Blogomanija 2013: Umete li da ispričate drugačiju priču?

Druga po redu konferencija Blogomanija, koja je održana na Kopaoniku od 28. novembra do 1. decembra, bila je posvećena digitalnom marketingu, odnosima s javnošću kao i sadržaju koji se plasira kroz sve komunikacione kanale, a posebno na Internetu. Kroz sva predavanja provlačilo se jedno isto pitanje koje u sebi istovremeno nosi i zaključak, a to je: Da li umete da ispričate drugačiju priču?

 

 

U Velikoj Britaniji od celokupnog oglasnog sadržaja čak 89% prođe nezapaženo. To znači da su se uložena sredstva  isplatila za mali broj kampanja. Kako veoma skup klasičan vid oglašavanja ima sve manje efekta, danas je izazov osmisliti kampanju sa manjim budžetom koja će izazvati emocije i dospeti u sve medije. Samo drugačija i vešto ispričana priča može izazvati emocije, a nju jedino može da kreira pojedinac čija se kreativnost posebno izdvaja.

Dragan Varagić kaže da osnova svake interesantne priče jeste da u sebi sadrži nešto što inače nije uobičajeno, a naročito je važno da to nešto neuobičajeno jeste veoma afirmativno za kompaniju.

U duhu jedinstvene poruke sa ovogodišnje Blogomanije „Pričaj dobre i drugačije priče“, odlučili smo da za razliku od prošlogodišnjeg izveštaja sa Blogomanije  naša ovogodišnja priča o utiscima sa konferencije bude ispričana malo drugačije.

Tokom pauza u predavanjima, naše promoterke su pozivale učesnike konferencije da na tablet računaru dopišu svoju rečenicu na temu komunikacije, osvoje poklon i postanu kreatori našeg izveštaja.

 Rečenica po rečenica i eto u nastavku našeg izveštaja sa konferencije.

Blogomanija’13 je mesto gde se dobro komuniciralo

@burek : Iskoristite ovakve konferencije da se upoznate sa fenomenalnim ljudima.

@vladakovac: Iskoristi #blogomanija za #komunikacija.Prilika da upoznaš kvalitetne i uspešne ljude

@danilogrba : Komunikacija – način upoznavanja novih i zanimljivih ljudi.

@stefansih : sjajna komunikacija na blogomagiji 🙂

@skljuc : Komunikacija je tvit, kafa, osmeh, networking. Ma, komunikacija je #blogomanija

 

 

Na Blogomaniji’13 su bili i prijatelji

@zrenjaninac : It’s networking, not netwishing.

@branislaws:  komunikacija je druženje, priča i Telekom…:)))

@svratila: Komunikacija je ključna stvar svake organizacije.

@jetsamurai : komunikacija je interakcija između ljudi 🙂

Između predavanja

@atomski_mrav3 : Komunikacija je čokolada!

@snowskiii : Komunikacija je ono između mene i skija sada na stazi.

@belgradevip : Komunikacija je ljubav (od jutros sam patetičan)

@JpPopovic : Komunikacija je razgovor između dve osobe.

@kotoranka : Nisam popila kafu, ne mogu da komuniciram.

@pedjamediaa: Komunikacija je mnogo više od pogleda, delić osmeha i delić ljubavi. #blogomanija

@kremasica : komunikacija je kada te slušaju. 🙂

 

Korisnost ovogodišnje konferencije

@azuja : komunikacija- diskurs, razmena, informacija i znanje :))) !!! #blogomanija

@sophisticatedc:  Komunikacija – širenje vrednih ideja.

@tamara779 : Tehnologija napreduje, internet komunikacija je najbolji vid iste.

@eboyee komunikacija je razmena informacija :)))!!!!

@Mina_fu : Komunikacija je osnovna ljudska delatnost, što bi definicija rekla.

@HlebiLale dobra komunikacija i gvozdena vrata otvara 🙂

@NichimIzazvan : KOMUNIKACIJA JE MOĆ.

@smiljaJuras : Budućnost je u komunikaciji. #blogomanija

Naravno, bilo je i tvitova koji egzistiraju samostalno:  @bjutidingospo komunikacija je #bjuticaj 🙂 i @zorannah nemojte mnogo da pijete, slikajte se puno  i uživajte na ovom ledenom, vremenu -.-

Hvala svima koji su učestvovali u sastavljanju našeg izveštaja, vidimo se sledeće godine a do tada ostajemo u vezi sa vama.

 Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

6 Responses

  1. Mirko каже:

    Mogu reći samo veliko HVALA!

  2. alec каже:

    Dobro je svako toliko se malo informirati i novostima.

  3. Fudbal каже:

    Bilo je odlično 🙂

  4. Tigrice каже:

    Blogomanija svako dobro došao 🙂

  5. fudbaler каже:

    Kao i uvek vrhunski provod na blogomaniji! Uvek se steknu nova znanja, čak i za oblast za koju mislite da ste znali sve.

  1. 12/03/2014

    […] […]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *