Dostupnost podataka – imperativ savremenog poslovanja

Dostupnost podataka – imperativ savremenog poslovanja.

Radno vreme od 9-17h uslovljavalo je da se posao uradi u datom okviru, a mailovi su mogli i da sačekaju “do sutra”. Radno mesto je bilo fiksno, uostalom, kao i većina telefona. Čak i kada je u drugoj deceniji novog milenijuma počela ekspanzija mobilnih telefona i prenosivih uređaja, poslovna rešenja nisu bila dovoljno prilagođena, dostupnost podataka je bila ograničena, pa smo i dalje bili vezani za svoj radni sto, kada bismo želeli da izdamo fakturu, proverimo stanje u banci ili pogledamo dospela potraživanja.

Tako je bilo nekada (davno?)…

Danas, mnogo se toga promenilo, a pre svega filozofija i pristup poslovanju. Shvatili smo da posao nije u tamo nekoj kancelariji, već da su ljudi nosioci posla i da je posao vezan za njih. Zato je potrebno prilagoditi poslovno okruženje svuda gde ljudi borave – bila to kancelarija, kuća, hotel ili kafić. I proizvođači poslovnih rešenja su premodelovali svoja rešenja i ubacili ih u naše nerazdvojne drugare – mobilne telefone. Ovo je veoma važno za mikro i mala preduzeća ali i preduzetnike, koji nemaju armiju administrativnih radnika i knjigovođa koja bi im izvlačila izveštaje, vršila plaćanje ili izdavala fakture. Zaposleni, pa i sam direktor su često na terenu, a  dostupnost podataka i online rad im je neophodan da bi poslovanje uopšte funkcionisalo. 

Online efikasnost i dostupnost podataka…

PANTHEON Web Light je jednostavan online poslovni program, sastavni deo mts digitalnog ekosistema, koji vam omogućava veću efikasnost poslovanja.

Na raspolaganju su vam sledeće funkcionalnosti:

  • online izdavanje i prijem računa;
  • brzo i jednostavno izdavanje predračuna i računa;
  • dokumentacija na jednom mestu;
  • čuvanje skeniranih dokumenata pretvorenih u digitalni oblik u sigurnoj arhivi u oblaku;
  • online putni nalozi – brza i jednostavna pretraga putnih naloga, lakši postupak unosa, obračunavanja, ispisa i analiziranja službenog puta;
  • zalihe i skladišta – pregled zaliha i narudžbina, jasan uvid u optimalno stanje robe u skladištu;
  • evidencija radnog vremena – sistem planiranja i evidentiranja rada i odsutnosti zaposlenih;
  • izveštaji o poslovanju – pregled stanja poslovanja i pristup bilansu uspeha na klik.

… bez ikakvih inicijalnih troškova

Namenjen je mikro i malim preduzećima i preduzetnicima.

Neprevaziđena dostupnost podataka… Za početak korišćenja nije potrebna instalacija i implementacija, programu se može pristupiti sa bilo kog uređaja (računar, tablet, mobilni telefon) uz internet konekciju.

Mesečna naknada uključuje jednu licencu koja omogućava jedan istovremeni pristup.

Princip je sledeći – baza podataka se nalazi na serveru, koji može biti u cloudu ili on premise, a bazi se pristupa preko mobilnog uređaja ili laptopa, sa bilo kog mesta u bilo koje vreme.

Telekom Srbija
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.