Izgubljena SIM kartica – kako do istog broja?

You may also like...

13 Responses

  1. Sasa Trandafir каже:

    Imam jedno pitanje .Izgubio sam svoju pripeid karticu koju koristim jos od 2002 godine ,kako bih mogao dobiti isti broj .Unapred hvala.

  2. radovan каже:

    Pozdrav. Izgubio sam svoju postpejd sim karticu koju sam kupio jos 2013. Da li mogu kupiti novu sa istim brojem s obzirom da vise ne posedujem ovanj paket u kome je kartica dosla. Hvala

    • ljubimche каже:

      Pozdrav, možete u našoj poslovnici da dobijete novu karticu sa istim brojem telefona uz važeću ličnu kartu. Preporučujemo da gubitak SIM kartice odmah prijavite na 0800/100100 ili u našim poslovnicama kako bismo u što kraćem roku blokirali vašu karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  3. Dusan каже:

    Pozdrav .Imam jedan problem 2013 godine ubacio sam broj telefona na raznim sajtovima …. medjutim taj broj sam u medjuvremenu menjao tj on je bio preko dopune a ovaj preko racuna imam 100 godine… I dan danas mi stizu razni kodovi i poruke sa tih sajtova….Kako da aktiviram taj stari broj?Uzeo bih ga opet da bude preko dopune tj pripejd.
    Taj broj sam koristio 2013 godine.

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Dušane,

      U slučaju da je prepaid SIM kartica deaktivirana zbog neblagovremene dopune kredita, molbu za reaktivaciju iste možete podneti u mts poslovnici, ali u postpaid tarifnom sistemu. Ponovna aktivacija broja u prepaid sistemu nije omogućena.

      Srdačan pozdrav

  4. Ognjen Vranjes каже:

    Izgubio sam SIM karticu i nemogu da je nadjem
    Kartica je u postpejduDa li ako odem u nekoj od mts poslovnica opet placam broj ili ne ?

  5. Vladan каже:

    Dal je zauzet broj

  6. Igor каже:

    Postovani, kako da prijavim kradju SIM kartice, ukoliko sam u inostranstvu, i ne mogu da „dodjem do najblize MTS poslovnice“? U Beograd se vracam za mesec dana, a koliko vidim, ukoliko se prijavi kradja preko Call centra, posle 15 dana cu trajno izgubiti svoj broj, iako sam pod postpaid ugovorom, uredno placenim?

    • Olgica Ljubanović каже:

      Poštovani Igore,

      U slučaju privremene blokade saobraćaja (zbog gubitka / krađe SIM kartice), ne raskidate ugovor o pretplati. Mesečne obaveze se i dalje fakturišu. Dakle, ne gubite broj. Kada dođete u Srbiju u nekoj od mts poslovnica, možete preuzeti novu SIM karticu sa istim brojem. Zahtev za privremenu blokadu saobraćaja možete podneti pozivom Kontakt centra, iz inostranstva na +38164789 ili mejlom na adresu mtsinfo@telekom.rs (tom prilikom navedite da ste u inostranstvu).

      Srdačan pozdrav

  7. Alfapreving каже:

    Jako nezgodan slucaj koji se meni desio. U momentu me je uhvatila panika i kako i sta, medjudim odmah sam dobila novu karticu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *