Zašto nas prate na društvenim mrežama?

Promene koje se dešavaju svuda oko nas nismo prespavali, već smo prikačili vagon za kompoziciju koja vozi ka globalnim trendovima.  Prepoznali smo značaj da se na vreme priključimo čvorištu društvenih medija kao što su Facebook, Twitter, Youtube, pa smo i otvorili zvanične naloge.

Interesantno je da su korisnici naše prisustvo na društvenim mrežama pre svega prepoznali kao online korisnički servis, te nam se uglavnom obraćaju kako bi u što kraćem roku rešili svoje nedoumice.

U prilog tome ide podatak da na mt:s društvenoj mreži twitter mesečno rešimo oko 300 pitanja i isto toliko na mt:s FB. Najčešće nas korisnici pitaju o cenama telefona i uslovima potpisivanja postpaid ugovora, o načinu podešavanja mobilnih uređaja, o romingu i trenutno aktuelnom Box paketu.

Na Telekom Srbija društvenim mrežama  stigne mesečno 55 pitanja koja se najčešća odnose na ADSL internet i IPTV, Box paket, rešavanje smetnji i tehničkih problema na fiksnom telefonu i adsl internetu.

Ljubitelji kulture i sportskih manifestacija prepoznali su nas kao mesto na kome mogu pročitati aktuelnosti iz tih sfera ali isto tako da mogu da osvoje karte za svoje omiljene događaje.

mts tviter retvitovi
Tvitovi mt:s naloga koji su najviše puta retvitovani

 

Kao pravi tviteraši, mi komuniciramo, družimo se,  posećujemo TweetUp-ove ali i organizujemo.  Tako smo organizovali UradiNestoUp, koji je bio veoma poesećen .

TweetUp Uradi Nešto

Uradi nešto tweetup

 

O projektu  „Uradi nešto“, koji smo pokrenuli kako bi motivisali sve građane Srbije da preuzmu inicijativu i promene sve što im smeta u njihovoj okolini, komunicirali smo isključivo putem interneta, najviše preko kanala kao što su Twitter (@UradiNesto), Facebook (http://www.facebook.com/uradinesto), Vimeo (http://vimeo.com/uradinesto) i Flickr (http://www.flickr.com/photos/uradinesto)

Ni mt:s nije odoleo Instagramu (imateprijatelje), pa tako na njemu niže fotke sa različitih događaja.

mt:s reklame izazivaju veliku pažnju publike a  među najomiljenijima je i ona čuvena sa našim asom Novakom Đokovićem pa je naša Youtube strana između ostalog mesto zabave (http://www.youtube.com/user/uvezisavama/).

 

U okviru Digitalne službe Telekoma Srbija @veljkoni je na čelu tima koji će nastaviti da neguje interakciju sa online zajednicom. Pred ovom službom su mnogi novi izazovi i projekti koji će biti u vezi sa vama.

Do tada, pratite  naše zvanične Twitter naloge (@Telekom_Srbija i @mts) i Facebook strane (http://www.facebook.com/uvezisavama i http://www.facebook.com/imateprijatelje).

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za online PR Telekom Srbija.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *