Vodič kroz roming : Kako da vas račun ne iznenadi?

* Ponude su bile aktuelne u 2013. godini

Usled neadekvatnog korišćenja mobilnog telefona po povratku iz inostranstva može da vas iznenadi znatno uvećan iznos postpaid računa. Opušteno korišćenje mobilnog telefona u roming zoni najčešće dovodi do tako uvećanog računa, jer po izlasku iz zemlje odabrani postpaid paket, tarifni dodatak ili druge pogodnosti prestaju da važe i počinju da se primenjuju tarife roming partnera.

Da biste se zaštitili od neplaniranih troškova i da vas visok iznos računa ne bi iznenadio po povratku sa odmora, preporučujemo da:

1. Proverite da li vam je aktiviran roming –  Svim postpaid korisnicima savetujemo da provere status roming aktivacije. To možete uraditi u bilo kojoj našoj poslovnici ili pozivanjem servisa 064/789.

2. Budite oprezni sa prenosom podataka – Nesmotreno korišćenje prenosa podataka u romingu  jedan je od najčećšćih uzročnika visokih računa nakon povratka iz inostranstva. Ukoliko ćete koristiti prenos podataka dok boravite u inostranstvu,  važno je da isključite opciju automatskog ažuriranja softvera jer na taj način onemogućujete aktiviranje internet konekcije bez vašeg znanja. Ako imate na pametnom telefonu instalirane aplikacije, može se desiti da one zahtevaju konekciju sa Internetom, a da to niste inicirali. Imajte na umu da otvaranje web stranica, gledanje filmova i muzičkih spotova u romingu može znatno uvećati vaš mesečni račun za telefon. Ukoliko ne želite da koristite prenos podataka dok ste u inostranstvu, najbolje je da ovu uslugu isključite pre polaska na put. U nastavku je uputstvo kako da na modelima BlackBerry i ostalim uređajima koji koriste  Android i Symbian isključite mobilni internet.

Android sistem verzije 2.3 i napredniji

Android sistem verzije 4.o i napredniji

BlackBerry sistem verzije 6.0 i napredniji

Symbian

3. Pronađite najpovoljniju mobilnu mrežu – Vaš telefon će se u najvećem broju slučajeva automatski prijaviti na neku od mobilnih mreža, ali to ne mora biti i najpovoljnija mreža za vas. Savet za vas je da pre putovanja u roming kalkulatoru proverite koje su cene tarifiranja usluga u zemlji u koju idete

4. Izvršite ručno izbor mreže najpovoljnijeg mobilnog operatora – Po dolasku na destinaciju, u slučaju da vam ne odgovara mreža operatora koja je automatski izabrana,  sami ručno odaberite mrežu mobilnog operatora koja vam odgovara. Pronađete opciju „Networks“ (ili „Settings“) i nakon izbora opcije za ručno biranje mreže na ekranu će vam se pokazati sve dostupne mreže.

5. Iskoristite letnje roming promocije: Svesni činjenice da  ne možemo da utičemo na tarife roming operatora, svake letnje sezone mt:s korisnicima ponudimo povoljne roming promocije. Ove godine imamo m:tel roming tarifni dodatak i Evropa roming tarifni dodatak.

6. Obratite pažnju na dolazne pozive. Pored odlaznih poziva i poruka, u romingu se naplaćuju i dolazni pozivi odnosno i kada vas iz Srbije pozivaju prijatelji . Podsećamo vas da je u romingu jedino prijem SMS poruka besplatan.

7. I kada ste u romingu na raspolaganju su vam naši servisi (npr. 789, 777, 778). Pozivi se naplaćuju u skladu sa roming tarifom za odlazne pozive.

Najčešće aplikacije koje su „krive“ za previsok telefonski račun u romingu su one namenjene za: prijem pošte, vremensku prognozu kao i aplikacije društvenih mreža. Međutim, sugerišemo vam da imate u vidu i ostale naše savete kako vam uvećan iznos računa ne bi pokvario utiske sa odmora.

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za online PR Telekom Srbija.

You may also like...

108 Responses

  1. Milica каже:

    Interesuje me sta je potrebno uraditi sa prenosom podataka ali ne u romingu i to za period 2.5 nedelje da bi racun bio preko 100.000

  2. Tina каже:

    Da li je moguće odstampati listing poziva i da li mogu izbrisati neke brojeve pre nego sto se odstampaju?

    • Una Zabunov каже:

      Poštovana Tijana, listin možete zatražiti putem sajta, pozivom 064/789 ili odlaskom u poslvnicu. Odgovor na Vaše drugo pitanje je da ne postoji takva mogućnost. Srdačan pozdrav

  3. Biljana каже:

    Da li postoji mogucnost u MTS postpaid blokirati sve aktivnosti prema medjunarodnim operaterima i poruke i pozive.

  4. Ivan каже:

    Una, pomagajte. U toku boravka u CG aktivirao sam roaming paket m:tel 10. Nazalost, telefon je internet preusmerio na drugu karticu sa biznet profilom koju sam dobio na poslu i ciji je vlasnik firma za koju radim. Za dva dana u julu račun je dostigao 57000 din. Ne smem ni da zamislim koliki ce racun biti za avgust, obzirom da sam proveo jos 9 dana u CG. Ni jednog trenutka nisam bio svestan činjenice da je roaming na toj kartici aktiviran, niti mi je od MTS-a stigla bilo kakva poruka o enormno uvećanom računu u toku roaminga. Firma za koju radim je prosledila reklamaciju. Recite mi šta mogu da očekujem?

  5. Miodrag каже:

    Korisnik sam BOX 4 paketa.300 min. i 600 poruka(sasvim dovoljno).Kako ograniciti koriscenje preko toga,zbog kradje ili gubljenja telefona.

    • Una Zabunov каже:

      Poštovani, u slučaju krađe ili gubitka telefona imate mogućnost da odmah prijavite tu karticu našem call centru na 0800100100 ili 064/789.

  6. strahinja каже:

    Zašto mi niste odgovorili na pitanje i komentar
    nego ste ga brže bolje obrisli sramota to govori o vama

  7. strahinja каже:

    Imam pospejd Mix 1000 istekao mi ugovor već dva puta po dve godine sada ne mogu ponovo produžiti isti postpejd na dve godine i dobiti 50% popusta ili mobilni telefon već mi se nudi drugi još ste mi tarifiranje promenili imao sam prvi minut 60 sekundi + jedna sekunda a sada prvi minut 60 sekundi + drugi minuti 60 sekundi Opšti uslovi i odredbe iz ugovora kažu da možete menjati cene i komercijalne uslove slažem se ali žašto onda niste ukinuli Mix 1000
    nego samo njegovo tarifiranje ovo mi liči na prevaru jer me primoravate da menjam paket da bih sa novim mogao koristiti smanjenje cene 50% ili mobilni za 1 dinar ali meni je odgovrao ovaj pospejd zato sam ga i uzeo a vi ste ga promenili jednostrano bez moje saglasnosti zato što vam se može a ja mogu da se obratim zaštiti potrošača ili promenim operatera jer sam u ovom slučaju prevaren i to ću verovatno uraditi

    • una каже:

      Poštovani Strahinja, tarifa Mix 1000 je stara tariifa koju više ne možete da odaberete. Ukoliko želite da ostvarite promociju od 50% onda se morate opredeliti za aktuelne tarifne pofile.

  8. Sasa каже:

    Postovana Una,
    da li je moguce obnoviti ugovor stare tarife (prva droid mini) uz popust 50 % ?
    Pozdrav

  9. Predrag каже:

    Pozdrav
    Zanima me da li postoji mogucnost da pri uzimanju telefona za koji bih na primer morao da doplatim 12300 dinara dam „ucesca“ npr 8000 i da se ostatak od 4300 dinara rasclani na 12 rata (ili manje) ili postoji samo varijanta placanja celog iznosa u kesu ili celog iznosa u ratama?

  10. pavle каже:

    imam paket mix 400 sada mi je stigao račun 400 dinara mi je računato kao fiksna naknada a svi razgovori su mi naplaćeni kao i u fiksnoj telefoniji

  11. Aleksandar каже:

    Postovani, zanima me da li se pozivi i poruke koje uputimo sa naseg mts broja, ka drugom mts broju koji npr. ode do Republike Srpske racunaju kao domaci saobracaj ili ne, s’ obzirom da je to m:tel BiH?

    • una каже:

      Poštovani Aleksandre, ako poziv upućujete iz naše zemlje tarifira vam se kao domaći saobraćaj dok osoba koja se nalazi u inostranstvu plaća u skladu sa cenama rominga u toj zemlji.

  12. Ivana каже:

    Definitivno pricamo razlicitim jezicima, razum ja VAS gospodjo, ali kontrola troskova 500 onda ne treba da bude u tabeli jer nem pretplatu od 1000 din.! Ne morate mi vise odgovarati, jasno je sve. Vasa firma svakako gubi jednog korisnika

    • una каже:

      Draga Ivana, da bi kupovali na rate morate duže od šest meseci da koristite neku od usluga Telekom Srbija za koju plaćate mesečni račun i da vam je mesečna potrošnja najmanje 1000,00 dinara. To ne mora biti račun za mobilni telefon u tom iznosu ( u vašem slučaju od 500 dinara). Može biti na primer i račun za IPTV, ADSL ili fiksni telefon. Molim Vas da se obratite našem korisničkom centru kako bi se izvršila provera za mogućnost plaćanja na rate. Mail adresa je korsnicki@mts.telekom.rs

      ti troškovi od 1000 dinara, koji su preduslov za rate, ne odnose se samo na iznos računa za mobilni telefon. Dakle, ukoliko koristite još neku uslugu Telekoma Srbija za koju plaćate mesečni račun. To može biti račun za mobilni telefon, fiksni telefon, ADSL ili IPTV. Upućujem vam na naš korisnički tim na korisnicki@

  13. Ivana каже:

    Postovana Una, kako tarifa koja ima pretplatu 500 din. ispunjava Vase uslove za minimalnu pretplatu od 1000 din.?

    • una каже:

      Poštovana Ivana, kao što piše i pod uslovima ( poslala sam vam link): Mogućnost plaćanja na rate zaduženjem mesečnog računa imate ukoliko duže od 6 meseci koristite neku od usluga Telekoma Srbija za koju plaćate mesečni račun (za mobilni telefon, fiksni telefon, ADSL ili IPTV) i ukoliko vam je mesečna potrošnja najmanje 1000,00 dinara. Pozdrav.

  14. Ivana каже:

    Razumela sam Vas, Una. Obraticu se i njima, samo mi odgovorite, posto niko od Vasih kolega nije, zbog cega Vam u tabeli stoje tarife koje imaju manju pretplatu sa sve navedenom visinom rate?http://www.mts.telekom.rs/index.php/samsung-g3500-galaxy-core-plus.html i nema potrebe da brisete nase komentare. Vasi korisnici treba da znaju sve

  15. Ivana каже:

    Da li u tabeli stoje tarife sa pretplatom manjom od 1000din? Stoje… Da li stoji cena za mesecnu ratu od 1800din? Stoji… Ali ne moze da se kupi jer je pretplata manja od 1000din????????????????

  16. Ivana каже:

    Postovana Una, sklonite onda iz tabele za imenovani telefon korisnike koji ne ispunjavaju uslove odnosno imaju manju pretplatu od 1000din. Naravno uopste Vam nije bitno sto sam ja za 6 godina Vasoj firmi platila 70tak pretplata od 500din.?!?!?!?!?! Pritom imamo i fixni ali ni to nije dovoljno jer ni tamo nemamo 1000din pretplate! Plus jos 2 pripejd broja! E pa gospodo draga, hvala Vam na postovanju!

  17. Ivana каже:

    Postovana Una… ne interesuju me takvi telefoni. Interesuje me zbog cega je u tabeli za samsung core plus naznacena kontrola troskova 500, sa uredno ispisanom visinom rate itd… kad mi taj telefon ne mozemo da kupimo na rate jer nam je pretplata manja od 1000din. Niko od vasih ljudi mi jos uvek nije objasnio. Sklonite telefone iz ponude za tarife koje imaju pretplatu manju od 1000din. Za malo bolji telefon mi ne ispunjavamo kriterijume iako smo korisnici tacno 6 god.??????????? Pa nije lepo, io tako necete zadrzati korisnike. Iskreno, promenicu operatera jer nikakve pogodnosti kod vas nemam. Samo sam zelela po prvi put nakon 6 godina da castim sebe dobrim telefonom, i pri tom sam vam dovela i novog korisnika koji je zeleo isti takav tel, ali ni on nema uslove….. razocaravajuce…. 6 godina ni dana nisam zakasnila sa placanjem racuna… eto mi

    • una каже:

      Poštovana Ivana, preduslov da korisnik kupi nešto na rate je da prosek za sve telekomunikacione usluge Telekom Srbija iznosi 1000 ili više dinara. Molimo Vas da uputite zahtev našem korisničkom timu na korisnicki@mts.telekom.rs , ostavite broj telefona i opis šta bi želeli da kupite. Pozdrav

  18. Veljkovic Zlatibor каже:

    Kada se aktivira roming dodatak za Evropu,pre odlaska ili pri ulasku u Nemacku na primer i kog operatera da odaberem?

  19. Ivana каже:

    A koliko vidim doslo je i do izmena u vezi telefona ……….. znaci sad vise ne mozemo ni da ih kupimo jer nisu u ponudi za kontrolu troskova a juce su bili

  20. Ivana каже:

    Drugari ja imam kontrolu troskova 500 i pod ugovorom sam nekih 5 godina… do sada nisam dobila nikakvu pogodnost, nikakvu ponudu za nei telefon i slicno, za razliku od ostalih koji imaju ugovore na 2 god… nakod te 2 god, ponuda z tel… a mi nista..

  21. Ime каже:

    Treba da produzim ugovor za par dana i htela sam da uzmem samsung galaxy s3 a njegova pretplata je uz tarifu Mix3500 4200din. Da li ja kada bih uzela taj telefon mogu da ostvarim 50% popusta na tu pretplatu?

  22. Marija каже:

    Postovana, istekao mi je ugovor krajem januara. Imam mix net L tarifni paket sa 50% popusta. Ugovor je bio na mog brata, zivimo u dva razlicita grada. Da li ja i bez njega mogu produziti ugovor online ili u nekoj vasoj poslovnici, naravno uz 50% popusta, posto mi je za februar stigao ogroman racun bez tih 50 posto popusta? Takodje, sta se desava sa racunom za ovaj mesec, tj. da li cu i ovaj mesec dobiti pun racun iako sklopim/produzim ugovor?

    Srdacno,
    Marija

    • una каже:

      Poštovana Marija,

      Potpisnik ugovora mora da dođe u poslovnicu kako bi zaključio novi ugovor. Novi popust uz novi ugovor počinje od 1. u mesecu. Pozdrav

  23. Dejan каже:

    Poštovanje. Naime, zanima me da li besplatni minuti u važe i za pozive iz rominga? Ako npr. zovem iz Španije, iz rominga, da li mi skida besplatne minute, ili kredit? (u pitanju je prepaid)

  24. DEjan каже:

    Zasto moram da cekam pocetak sledeceg meseca za produzetak ugogovora uz novi telefon ,ako mi stari istice polovinom meseca .To nije fer i to nije tri meseca ranije nego dva.

  25. Radislav каже:

    Ugovor na 12 meseci,istice 23.03.2014.U pitanju je MOBILNI NET 3GB.Mogu li da produzim ugovor pre isteka,ali sa 50% popusta?
    Pozdrav!

  26. Goran каже:

    Malo kasnim,ali svejedno, moram da kazem. I ja i supruga smo potpisali ugovore u sredu (ne secam se tacno datuma)a akcija „Kad vozis,parkiraj telefon“ je pocela u ponedeljak, i nijedno nismo doili bluetooth slusalicu. Odgovor „šalteruše“je bio: „STA,bluetooth, NEMA !!!“. Da se nisam bunio ne bih ni besplatnu prepaid karticu dobio. Poslovnica u Loznici, vrh neljubaznosti !!!

    • una каже:

      Poštovani Gorane, u samoj kampanji je naglašeno da je broj handsfree uređaja ograničen. Kako je vladalo veliko interesovanje korisnika, brzo su se razdelili handsfree uređaji.

  27. Dragan каже:

    Da li imate neku vrstu on line knjigu utisaka?

    Podrav.

  28. Deny каже:

    Postovanje…
    molim Vas da mi kazete koji je tacan br.koris.servisa kada se poziva iz inostranstva,ali ne sa MTSovog broja?
    unapred zahvalan.

  29. Saša каже:

    Poštovana Una,
    Obzirom da je telefon koji sam kupio uz paket Mix Net L pre 3 godine zaključan na mreži, koje su mi opcije da otključam telefon, jer smatram da je sada u mom vlasništvu?
    Pozdrav

  30. milos каже:

    Moze li se u vasim poslovnicama zameniti prepaid sim kartica za micro prepaid karticu?

  31. Zlatan каже:

    Korisnik sam MixNet M paketa, ugovor mi istice u septembru a hteo bih da se ovih dana prebacim na Mix Net L paket. Da li je to moguce i da li dbijam mogucnost da uz novi paket dobijem i mogucnost izbora novog telefona?

  32. Dusica каже:

    imam mix net M tarifu, i potrosila sam mb iz paketa.. pritom sam uzela 50% popusta na racun.. das li i za mene vazi neogranicen internet nakon isteka mb iz paketa? Pozdrav

  33. ana каже:

    kako da se odjavim sa txt mania na 2229,to sam davno koristila,vise se i ne secam kad,i nikako nisam mogla da se odjavim i oni mi redovno salju poruke i ujedno skidaju kredit sa racuna

  34. Dragan каже:

    * Moram Vas jos nesto pitati, da li telefon koji se dobija na koriscenje treba biti u rangu sa onim koji je dat na popravku ili to nema veze. 🙂

    Hvala na odgovoru.
    Pozdrav

  35. Dragan каже:

    Postovanje!!

    Zanima me ako mi mozete reci sta se desava kada treci put reklamiram telefon koji je u garanciji zbog odredjenog kvara ( los odziv tastature – touch screen-a , blokiranje telefona, cest gubitak signala…) ?

    Pozdrav

    • una каже:

      Poštovani Dragane, sve dok je telefon pod garanicjom vi imate pravo da ga reklamirate. Samo u slučaju da servis izda potvrdu da se telefon ne može popraviti, dobijate novi telefon. Telefon koji se dobija za korišćenje ne mora biti u istom rangu sa vašim već se dobija prvi slobodan.

  36. srdjan каже:

    dali je moguce prebaciti pripejd broj na postpejd?

  37. ALEKSANDAR каже:

    Postovani, da li ce telefon sony xperia c2305 biti u ponudi u nekoj blizoj buducnosti?
    Hvala unapred !!!

  38. Daki каже:

    Da li su telefoni u mts zalucani za ostale mreze ili ne,pozdrav!

  39. Bojan каже:

    dali postoji mogucnost provere MB ako postoji dali moze neko malo objasnjenje jer nemogu nikako da proverim koliko mi je ostalo

  40. Ime каже:

    Nije posteno da pod novim postpaid korisnicima podrazumevate samo one koji se prvi put pojavljuju kao korisnici. Posteno bi bilo da se svaki korisnik koji sklapa postpaid ugovor(dakle i onaj korisnik koji obnavlja ugovor na 12 ili 24 meseca) tretira kao novi korisnik. Sta mislite o ovome? Pozdrav

    • una каже:

      Poštovani, ukoliko se Vaš komentar odnosi na aktuelne povoljnosti koje nudimo, one uz odgovarajuću tarifu važe i za nove korisnike i korisnike koji obnavljaju ugovornu obavezu.

  41. vlada каже:

    Interesuje me tarifni paket Mix net L da li paket ima neogranicen internet tj. da li se nakon potrosenih 1,5 GB interneta koji su u pretplati i dalje moze koristiti internet bez nadoknade sa smanjenom brzinom?

    Pozdrav

    • una каже:

      Vlado,korisnici Mix Net paketa od 1. decembra 2013. godine imaju neograničen pristup Internetu. Naime,nakon potrošenih MB, odnosno GB iz pretplate, besplatno se pristupa Internetu po smanjenoj brzini protoka do 64/32 Kb/s. Pozdrav

  42. marko каже:

    Zelim da produzim ugovor i da umem telefon,e sad da bih uzeo zeljeni uredjaj moracu da izdvojim odredjenu sumu novca. Pitanje glasi,dali je moguce odredjeni iznos novca uplatitiu nekoj od vasih prestolnica a ostatak placati uz mesecni racun na 12 rata?
    Hvala unapred.

  43. tamara каже:

    Da li postoji neko ograničenje potrošnje u romingu?
    Kao zaštita od prekomernog računa ukoliko vam ukradu telefon ili slično?

    • una каже:

      Tamara, na svakom postpaid broju je definisan limit. U cilju brige o korisniku, omogućeno je da korisnik zahteva promenu limita u svrhu kontrole potrošnje. Međutim, korisnik ne može da očekuje isključenje saobraćaja kada njegovo trenutno zaduženje dostigne iznos koji je jednak njegovom limitu. Razlog za to su odložena tarifiranja, kao što je između ostalog i roaming saobraćaj čije tarifiranje zavisi od roaming partnera. Inače, ukoliko dođe do gubitka SIM kartice najpoželjnije je da korisnik odmah pozove Kontakt centar 064/789 i prijavi blokadu.​

  44. Marta Milicevic каже:

    Postovani,
    ja imam zakljucena 3 post pejd ugovora pa me zanima da li moram zakljuciti jos jedan novi da bi bila jedna od dobitnika hends fri uredjaja (imam vazecu vozacku dozvolu) koju delite povodom kampanje „Kada vozis, parkiraj telefon“.
    Srdacan pozdrav Marta

  45. Mihajlo каже:

    Interesuje me kako aktivirati uslugu LIGHT SMS koja omogoucava ,prema opisu iz mts STK menija povoljnije slanje sms-a iz intostranstva /roaminga/ ka brojevima u srbiji? i koliko kosta poruka iz francuske ka srbiji preko tog vaseg servisa? Postpaid sam korisnik.
    Hvala Unapred!

  46. Nandor каже:

    imamoo li nekih povlastica za nas sto nam istice ugovor na 24 mes i nesto od telefona

    • una каже:

      Nandor, možete zaključiti novi ugovor i ostvariti popust na pretplatu od 50% ili možete odabrati telefon po promotivnim cenama uz odgovarajuću tarifu. Ukoliko se opredelite za Kontrolu troškova možete ostvariti i jedno i drugo.

  47. dusica каже:

    da li jos uvek postoji opcija 50% umanjenja racuna, istice mi udovor na godinu dana pocetkom decembra, pa bih opet da uzmem. i da li moze da se uzme i 50% i telefon?

    • una каже:

      Dušice, ukoliko se opredelite za tarifni profil Kontrola troškova tokom perioda od dve godine plaćaćete 50% nižu pretplatu uz mogućnost izbora jednog od tri modela telefona po veoma povoljnim uslovima. Ukoliko se opredelite za neku drugi tarifni profil ostvarujete pravo ili na popust od 50% ili na izbor telefona. Pozdrav

  48. rade каже:

    znaci li to da se brojh nemoze promeniti ni zbog uznemiravanja

    • una каже:

      Rade, u slučaju da vam se upućuju uznemiravajući pozivi molimo vas da ih prijavite u našoj najbližoj poslovnici, a Telekom Srbija će u skladu sa procedurom preduzeti mere.

  49. Ema каже:

    Ako uzmem telefon uz ugovornu obavezu na 24 meseca, a telefon placam 12 meseci, da li to znaci da u tih prvih 12 meseci placam i racun za telefon i telefon, a drugih 12 meseci samo racun za telefon?

    • una каже:

      Poštovana Ema, upravo tako. Prvih 12 meseci plaćate i telefon i pretplatu, a po isplati telefona nastavljate da plaćate pretplatu do isteka ugovorne obaveze.

  50. pera каже:

    da li je moguce izvaditi listing poziva za pripejd brojeve i na koji nacin?

  51. Zlatko каже:

    Da li je moguce da pre isteka ugovora ( koji istice u aprilu 2014-e ), promenim telefon uz novi ugovor naravno i da li je moguce promeniti broj u tom novom paketu ili moram cekati da istkne ugovor pa da onda ugasim broj? Pokusavao sam nekoliko puta da objasnim moju situaciju u vasim poslovnicama, ali je ocigledno da nemate razumevanja!

    • una каже:

      Poštovani Zlatko, obnova ugovora je moguća najranije tri meseca pre isteka ugovorne obaveze. Promena broja ne postoji kao komercijalna usluga stoga je ne možete tokom trajanja ugovora učiniti, a po isteku ugovorne obaveze ugovor možete raskinuti i potpisati novi uz novi broj. Pozdrav

  52. Ime каже:

    kada gledam ponude telefona u odredjenim paketima ugowor je 24 meseca a tamo na kraju stoji rata 12 meseci ,je li to znaci da se telefon isplacuje 12 meseci a racun 24 meseca?

    • una каже:

      Poštovani, ugovorna obaveza traje 24 meseca, mesečnu pretplatu plaćate takođe 24 meseca a telefon isplaćujete na 12 mesečnih rata. Pozdrav

  53. A каже:

    Sta znaci da minute u mts mrezi mogu da koristim nakon sto potrosim minute iz domaceg saobracaja? U pitanju je x faktor tarifa.

  54. s каже:

    Da li je moguce promeniti broj koji je pod ugvornom obavezom? zbog uznemiravanja na postojeci

  55. Milos каже:

    Kako prijaviti uznemiravanje na mobilni telefon,posto vec par dana neko me zove sa skrivenog,neznam sta da radm?

    • una каже:

      Zdravo Miloše, u svom mobilnom telefonu sačuvajte dokaz o uspostavi veze i prijavite uznemiravanje u nekoj od naših poslovnica. Pozdrav

  56. Sanja каже:

    Ugasite telefon kada krenete i necete imati nikakvih problema.

Оставите одговор на Veljkovic Zlatibor Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Napišite brojeve sa slika *