Izgubljena SIM kartica – kako do istog broja? – mts Blog

MOŽDA VAM SE JOŠ SVIDI…

22 Responses

  1. Rada kaže:

    Postovanje,da li postoji mogućnos promene broja telefona?Pozdrav!

    • mts Podrška kaže:

      Pozdrav, zahtev (postojanje zlonamernih ili uznemirujućih poziva) za promenu broja možete podneti direktno u poslovnici ili pisanim putem. Ukoliko želite podneti zahtev u poslovnici potrebno je da posedujete važeći identifikacioni dokument (lična karta, pasoš) na uvid.

  2. Tatjana kaže:

    Postovanje.Imam staru karticu jos one prve kartice koje su bile znaci na njoj pise Telekom Srbija.Zelim da povratim taj broj.Da li je to moguce i kako?Unapred hvala

    • mts Podrška kaže:

      Pozdrav Tatjana, zahtev za povraćaj broja možete podneti preko kontakt centra na broju 0800/100100 ili u vama najbližoj poslovnici sa važećom ličnom kartom.

  3. Nikola kaže:

    Dobar dan imam sim karticu mts sa ugovorom izgubio sam katricu kako mogu da izvadim karticu sa istim brojem i da ugovor idalje vazi

  4. Imam jedno pitanje .Izgubio sam svoju pripeid karticu koju koristim jos od 2002 godine ,kako bih mogao dobiti isti broj .Unapred hvala.

  5. radovan kaže:

    Pozdrav. Izgubio sam svoju postpejd sim karticu koju sam kupio jos 2013. Da li mogu kupiti novu sa istim brojem s obzirom da vise ne posedujem ovanj paket u kome je kartica dosla. Hvala

    • ljubimche kaže:

      Pozdrav, možete u našoj poslovnici da dobijete novu karticu sa istim brojem telefona uz važeću ličnu kartu. Preporučujemo da gubitak SIM kartice odmah prijavite na 0800/100100 ili u našim poslovnicama kako bismo u što kraćem roku blokirali vašu karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  6. Dusan kaže:

    Pozdrav .Imam jedan problem 2013 godine ubacio sam broj telefona na raznim sajtovima …. medjutim taj broj sam u medjuvremenu menjao tj on je bio preko dopune a ovaj preko racuna imam 100 godine… I dan danas mi stizu razni kodovi i poruke sa tih sajtova….Kako da aktiviram taj stari broj?Uzeo bih ga opet da bude preko dopune tj pripejd.
    Taj broj sam koristio 2013 godine.

    • Poštovani Dušane,

      U slučaju da je prepaid SIM kartica deaktivirana zbog neblagovremene dopune kredita, molbu za reaktivaciju iste možete podneti u mts poslovnici, ali u postpaid tarifnom sistemu. Ponovna aktivacija broja u prepaid sistemu nije omogućena.

      Srdačan pozdrav

  7. Izgubio sam SIM karticu i nemogu da je nadjem
    Kartica je u postpejduDa li ako odem u nekoj od mts poslovnica opet placam broj ili ne ?

  8. Vladan kaže:

    Dal je zauzet broj

    • Poštovani Vladane,

      Informaciju o slobodnim numeracijama možete dobiti u mts poslovnici:https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Kontakt/Kako-do-nas .

      Srdačan pozdrav

      • Милица kaže:

        Добар дан, имам питање, изгубила сам дим картицу коју сам још пре користила (била је на допуну), многи налози су ми повезани са њом и не могу да их користим због тога. Да ли постоји могућност да извадим нову сим картицу али са истим бројем. Ако да, на који начин?

        • mts Podrška kaže:

          Pozdrav, imate mogućnost da podnesete zahtev za novu SIM karticu sa istim brojem u poslovnici ili putem kontakt centra 0800 100 100 opcija 1.

  9. Igor kaže:

    Postovani, kako da prijavim kradju SIM kartice, ukoliko sam u inostranstvu, i ne mogu da „dodjem do najblize MTS poslovnice“? U Beograd se vracam za mesec dana, a koliko vidim, ukoliko se prijavi kradja preko Call centra, posle 15 dana cu trajno izgubiti svoj broj, iako sam pod postpaid ugovorom, uredno placenim?

    • Poštovani Igore,

      U slučaju privremene blokade saobraćaja (zbog gubitka / krađe SIM kartice), ne raskidate ugovor o pretplati. Mesečne obaveze se i dalje fakturišu. Dakle, ne gubite broj. Kada dođete u Srbiju u nekoj od mts poslovnica, možete preuzeti novu SIM karticu sa istim brojem. Zahtev za privremenu blokadu saobraćaja možete podneti pozivom Kontakt centra, iz inostranstva na +38164789 ili mejlom na adresu mtsinfo@telekom.rs (tom prilikom navedite da ste u inostranstvu).

      Srdačan pozdrav

  10. Alfapreving kaže:

    Jako nezgodan slucaj koji se meni desio. U momentu me je uhvatila panika i kako i sta, medjudim odmah sam dobila novu karticu.

  1. 22/03/2021

    […] vam savetujemo da čim primetite da vam nema uređaja, gubitak ili krađu prijavite putem kontakt centra operatora ili u najbližoj […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *