Aplikacija m:plati – vreme vrati – mts Blog

MOŽDA VAM SE JOŠ SVIDI…

16 Responses

  1. Nenad kaže:

    Zašto nije omogućeno plaćanje i drugim karticama osim Dine (npr. Visa Electron i sl.)? Pozdrav

  2. Jovan kaže:

    nemogu nikako dase ulogujem daplacam tel.racune preko interneta uvek kaze nesto da nije tacno
    korisnicko ime je tasc.mjovan kaze nije dobro
    sifra je2988608 ja vise neznam ako mozete pomozite hvala

  3. Medo kaže:

    Poštovani,
    Odavno imam registrovan jedan broj mobilnog, i kod vas i kod moje banke za dopune pripejd kredita i za plaćanje računa mts usluga. U martu ove godine dobio sam poruku u kojoj me obaveštavate da „zbog unapređenja sistema, usluga plaćanja neće biti u funkciji do daljnjeg…….!“ Pri pejd dopune su uvek i posle toga bile moguće, kao što su i dan danas, ali plaćanje mi još ne funkcioniše! Dali će i kada ova usluga biti moguća na način kako je i ranije korištena ili neće, tek da znam da ne pokušavam plaćanje svakog meseca, da bi dobijao uvek iste odgovore tipa, „plaćanje vam nije omogućeno, molimo pokušajte ponovo…!“ Napominjem da se, za tu uslugu služim starijim „samsung“ telefonskim uređajem sa dugmićima, kojeg sam navikao i godinama koristim, druge savremenije tipove kao što su androidi i slične, za tako nešto ne koristim. Kao starijem čoveku ovaj uređaj mi odgovara, navikao sam ga pa mi svaka promena teško pada!

    Pozdravljam Vas, i zahvaljujem na odgovoru!

    • Poštovani,

      U toku su radovi na unapređenju sistema, te iz tog razloga plaćanje na taj način nije omogućeno. Očekujemo završetak do kraja meseca. Hvala na razumevanju i strpljenju.

      Srdačan pozdrav

  4. Šljuka kaže:

    Unosio sam već nekoliko puta broj koji je povezan sa bankovnim računom. Koristim odavno mbanking i plaćam račune putem mbanking aplikacije komercijalne banke. Dobijem poruku prilikom aktivacije „Postovani, u toku je provera broja 38164XXXXXX za prijavu u aplikaciju mPlati.“
    Još uvek nisam uspeo da aktiviram aplikaciju.

  5. Tara kaže:

    A koji broj telefona treba da se ukuca na samom pocetku? Ja imam fixni za koji je vezan Box paket i postpejd broj koji smo dobili uz Box. Kada kucam taj postpejd broj, pise da je broj neispravan. A to je jedini mts broj koji imam. Hvala.

  6. Zoran Kostić kaže:

    Kada će biti dostupna aplikacija za Iphone?

  7. ladislav kaže:

    aplikacija je registrovana a nece da fukcionise. kome se obratiti.

  8. Milan kaže:

    Kada ce Windows Phone aplikacija i zasto sve aplikacije koje izdajete ne pravite i za Windows Phone?

    • una kaže:

      Poštovani Milane, hvala vam što ste izdvojili vreme i ostavili komentar. Za sada nije dostupna Windows Phone aplikacija, ali Telekom Srbija je inovativna kompanija i sluša potrebe svojih korisnika. Imaćemo u vidu Vašu sugestiju. Srdačan pozdrav

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *