Aplikacija m:plati – vreme vrati

 

Da li ste znali da čovek u proseku izgubi pet godina života čekajući u redovima? Kada se to preračuna u danima, složićete se da zvuči frapantno da se oko 1825 dana života utroši na proces plaćanja raznih dažbina. Tek kada uz pomoć mobilnih aplikacija rešimo ovakve i slične svakodnevne probleme shvatamo koliko je zapravo mobilni telefon doprineo poboljšanju kvaliteta života.

Mobilna aplikacija koja će sigurno doprineti kvalitetu življenja je m:plati, jer nakon što se instalira i pokrene u samo nekoliko klikova ona omogućava uštedu dragocenog vremena i novca. Naime, ova aplikacija nudi mogućnost da se sa mobilnog telefona bez provizije i čekanja u redovima plate svi naši računi ili da se dopuni prepaid kredit.

 

m_plati_unutrasnja_blog

 

Za korišćenje ove pogodnosti dovoljno je da imate telefon sa Android operativnim sistemom 2.3 ili više i da ste registrovani za mobilna plaćanja u banci koja vam je izdala platnu karticu. Registracija u banci je potpuno besplatna. Aplikacija m: plati se može koristi i u roamingu, a prenos podataka se naplaćuje po važećim tarifama roaming operatera.

 

Prijava za aplikaciju

Nakon što ste instalirali m:plati, potrebno je da se prijavite unošenjem broja telefona (samo prvi put prilikom pokretanja aplikacije) u predviđeno polje, a zatim da kliknete na dugme Nastavi. Dobićete SMS poruku da je u toku provera unetog broja. Ukoliko je broj odgovarajući, registracija je uspešna i možete da koristite aplikaciju.

Ukoliko niste uneli ispravan broj telefona, odnosno broj sa vaše SIM kartice, aplikacija će vas obavestiti o neuspešnoj registraciji. Aplikacija vam dozvoljava do pet pogrešnih unosa, nakon čega će vas obavestiti  da ste uneli pogrešan broj telefona više od pet puta i da nakon tri minuta treba da pokušate ponovo.


1

Plaćanje računa

 

Kliknite na opciju Plaćanje računa, a zatim, u zavisnosti od vrste računa koji želite da platite, odaberite opciju Postpaid, Fiksni i ostale usluge ili Box. Plaćanje računa putem Android aplikacije m:plati je veoma lako i jednostavno.

Na primer, da biste platili postpaid račun, potrebno je da unesete postpaid broj a zatim da navedite za koji mesec i godinu plaćate račun. Nakon toga, ostalo je još samo da odaberete platnu karticu sa koje će biti izvršeno plaćanje (DinaCard, Visa i MasterCard).

2

Kod plaćanje računa za fiksni broj i računa za ostale usluge fiksne telefonije, potrebno je da u padajućem meniju odaberete uslugu za koju plaćate račun: fiksni telefon, Internet, IPTV, Web Hosting i Mail Hosting.

Ukoliko želite da platite račun za fiksni telefon, unesite broj fiksnog telefona sa pozivnim brojem ili šifru korisnika (nalazi se u gornjem levom uglu računa). Za plaćanje računa za ostale usluge fiksne telefonije potrebno je da unesete šifru korisnika.

Da biste platili račun za BOX, unesite broj telefona sa pozivnim brojem ili šifru korisnika. Nakon unošenja podataka vezano za uslugu za koju plaćate račun, navedite za koji mesec i godinu plaćate račun. Račune za usluge fiksne telefonije i račun za BOX  možete platiti DinaCard karticom.

Dopuna prepaid kredita

Nakon izbora opcije Dopuna kredita, unesite prepaid broj koji želite da dopunite i izaberite tip kartice/tekućeg računa sa kojeg plaćate. Dopuna prepaid kredita je omogućena sa DinaCard/Visa/MasterCard/Diners, kao i sa tekućih računa Vojvođanske banke. Minimalni iznos dopune je 100 dinara, s tim što svaka banka propisuje dnevni i mesečni limit za ovu vrstu dopune.

 

Moji nalozi

Podatke o računu koji plaćate ili prepaid broju čiji kredit često dopunjavate možete uneti i u okviru opcije Moji Nalozi. Ova opcija vam omogućava da kreirate sebi prepoznatljiv nalog npr. mama fiksni, tata mobilni, Nikos dopuna i sl.

