O čemu to svi pričaju?
U poslednjih par meseci dosta se govori o novom modelu fiskalizacije – eFiskalizacija, a kakve promene donosi i šta podrazumeva probaćemo da pojasnimo u tekstu u nastavku.
Šta je zapravo eFiskalizacija?
Najjednostavnije rečeno, elektronska fiskalizacija predstavlja nov način elektronskog beleženja prometa robe i usluga putem najsavremenijih elektronskih fiskalnih uređaja.
Osnovna razlika između stare i nove tehnologije može se opisati u tri reči – bolje, jednostavnije i efikasnije. Sada ćeš moći, umesto ogromne administracije koja je trošila mnogo tvog vremena u radu, da koristiš uređaje sa kojih možeš da upravljaš poslovanjem sa bilo kog mesta, uz stalni backup i pristup svim podacima.
Primena nove tehnologije omogućava da svaki izdati račun, putem internet veze, automatski prolazi kroz proces registracije i dodele poreskog broja u Poreskoj upravi, što doprinosi boljoj evidenciji prometa robe i usluga, smanjenju operativnih troškova, ukidanju nepotrebne administracije i smanjenju mogućnosti zloupotrebe.
Da bi spremno dočekao eFiskalizaciju, potrebno je da:
- Obezbediš neophodnu opremu
- Prijaviš se za bezbednosni element
- Instaliraš i podesite novu elektronsku kasu
Lako je kad znaš kako
Da bi prešao na novi model fiskalizacije potrebno da obezbediš elektronski fiskalni uređaj za svoj poslovni prostor/prostorije.
Ako ipak razmišljaš o tome da zadržiš stari uređaj, imaj na umu da mogu nastati dodatni troškovi, poput prilagođavanja novoj tehnologiji, nabavke i ugradnje delova, kao i servisiranja u slučaju kvara koji često mogu premašiti tvoja očekivanja.
Dodatna pogodnost pri kupovini novog uređaja jeste finansijska podrška koju obezbeđuje država.
Nakon što se opredeliš za elektronsku fiskalnu kasu, sledeći korak je nabavka bezbednosnog elementa, koji služi za potvrdu tvog identiteta prilikom razmene podataka sa Poreskom upravom. Bezbednosni element izdaje Poreska uprava i predstavlja personalizovan dokument za tvoj poslovni prostor ili prostorije.
Važno je da prilikom prijave za bezbednosni element navedeš i željeni format kartice, koji zavisi od modela fiskalnog uređaja za koji si se odlučio.

Sve na jednom mestu
Ako još uvek razmišljš gde da kupiš uređaj ili nisi siguran koji uređaj bi bio najbolji za tvoj posao, na pravom si mestu zato što Telekom Srbija nudi kompletna rešenja koje se lako prilagođavaju različitim vrstama delatnosti.
Proces eFiskalizacije biće znatno lakši i jednostavniji uz savremena rešenja koja obuhvataju Android uređaje najnovije generacije.
Uz ove uređaje dobijaš SIM karticu sa 10 GB interneta, aplikaciju fiskalne kase, kao i pristup Cloud portalu, gde možeš bezbedno da čuvaš sve podatke i pristupaš poslovnoj analitici bilo kada i sa bilo kog mesta.
U našoj ponudi nalazi se više modela elektronskih fiskalnih uređaja: eFiskal Saturn 1000, eFiskal HCC-Z100, eFiskal GE 10“ BOX i eFiskal N910 PRO.
Svi ovi uređaji opremljeni su funkcionalnostima za brz odabir stavki, kreiranje i izdavanje računa, lako upravljanje robom, zalihama, zaposlenima, jednostavno generisanje svih potrebnih izveštaja i uvidom u celokupno poslovanje.
Ukoliko se odlučiš za rešenja iz naše ponude obezbeđujemo ti:
-
- Instalaciju,
-
- inicijalno podešavanje uređaja za rad,
-
- edukaciju i uputstvo za korišćenje kase,
-
- redovno ažuriranje sistema u skladu sa zakonom,
-
- tehničku podršku stručnog tima dostupnu 24/7 tokom cele godine.
Za sve uređaje obezbeđena je garancija u trajanju od 24 meseca.
Ukoliko tokom tog perioda dođe do bilo kakvog kvara, nema razloga za brigu jer problem rešavamo daljinski, brzo i efikasno.
U slučaju da je potrebno, u roku od 24 sata isporučujemo identičan zamenski uređaj, sa svim podacima koji su se nalazili na tvom prethodnom uređaju.
eFiskal rešenje idealno je za trgovce, ugostitelje, salone i sve druge korisnike koji žele jednostavno, pouzdano i moderno fiskalno poslovanje.
Više o novom načinu eFiskalizacije pogledaj ovde.
Autor teksta: Vanja Ivanović