Kada smo napravili prvi korak ka društvenim mrežama, shvatili smo da više nema stajanja. Usledilo je formiranje specijalizovane Službe za digitalne komunikacije, čime smo nametnuli sebi, kao kompaniji, zadatak da uvek budemo za korak ispred konkurencije.
Služba za digitalne komunikacije
Blogomanija, prva regionalna konferencija posvećena blogu, bila je izazov za nas. Od Telekoma Srbija, kao generalnog sponzora, se očekivalo da omogući najjači Internet. Iskustva sa dosadašnjim konferencijama ovakvog tipa su, prema rečima njihovih učesnika, da posle nekoliko dana internet bude nefunkcionalan. Mi smo postavili standarde i obezbedili veoma brzu Internet vezu od 200 Mb/s, koja je tokom sva tri dana radila besprekorno.
Predstavljanjem našeg korporativnog bloga dali smo doprinos samoj temi prve Blogomanije, koja se fokusirala na uticaj blogova i društvenih mreža na društveni i politički život. Veljko Odobašić, šef Službe za digitalne komunikacije, ukazao je na sadržaj koji će se naći ovde.
Blogomanija je okupila najpopularnije blogere iz čitavog regiona, kao i veliki broj posetilaca koji prate i poštuju njihov rad ili tek žele da stupe u blogerske vode a sve zahvaljujući dobroj organizaciji i programu.
Utisak , sa jednog od panela, je da kompanije još uvek ne koriste dovoljno snagu društvenih mreža a da su od pokretanja korporativnog bloga još uvek veoma daleko. Zbog toga je blog Telekom Srbija, kao jedan od pionirskih projekata među kompanijama u Srbiji, naišao na odlične reakcije prisutnih. Potvrdu za to pronašli smo i u mnogim drugim postovima blogera kao što su Mirjana Mimica, Petar Vojinović, Miloš Petrović, Dragan Močević i drugi.