Izgubljena SIM kartica – kako do istog broja? – mts Blog
Pametni telefoni su nam otvorili nove svetove komunikacije. Pored toga što su spravice za održavanje kontakta sa nama važnim ljudima, oni su i novčanici, albumi, navigatori, lampe i još mnogo toga što nam život čini jednostavnijim. Zbog toga nam gubitak ili krađa telefona predstavlja izuzetno neprijatno iskustvo, pogotovo ako time gubimo karticu i sve naše kontakte.
U slučaju krađe, gubitka ili oštećenje SIM kartice, vaš mts broj je bezbedan. U nastavku je procedura za dobijanje nove kartice sa istim brojem i obezbeđivanje postpejd računa:
- Oštećenu, izgubljenu ili ukradenu SIM karticu možete besplatno da zamenite za novu karticu, uz zadržavanje istog broja. U našim poslovnicama ćete dobiti novu postpejd karticu.
- Da biste zaštitili vaš postpejd račun, preporučujemo vam da krađu ili gubitak SIM kartice prijavite našem Kontakt centru na broj 0800 100 100.
- Zamena SIM kartice na vaš zahtev, uz zadržavanje istog broja, takođe je besplatna.
Autor teksta Una Ratković (@unaunpaso), Rukovodilac Odeljenja za komunikaciju kroz eksterne digitalne kanale Telekom Srbija.
Da li postoji mogućnost da nakon oštećenja post pejd kartice drugo lice,odnosno clan porodice preuzme novu karticu sa istim brojem? Da ponese ugovor,moj lični dokument i sta je jos potrebno?
Da li možete da pošaljete postpejd karticu na kućnu adresu? Oštećena mi je kartica ali sam zbog radnih obaveza u nemogućnosti da idem do poslovnice.
Pozdrav Aleksandra, po proceduri staru postpaid karticu možete zameniti za novu u vama najbližoj poslovnici jedino vi kao vlasnik usluge, sa važećom ličnom kartom.
Postovanje,da li postoji mogućnos promene broja telefona?Pozdrav!
Pozdrav, zahtev (postojanje zlonamernih ili uznemirujućih poziva) za promenu broja možete podneti direktno u poslovnici ili pisanim putem. Ukoliko želite podneti zahtev u poslovnici potrebno je da posedujete važeći identifikacioni dokument (lična karta, pasoš) na uvid.
Postovanje.Imam staru karticu jos one prve kartice koje su bile znaci na njoj pise Telekom Srbija.Zelim da povratim taj broj.Da li je to moguce i kako?Unapred hvala
Pozdrav Tatjana, zahtev za povraćaj broja možete podneti preko kontakt centra na broju 0800/100100 ili u vama najbližoj poslovnici sa važećom ličnom kartom.
Dobar dan imam sim karticu mts sa ugovorom izgubio sam katricu kako mogu da izvadim karticu sa istim brojem i da ugovor idalje vazi
Pozdrav, novu SIM karticu možete preuzeti u bilo kojoj mts poslovnici.
Imam jedno pitanje .Izgubio sam svoju pripeid karticu koju koristim jos od 2002 godine ,kako bih mogao dobiti isti broj .Unapred hvala.
Pozdrav, potrebno je da posetite poslovnicu radi izdavanja nove SIM kartice.
Pozdrav. Izgubio sam svoju postpejd sim karticu koju sam kupio jos 2013. Da li mogu kupiti novu sa istim brojem s obzirom da vise ne posedujem ovanj paket u kome je kartica dosla. Hvala
Pozdrav, možete u našoj poslovnici da dobijete novu karticu sa istim brojem telefona uz važeću ličnu kartu. Preporučujemo da gubitak SIM kartice odmah prijavite na 0800/100100 ili u našim poslovnicama kako bismo u što kraćem roku blokirali vašu karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.
Pozdrav .Imam jedan problem 2013 godine ubacio sam broj telefona na raznim sajtovima …. medjutim taj broj sam u medjuvremenu menjao tj on je bio preko dopune a ovaj preko racuna imam 100 godine… I dan danas mi stizu razni kodovi i poruke sa tih sajtova….Kako da aktiviram taj stari broj?Uzeo bih ga opet da bude preko dopune tj pripejd.
Taj broj sam koristio 2013 godine.
Poštovani Dušane,
U slučaju da je prepaid SIM kartica deaktivirana zbog neblagovremene dopune kredita, molbu za reaktivaciju iste možete podneti u mts poslovnici, ali u postpaid tarifnom sistemu. Ponovna aktivacija broja u prepaid sistemu nije omogućena.
Srdačan pozdrav
Izgubio sam SIM karticu i nemogu da je nadjem
Kartica je u postpejduDa li ako odem u nekoj od mts poslovnica opet placam broj ili ne ?
Poštovani Ognjene,
Novu SIM postpaid karticu sa istim brojem, možete preuzeti u nekoj od mts poslovnica. Usluga je besplatna.
Srdačan pozdrav
Dal je zauzet broj
Poštovani Vladane,
Informaciju o slobodnim numeracijama možete dobiti u mts poslovnici:https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Kontakt/Kako-do-nas .
Srdačan pozdrav
Добар дан, имам питање, изгубила сам дим картицу коју сам још пре користила (била је на допуну), многи налози су ми повезани са њом и не могу да их користим због тога. Да ли постоји могућност да извадим нову сим картицу али са истим бројем. Ако да, на који начин?
Pozdrav, imate mogućnost da podnesete zahtev za novu SIM karticu sa istim brojem u poslovnici ili putem kontakt centra 0800 100 100 opcija 1.
Postovani, kako da prijavim kradju SIM kartice, ukoliko sam u inostranstvu, i ne mogu da „dodjem do najblize MTS poslovnice“? U Beograd se vracam za mesec dana, a koliko vidim, ukoliko se prijavi kradja preko Call centra, posle 15 dana cu trajno izgubiti svoj broj, iako sam pod postpaid ugovorom, uredno placenim?
Poštovani Igore,
U slučaju privremene blokade saobraćaja (zbog gubitka / krađe SIM kartice), ne raskidate ugovor o pretplati. Mesečne obaveze se i dalje fakturišu. Dakle, ne gubite broj. Kada dođete u Srbiju u nekoj od mts poslovnica, možete preuzeti novu SIM karticu sa istim brojem. Zahtev za privremenu blokadu saobraćaja možete podneti pozivom Kontakt centra, iz inostranstva na +38164789 ili mejlom na adresu mtsinfo@telekom.rs (tom prilikom navedite da ste u inostranstvu).
Srdačan pozdrav
Jako nezgodan slucaj koji se meni desio. U momentu me je uhvatila panika i kako i sta, medjudim odmah sam dobila novu karticu.