Mikroinfluenseri – malo je veliko

Prva radionica u ovoj godini održana 18. januara u mts Biznis centru u Novom Sadu bila je i više nego poučna i zanimljiva za njene učesnike. O samoj temi Mikroinfluenseri- malo je veliko, većina nije mnogo znala ali nam ju je Andrea Baba, Influencer manager iz Pioniri communications, na dosta interesantan način približila i objasnila.

O čemu je zapravo reč ?

U pitanju je nova oblast u influenser marketingu koja umesto influensera, odnosno ljudi koji su plaćeni da reklamiriju proizvode i usluge i imaju veliki broj pratioca na društvenim mrežama, koristi mikroinfluensere koji nemaju pratioce, već prijatelje ili poznanike. To su ljudi koji imaju značajan, ali ne ogroman broj pratilaca. U većini slučajeva ne moraju biti plaćeni, već primećeni i praćeni a njihova najveća prednost je u tome što im mi verujemo jer to su svakodnevni potrošači koji su aktivni na društvenim mrežama kada osete potrebu da iznesu svoje mišljenje. Ne rade to zbog fanova ili brendova. Oni u brend koji prikazuju veruju i lojalni su mu.

Zašto se odlučiti za njih prilikom kreiranja marketinške kampanje?

1. Prijatelji im više veruju- njihova publika su prijatelji i porodica koja im veruje. Zato dele poruku brzo i efektivno.

2. Relevantniji su za brend- recenzije koje rade neinfluenseri su autentične i lične. Nisu plaćeni od strane brenda.

3. Bolja konverzacija- Još jedna prednost je ENGAGAMENT. Imaju manju ali aktivniju i angažovaniju publiku.

4. Autentični su- imaju jedinstvenu recenziju.

5. Lojalni su- Tu su zato što žele i veruju brendu.

6. Brend advokati- Dvosmerno poverenje. Neinfluenseri su neka vrsta brend advokata jer su spremni da ga brane i promovišu.

7. Dopiru do mikroniša – dele uska, ista, specifična interesovanja, potrebe i probleme kao i prosečni kupci jer oni i jesu kupci.

8. Manje koštaju- agencija i pokloni.

Zanimljivo je da mikroinfluenseri imaju prosečno od dva do pet puta više organic enagementa po instagram postu, u poređenju sa onima koji imaju 100.000 folowera. Njihov content će organski biti bolji.

Pored Andreinog sjajnog izlaganja i još mnogo zanimljivosti koje su čuli, učesnici su imali priliku da uz njenu pomoć osmisle marketing strategiju za zadatog mikroinfluensera i da zajedno prođu i praktični deo radionice.

Na osnovu svega sa protekle radionice možemo da zaključimo da mikroinfluenseri mogu biti od velike pomoći u plasiranju proizvoda ili usluga i što je još važnije mogu postati vaši brend ambasadori.

Veliko nam je zadovoljstvo da će ovu korisnu temu imati priliku da čuje i beogradska publika 24.januara u mts Biznis centru na Novom Beogradu. Februarske radionice organizujemo 8.2. u Novom Sadu i 28.2. u Beogradu u mts Biznis centrima. Tema je Uticaj digitalnog marketinga na poslovanje a predavač će biti Marko Cvetković, direktor marketinga Pepsija. Prisustvo je kao i do sada beslatno i prijave se vrše na mail mtsbiznihub@telekom.rs . Radujemo se novim edukativnim druženjima.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *