Promene su neminovne u današnjem poslovnom svetu. Ponajviše u komunikacijama-svetu nepresušnih ideja, velikih izbora i ogromnih mogućnosti. Svetu sačinjenom od odluka, zahteva i pitanja, ali iznad svega, u svetu očekivanja, da sve bude brzo, lako i dostupno.
Danas smo povezani više nego ikada ranije. Društvene mreže su postale deo naše svakodnevice i više ne predstavljaju samo izbor već neophodnost. Mrežama informacije putuju brzo i lako, pojednostavljujući naš život. Društvene mreže prvenstveno asociraju na povezivanje i razmenu informacija sa prijateljima i poznanicima, ali šta je sa poslovnim potrebama, komunikacijom sa kolegama na poslu? Imajući to u vidu, naša kompanija je u saradnji sa Majkrosoftom kreirala sasvim nov koncept za svoje zaposlene – Zajednice.
Mesto koje nas okuplja
Zajednice predstavljaju internu poslovnu mrežu. One su korak bliže ka digitalizaciji poslovanja, povećanju produktivnosti i unapređenju angažovanja svih zaposlenih. Stvorene su sa idejom da okupe zaposlene, da se osnaži osećaj pripadnosti kompaniji, da se ujedine resursi, te da se tako zajedno razvijamo.
Deo smo promenjivog poslovnog okruženja gde digitalni trendovi diktiraju ritam, a informacije i podaci utiču na naše poslovne procese više nego ikad. Zbog toga je zamišljeno da digitalno mesto kao što su Zajednice postane prostor gde se svi osećaju dobrodošlim, gde se pruža pomoć i deli znanje, a svi zaposleni se povezuju. Mesto koje nas okuplja i omogućava nam da, kroz virtuelnu komunikaciju, ostvarimo bržu, lakšu i efikasniju razmenu informacija, da delimo znanja, iskustva i primere dobre prakse. Mesto gde možemo da iznesemo svoje ideje, ispoljimo inicijativu i da se istaknemo, ali isto tako i da se povežemo sa kolegama, potražimo, ili ponudimo pomoć, da damo, ili primimo savet.
Svakodnevna prilika za učenje, napredovanje i razvoj
Znanje i iskustvo je svakako veće kada se deli sa drugima i upravo u tome je vrednost naših Zajednica koje čine zaposleni različitih obrazovnih profila, stručnih znanja i veština, kao i širokog spektra iskustava. Zamišljene su kao savremena platforma namenjena podsticanju neformalne komunikacije i saradnje među zaposlenima. Sastoje se od više manjih zajednica podeljenih prema specifičnim temama kojima se bave. Sadržaji su raznovrsni i kreirani tako da svaki zaposleni može da izabere temu iz svoje oblasti interesovanja, da ima olakšan pristup informacijama i otvoren prostor za sugestiju, predlog, inicijativu…
U velikoj kompaniji kao što je naša, Zajednice povezuju zaposlene i onda kada se lično ne poznaju.
One upotpunjuju sveobuhvatan sistem interne komunikacije, omogućujući svakom zaposlenom da iznese predloge i podeli svoja iskustva, a time i da postane vidljiv, prepoznatljiv. Dostupnost i lakoća pristupanja, atraktivni sadržaji koji se stalno dopunjuju novim zanimljivostima, brzina protoka informacija i odgovora na nedoumice, samo su neki od razloga zašto su Zajednice odličan primer korišćenja društvenih mreža u poslovne svrhe. Omogućenom dvosmernom komunikacijom i svakodnevnim otvaranjem novih tema, ovaj interni digitalni svet se stalno razvija i raste.