PANTHEON ERP rešenje broj 1

Planiranje poslovanja i upravljanje resursima je vrlo važno za uspeh preduzeća, naročito ukoliko firma ubrzano raste. U tom slučaju je potrebno uspostaviti i sprovoditi visoke standarde rada kako bi uspešno funkcionisale npr. finansije i ljudski resursi. Treba posebno istaći i procese proizvodnje jer od efikasnosti i kvaliteta robe zavisi kompletan biznis. Za sprovođenje ovih planova moderne i uspešne firme koriste Enterprise Resource Planning, ili kraće – ERP rešenje.

Naime, nove poslovne potrebe zahtevaju neko moderno ERP rešenje. Reč je o digitalnom poslovnom rešenju koje olakšava vođenje finansija, ali i brigu o zaposlenima. Jedna od najefikasnijih digitalnih ERP aplikacija je PANTHEON, koju koristi više od 80.000 kompanija u regionu.

Kako manja preduzeća nemaju potrebu za svim kompleksnim funkcionalnostima koje pruža PANTHEON, izdvojene su one najznačajnije i tako je nastao PANTHEON Web Light. PANTHEON Web Light, iako podskup svega onoga što PANTHEON pruža, u potpunosti omogućava upravljanje svim poslovnim procesima u preduzeću od naloga i fakturisanja preko računovodstva i obračuna zarada do upravljanja proizvodnjom i poslovne analitike.

ERP rešenje - Pantheon Web light

Šta je ERP rešenje PANTHEON Web Light?

PANTHEON Web Light je digitalni servis našeg Digitalnog ekosistema koji omogućava efikasnije vođenje biznisa. Ovo rešenje je pre svega namenjeno mikro, malim i srednjim preduzećima koje beleže rast poslovanja i gde je neophodno širenje ispratiti pravovremenim razvojem poslovanja. To su ključni momenti za firmu kada je potrebno uspostaviti sistem sa jasnom strukturom kako bi se izbegle greške koje mogu skupo da koštaju preduzeće.

Ovo ERP rešenje omogućava da sve svoje poslovne potrebe rešavate pristupom osiguranom serveru kome se pristupa onlajn putem kompjutera ili mobilnog uređaja. Za to vam ne treba nikakva posebna priprema niti instalacija dodatnih programa. Sve što vam treba se nalazi u okviru Web Light-a:

  • Elektronsko izdavanje i prijem računa
  • Uvek aktivan i bezbedan server omogućava brz pristup podacima bilo kada i bilo gde
  • Brzo i jednostavno izdavanje predračuna i računa
  • Dokumentacija na jednom mestu
  • Čuvanje skeniranih dokumenata pretvorenih u digitalni oblik u sigurnoj arhivi u oblaku
  • On-line putni nalozi – brza i jednostavna pretraga putnih naloga, lakši postupak unosa, obračunavanja, ispisa i analiziranja službenog puta
  • Zalihe i skladišta – pregled zaliha i narudžbina, jasan uvid u optimalno stanje robe u skladištu
  • Evidencija radnog vremena – sistem planiranja i evidentiranja rada i odsutnosti zaposlenih
  • Izveštaji o poslovanju – pregled stanja poslovanja i pristup bilansu uspeha na klik
  • Blagajničko poslovanje – obračun i zatvaranje blagajne
  • Online zakazivanje termina u kalendaru

Kako funkcioniše PANTHEON Web Light?

PANTHEON Web Light ERP rešenje ima brojne mogućnosti koje će vam olakšati svakodnevni rad, ali i komunikaciju sa knjigovođom. Sledećih nekoliko konkretnih primera će vam dodatno približiti sve mogućnosti ovog softverskog rešenja:

  • Možete da skenirate ili fotografišete račune i drugu dokumentaciju i tako ih unesete u PANTHEON, kako bi ih knjigovođa jednim klikom proknjižio
  •  Možete direktno da unosite najrazličitije podatke recimo o kupcima i dobavljačima, ili zalihama, čime eliminišete dodatni rad sa Excel tabelama
  • Nije vam potreban knjigovođa da biste proverili stanje poslovanja. Sve je dostupno na klik sa bilo kog uređaja
  • Sve što je vezano za evidenciju rada moguće je uneti direktno u program bez dodatne papirologije (godišnji odmori, bolovanja, prekovremeni rad…)
  • Jednostavno možete kreirati knjigu ulaznih računa. Ovaj proces se podešava i kontroliše pomoću knjigovodstvenog pristupa, a korisnici potvrđuju dokumente preko web interfejsa
  •  Jednostavno možete pratiti koja izlazna faktura je plaćena, a koja nije

Kako se aktivira PANTHEON Web Light?

PANTHEON Web Light ERP rešenje je jedno od brojnih izuzetno korisnih digitalnih poslovnih rešenja dostupnih u okviru mts Batler usluge. Naime, ovu sjajnu aplikaciju možete dobiti u Paketu za preduzetnike za samo 1 dinar mesečno prvih 12 meseci. Saznajte više o načinu korišćenja ovog poslovnog rešenja na zvaničnoj stranici mts Batlera ili se obratite Vašem menadžeru prodaje ili pozivom na 0800 123123.