Čija je ovo reklama?

MOŽDA VAM SE JOŠ SVIDI…

3 Responses

  1. Invekta kaže:

    moraću malo da spustim loptu na zemlju. Ipak mali igrači će teško uspeti da se pozicioniraju od velikih brendova. Veliki se reklamiraju svuda, od klasičnih medija pa do digitalnih, koriste socijalne mreže, koriste forume, Adwords reklame, remarketing na socijalnim mrežama, i td., a imaju više resurasa, mogu da angažuju profesionalni tim da se bave marketingom, tako da nije pošteno, ali opet novac je presudan. Ostaje mali optimizam da ipak mali igrači mogu nekako da se proguraju, ali samo to, za veću vidljivost teško.

  2. BizNet kaže:

    Nakon što je omogućeno uporedno oglašavanje, očekujemo da će se mnogo bolje pozicionirati brendovi koji se tek probijaju na tržištu. Verujem da je tako poštenije, kako bi i mali mogli da nađu svoje mesto pod suncem.

    • Danijel kaže:

      Slažem se sa Vama. I mali treba da dobiju šansu da se vidi šta rade i kako rade. Često i mnogo kvalitetnije od velikih, jer nemaju taj luksuz da naprave grešku i izgrade negativan publicitet.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *