O čemu to svi pričaju?
U poslednjih par meseci dosta se govori o novom modelu fiskalizacije, a kakve promene donosi i šta podrazumeva probaćemo da pojasnimo u tekstu u nastavku.
Šta je zapravo eFiskalizacija?
Najjednostavnije rečeno, elektronska fiskalizacija predstavlja nov način elektronskog beleženja prometa robe i usluga putem najsavremenijih elektronskih fiskalnih uređaja. Osnovna razlika između stare i nove tehnologije može se opisati u tri reči – bolje, jednostavnije i efikasnije. Umesto ogromne administracije koja je trošila mnogo Vašeg vremena, sada ćete u radu koristiti uređaje sa kojih možete upravljati poslovanjem uz stalni backup i pristup podacima sa bilo kog mesta.
Primenom nove tehnologije, svaki izdati račun će proći kroz proces registracije i dodele poreskog broja u Poreskoj upravi putem internet veze. To će doprineti boljoj evidenciji prometa robe i usluga, smanjenju i operativnih troškova, ukidanju nepotrebnog administriranja, kao i smanjenju mogućnosti zloupotrebe.
Da biste spremno dočekali eFiskalizaciju, potrebno je da:
- Obezbedite neophodnu opremu
- Prijavite se za bezbednosni element
- Instalirate i podesite novu elektronsku kasu
Lako je kad znate kako
Da biste prešli na novi model fiskalizacije, potrebno da obezbedite elektronski fiskalni uređaj za svoj poslovni prostor/prostorije. Ukoliko razmišljate da ipak zadržite stari uređaj, imajte na umu troškove njegovog prilagođavanja novoj tehnologiji, nabavke i ugradnje delova, kao i servisiranje u slučaju bilo kakvog kvara, koji mogu da koštaju više nego što očekujete. Dodatnu pogodnost, kada je kupovina novog uređaja u pitanju, predstavlja i finansijska podrška koju obezbeđuje država.
Nakon što se opredelite za elektronsku fiskalnu kasu, sledeći korak je nabavka bezbednosnog elementa koji služi za potvrdu Vašeg identiteta prilikom razmene podataka i informacija sa Poreskom upravom. Bezbednosni element izdaje Poreska uprava i on predstavlja personalizovan dokument za Vaš poslovni prostor ili poslovne prostorije.
Važno je da, prilikom prijave za bezbednosni element, napomenete i koji oblik kartice želite, što će zavisiti od modela uređaja za koji ste se opredelili.
Sve na jednom mestu
Ukoliko još uvek niste sigurni šta bi bilo najbolje za vaš posao ili gde da kupite uređaj, na pravom ste mestu. Telekom Srbija nudi kompletna rešenja koje se lako prilagođavaju različitim vrstama delatnosti.
Budite spremni za eFiskalizaciju uzrešenja, koja obuhvatajuandroid uređaje najnovije generacije, u okviru kojih dobijate SIM karticu sa 10 GB interneta, aplikaciju fiskalne kase i mogućnost korišćenja Cloud portala naprednih funkcionalnosti za bezbedno čuvanje svih podataka i poslovnu analitiku.
U našoj ponudi su elektronski naplatni uređaji eFiskal Saturn 1000 i eFiskal HCC-Z100 sa integrisanim štampačem i mogućnošću aktivacije modula za plaćanje kontaktnim i beskontaktnim karticama, eFiskal GE 10“ BOX sa termalnim štampačem, kao i eFiskal N910 PRO.
Svi uređaji opremljeni su funkcionalnostima za brz odabir stavki, kreiranje i izdavanje računa, lako upravljanje robom, zalihama, zaposlenima, jednostavno generisanje svih potrebnih izveštaja i uvidom u celokupno poslovanje.
Za sve vas koji se odlučite za rešenja iz ponude Telekoma Srbija obezbeđujemo:
- Instalaciju,
- inicijalno podešavanje uređaja za rad,
- edukaciju i uputstvo za korišćenje kase,
- redovno ažuriranje sistema u skladu sa zakonom,
- tehničku podršku stručnog tima dostupnu 24/7 tokom cele godine.
Garancija za sve uređaje je 24 meseca. Ukoliko dođe do kvara u tom periodu, ne treba da brinete, problem ćemo rešiti daljinskim putem ili ukoliko je to bude potrebno obezbediti i isporučiti identičan zamenski uređaj u roku od 24 sata, sa svim podacima koje ste imali na svom uređaju.
eFiskal rešenje idealno je za trgovce, ugostitelje, salone…
Više o novom načinu eFiskalizacije možete saznati ovde.