Da biste kreirali nalog, kliknite na Plus u desnom gornjem uglu aplikacije. Za povratak na prethodnu radnju koristite strelicu u gornjem desnom uglu. Nakon kreiranja naloga, aplikacija će vas obavestiti da je vaš nalog uspešno kreiran i sačuvan.

 

3

 

 

Pregled transakcija

U okviru opcije Pregled transakcija možete pregledati sve transakcije izvršene prilikom plaćanja računa i dopune prepaid kredita.

Kliknite na opciju Pregled transakcija, a zatim odaberite opciju Pregled dopuna ili Pregled računa. Za svaku transakciju dopune kredita prikazuje se tip transakcije, ID transakcije, iznos i broj mobilnog telefona za koji je izvršena dopuna prepaid kredita, dok se za svaku transakciju plaćanja računa osim tipa transakcije, ID transakcije i iznosa prikazuje i broj telefona za koji je plaćen račun ili šifra korisnika i period na koji se račun odnosi.

Sa ekspanzijom pametnih telefona mi u suštini uz sebe uvek imamo računar pomoću kojeg smo 24h konektovani na Internet. Zahvaljujući aplikacijama, mobilni telefon može postati merač krvnog pritiska, libela, podsetnik ili novčanik. Zbog toga su mobilne aplikacije postale snažan i sve više nezamjenjiv alat za pojednostavljanje svakodnevnog života. Sa aplikacijom m:plati umanjićete i za nekoliko godina vreme koje potrošite na plaćanje računa. Veoma korisno, zar ne?

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

14 Responses

  1. Jovan каже:

    nemogu nikako dase ulogujem daplacam tel.racune preko interneta uvek kaze nesto da nije tacno
    korisnicko ime je tasc.mjovan kaze nije dobro
    sifra je2988608 ja vise neznam ako mozete pomozite hvala

  2. Medo каже:

    Poštovani,
    Odavno imam registrovan jedan broj mobilnog, i kod vas i kod moje banke za dopune pripejd kredita i za plaćanje računa mts usluga. U martu ove godine dobio sam poruku u kojoj me obaveštavate da „zbog unapređenja sistema, usluga plaćanja neće biti u funkciji do daljnjeg…….!“ Pri pejd dopune su uvek i posle toga bile moguće, kao što su i dan danas, ali plaćanje mi još ne funkcioniše! Dali će i kada ova usluga biti moguća na način kako je i ranije korištena ili neće, tek da znam da ne pokušavam plaćanje svakog meseca, da bi dobijao uvek iste odgovore tipa, „plaćanje vam nije omogućeno, molimo pokušajte ponovo…!“ Napominjem da se, za tu uslugu služim starijim „samsung“ telefonskim uređajem sa dugmićima, kojeg sam navikao i godinama koristim, druge savremenije tipove kao što su androidi i slične, za tako nešto ne koristim. Kao starijem čoveku ovaj uređaj mi odgovara, navikao sam ga pa mi svaka promena teško pada!

    Pozdravljam Vas, i zahvaljujem na odgovoru!

  3. Šljuka каже:

    Unosio sam već nekoliko puta broj koji je povezan sa bankovnim računom. Koristim odavno mbanking i plaćam račune putem mbanking aplikacije komercijalne banke. Dobijem poruku prilikom aktivacije „Postovani, u toku je provera broja 38164XXXXXX za prijavu u aplikaciju mPlati.“
    Još uvek nisam uspeo da aktiviram aplikaciju.

  4. Tara каже:

    A koji broj telefona treba da se ukuca na samom pocetku? Ja imam fixni za koji je vezan Box paket i postpejd broj koji smo dobili uz Box. Kada kucam taj postpejd broj, pise da je broj neispravan. A to je jedini mts broj koji imam. Hvala.

  5. Zoran Kostić каже:

    Kada će biti dostupna aplikacija za Iphone?

  6. ladislav каже:

    aplikacija je registrovana a nece da fukcionise. kome se obratiti.

  7. Milan каже:

    Kada ce Windows Phone aplikacija i zasto sve aplikacije koje izdajete ne pravite i za Windows Phone?

    • una каже:

      Poštovani Milane, hvala vam što ste izdvojili vreme i ostavili komentar. Za sada nije dostupna Windows Phone aplikacija, ali Telekom Srbija je inovativna kompanija i sluša potrebe svojih korisnika. Imaćemo u vidu Vašu sugestiju. Srdačan pozdrav

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *