Vaš lični brend treba da predstavlja istinsku prezentaciju onoga što jeste.
Koje su vaše prednosti i kako se želite istaknuti? Guglajte sami i vidite šta će ispasti. Da li je u skladu sa vašom željenom reputacijom? Zamislite sebe kao brend, a zatim se zapitajte šta želite da vaša publika oseti kada pomisli na vas?
Počnite tako što ćete napisati pasus onako kako biste želeli da budete opisani. Budite detaljni. Pokušajte spomenuti svaki aspekt, svoju boju glasa, stav, držanje i svoju odeću. Uradite to brzo, ne razmišljajte previše. Zatim ga pokažite nekome s kim radite. Da li ste sigurni da neće prevrnuti očima?
Razmislite šta možete da učinite da biste ostvarili svoju viziju i počnite da živite u skladu sa tim.
Rezervišite ime domena.
Pre nego što pokrenete svoj brend, zakupite ime domena i zauzmite ga i na svakoj društvenoj mreži. Čak i ako nemate nameru da ga koristite odmah, to će sprečiti druge da to učine kada se vaš brend pojavi, kao i osigurati da vam bude dostupan kada budete spremni.
Budući da većina ličnih brendova u nekom trenutku postane popularna na društvenim mrežama, morate olakšati vašim fanovima da vas lako označe u svojim objavama. Izbegavajte srednje inicijale koji zbunjuju ljude, budite kreativni i dosledni.
Napravite jaku vizualnu prezentaciju.
Ujednačeni fontovi, boje i layout. Ovo posljednje se često zanemaruje kada su u pitanju postovi na društvenim mrežama, ali može napraviti razliku.
Ako biste sa svoje Facebook stranice prikazali objavu na društvenoj mreži sa zamagljenim licem, da li bi ljudi i dalje prepoznali da je to vaša objava? Vašem brendu je potrebna upečatljiva, pa samim tim i prepoznatljiva vizuelna prezentacija.
Postoji i manje estetski deo brendiranja koji se ne sme zanemariti: izjave o misiji i viziji kao značajan deo identiteta brenda.
Identifikujte svoj stil i publiku. Šta želite da postignete i ko je vaša publika? Koju platformu trebate da koristite kako biste na najbolji način skrenuli pažnju te publike? Ako delujete više vizuelno, onda je možda Instagram dobro mesto za vas, ili ako ste fantastičan kreativni pisac, poželećete da pokrenete blog.
Budite dobri u pisanju. Ako već jeste, onda ste daleko ispred drugih. Ako vam ne odgovara pisanje, vežbajte i učite. „Winning the Story Wars: Why Those Who Tell (and Live) the Best Stories Will Rule the Future“ je sjajno, lako štivo o pričanju priča.
Družite se sa The Super Credible
Moć asocijacije je najmoćnija veština ličnog brendiranja. Dovedite poznate i priznate goste ili klijente i vremenom će vas povezivati i prepoznavati po njima. To nije trik. To je fundamentalno za lični brend.