nege u ponudi stavili da li zelite da koristite 3g ili povremeno da koristite 3g?
    Razlog je zatop to niste pokrili svu teritoriju oko Novog Sada npr. A na vasem sajtu stoji da je skoro cela srbija pokrivena

    • una каже:

      Borko, realan protok zavisi od jačine signala koji imate u Vašem domu, od toga da li postoje fizičke prepreke između telefona i bazne stanice, a najviše od opterećenosti bazne stanice i to od opterećenosti svim vrstama saobraćaja – ne samo prenosom podataka. Nakon modernizacije i unapređenja mreže korisnicima je omogućena i do nekoliko puta veća brzina u odnosu na raniji period.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *