Tvoj lični brend treba da predstavlja istinsku prezentaciju onoga što jesi.
Koje su tvoje prednosti i kako se želiš istaknuti? Guglaj sam i vidi šta će ispasti. Da li je u skladu sa tvojom željenom reputacijom? Zamisli sebe kao brend, a zatim se zapitaj šta želiš da tvoja publika oseti kada pomisli na tebe?
Počni tako što ćeš napisati pasus onako kako bi želeo da budeš opisan. Budi detaljan. Pokušaj spomenuti svaki aspekt, svoju boju glasa, stav, držanje i svoju odeću. Uradi to brzo, ne razmišljaj previše. Zatim ga pokaži nekome s kim radiš. Da li si siguran da neće prevrnuti očima?
Razmisli šta možeš da učiniš da bi ostvario svoju viziju i počni da živiš u skladu sa tim.
Rezerviši ime domena
Pre nego što pokreneš svoj brend, zakupi ime domena i zauzmi ga i na svakoj društvenoj mreži. Čak i ako nemaš nameru da ga koristiš odmah, to će sprečiti druge da to učine kada se tvoj brend pojavi, kao i osigurati da ti bude dostupan kada budeš spreman.
Budući da većina ličnih brendova u nekom trenutku postane popularna na društvenim mrežama, moraš olakšati svojim fanovima da te lako označe u svojim objavama. Izbegavaj srednje inicijale koji zbunjuju ljude, budi kreativan i dosledan.
Napravi jaku vizualnu prezentaciju.
Ujednačeni fontovi, boje i layout. Ovo posljednje se često zanemaruje kada su u pitanju postovi na društvenim mrežama, ali može napraviti razliku.
Ako bi sa svoje Facebook stranice prikazao objavu na društvenoj mreži sa zamagljenim licem, da li bi ljudi i dalje prepoznali da je to tvoja objava? Tvom brendu je potrebna upečatljiva, pa samim tim i prepoznatljiva vizuelna prezentacija.
Postoji i manje estetski deo brendiranja koji se ne smeš zanemariti: izjave o misiji i viziji kao značajan deo identiteta brenda.
Identifikuj svoj stil i publiku
Šta želiš da postigneš i ko je tvoja publika? Koju platformu treba da koristiš kako bi na najbolji način skrenuo pažnju te publike? Ako deluješ više vizuelno, onda je možda Instagram dobro mesto za tebe, ili ako si fantastičan kreativni pisac, poželećeš da pokreneteš blog.
Budi dobar u pisanju
Ako već jesi, onda si daleko ispred drugih. Ako ti ne odgovara pisanje, vežbaj i učite. „Winning the Story Wars: Why Those Who Tell (and Live) the Best Stories Will Rule the Future“ je sjajno, lako štivo o pričanju priča.
Druži se sa The Super Credible
Moć asocijacije je najmoćnija veština ličnog brendiranja. Dovedi poznate i priznate goste ili klijente i vremenom će te povezivati i prepoznavati po njima. To nije trik. To je fundamentalno za lični brend.
Poveži svoj lični brend sa svojom strašću. Podeli ovu strast na blogovima, na društvenim mrežama i u majlovima i na kraju će tvoj brend biti sinonim za tvoju strast. I kada ljudi vide, razmisle ili pročitaju o tvojoj strasti, tvoj lični brend će biti prva stvar koja će im pasti na pamet.
Nemoj biti kao drugi.