Uznemiravajući pozivi i poruke: Kako ih se rešiti?

Bilo da su vam upućeni skriveni pozivi i neprijatne poruke od osobe koju ne poznajete ili vas uznemirava osoba sa kojom više ne želite kontakt, svakako je situacija koja izaziva stres, a neretko može da preraste i u strah. Dobro je znati da ova neprijatna situacija, u kojoj se svako od nas može naći, nije nerešiva. Predložićemo vam nekoliko mera koje možete da preduzmete kako biste zaustavili nepoželjni telefonski saobraćaj koji vam je upućen.

Prijavite nama uznemiravanje

U svom mobilnom telefonu sačuvajte uznemiravajuću SMS poruku ili dokaz o uspostavi veze i prijavite uznemiravanje u nekoj od naših poslovnica ili nam pošaljite faks na broj  011/3342-960.

Ukoliko šaljete izjavu faksom, u njoj je potrebno da navedete:

–           vreme prijema poziva ili poruka (ne sadržaj)

–           svoj pretplatnički broj

–          broj koji vrši uznemiravanje

Uz izjavu je potrebno  da dostavite i fotokopiju važeće lične karte.

 

Podesite automatsko odbacivanje poziva na vašem pametnom telefonu

U zavisnosti od vašeg uređaja i Android verzije koju koristite,  razlikovaće se i načini na koji se blokiraju pozivi. Na primeru Samsung Galaxy S2 možete videti kako se jednostavno u nekoliko koraka automatski blokiraju pozivi. Neophodno je ući u opciju Podešavanja, izabrati Poziv a potom Odbijanje poziva.

U okviru opcije Odbijanje poziva treba izabrati Listu za automatsko odbacivanje poziva i na +Dodaj uneti osobu na čije pozive ne želimo da se javimo.

U okviru opcije za automatsko odbijanje poziva postoji mogućnost da se poziv odbaci sa tekstualnom porukom. Možete već odabrati ponuđen sadržaj tekstualne poruke ili da je sami sastavite tako što uđete na opciju Podešavanja, izaberete Poziv a potom opciju Podesi poruke odbijanja i na +Kreiraj napišite tekst koji želite da se pošalje osobi koja je na listi za automatsko odbijanje poziva.

Podešavanje automatskog odbijanja poziva na ostalim mobilnim telefonima koji koriste Android platformu funkcioniše po sličnom principu.

Android aplikacije za blokiranje poruka i poziva

Ukoliko ipak ne želite da se obratite nama kao operatoru, a posedujete pametan telefon, neprijatne pozive ili poruke jednostavno možete blokirati. Na GooglePlay-u  je u ponudi veliki broj Andriod aplikacija, koje omogućavaju blokiranje poziva ili poruka. Predstavićemo besplatnu aplikaciju Call and SMS Easy Blocker koja se prilikom testiranja pokazala kao veoma praktična.

Prilikom pokretanja aplikacije videćete u donjem desnom uglu opciju Add, koja omogućava da se dodaju nepoželjni brojevi na blok listu.

Aplikacija Call and SMS Easy Blocker nudi mogućnost blokiranja poziva i poruka tako da se oni ne prikazuju na ekranu telefona, kao ni među propuštenim pozivima. Blokirani pozivi i poruke završavaju u aplikaciji i samo su tamo vidljivi. Dakle, ukoliko sami ne uđete u aplikaciju nećete videti poruke i pozive koji vas uznemiravaju.

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

You may also like...

175 Responses

  1. Todorovic kaže:

    Ovo je najkorisniji tekst u poslednje vreme. Sad ću da skinem aplikaciju, probam, pa javim utiske.

  2. lol kaže:

    Automatsko slanje poruke (SMSa) prilikom odbijenog poziva nije bas preporucljivo, jer koliko je neko dosadan toliko ce i vama kredit da potrosi. 🙂

    Najbolje je da prijavis i time spasis u druge potencijalne zrtve nekog smaraca. 😀

  3. Danilo kaže:

    A šta da radim ako je broj skriven?

    • una kaže:

      Danilo, ukoliko se odlučite da uznemiravanje prijavite u našoj poslovnici potrebno je da u svom mobilnom telefonu imate dokaz o uspostavi veze (čak i kada je broj pozivaoca sakriven). Ukoliko se opredelite da blokirate pozive kroz Android aplikaciju – imate opciju blokiranja i takvih poziva.

  4. Dark kaže:

    „ne poznajete“ na početku teksta. Odvojeno, a ne spojeno. Možda je i „typo“ ali bi bilo zgodno ispraviti 🙂

  5. Tamo neko kaže:

    Najpametnije je da skines avast anti virus – ako imas android telefon i pri tom imas opciju block number gde pravis listu koju zelis da blokiras, naravno pri tome mozes ODMAH da stavis SVE SAKRIVENE BROJEVE i SVE NEPOZNATE BROJEVE (van tvog imenika), blokira kako SMS tako i POZIV 🙂 A veoma lepo funkcionise 🙂 probano i preporuceno !

  6. Aleksandar kaže:

    Zabroavili ste da dodate u tekstu da na Androidu (konkretno S2) postoji mogućnost blokiranja i SMS poruka, sve što treba uraditi jeste da u podešavanjima poruka uključite opciju blokiranja spam-a a potom registrujete broj koji vas uznemirava kao spam (što je više nego jednostavno).

  7. vesna kaže:

    dobijam pozive sa skrivenog broja, ali mi ne ostaje u identifikaciji taj poziv svejedno dal se javila ili ne, kako to da resim kad nemam dokaz o pozivu.

  8. haha kaže:

    glupost..a ako imam S.E w810i?

    • una kaže:

      Da bi prijavili u našoj poslovnici uznemiravanje nije važno koji model telefona imate, već samo da sačuvate dokaz o uznemiravanju.

  9. MBA kaže:

    Sjajan tekst, no mene načšće zovu ljudi koji su pogrešili broj. Sasvim su ljubazni, ali zna se desiti kasno. Ne znam zašto se to dešava.

  10. ITguy kaže:

    Korisnije bi bilo da policija i provajderi zele da saradjuju.

    Za android telefone postoje programi koji automatski prave audio zapis razgovora, tako da dokaze nije teshko obezbediti. Problem je u nezainteresovanosti ‘autoriteta’ da izadju u susret korisnicima tj. gradjanima,:/

  11. una kaže:

    Kao što je u tekstu napisano, postoji procedura prijave uznemiravanja i bez problema se rešava.

  12. Marko kaže:

    Ja nemam Android telefon vec obicni Samsung. Postoji li mougcnost (to ima u drugim zemljama) da se uljuci neka opcija kod operatora i setuje broj koji ce biti blokiran? Cak i ako mora nesto da se plati dodatno, da imas opciju kod operatora da ukucas broj ili par njih koji ce biti blokirani?

    • una kaže:

      Marko, za prijavu uznemiravajućih poziva nije od uticaja model mobilnog telefona. Ukoliko Vam se upućuju uznemiravajući pozivi važno je da u svom telefonu sačuvate dokaz o uspostavi veze i da odete do naše najbliže poslovnice i prijavite problem.

  13. Marko kaže:

    Malo je glupa situacija. Nisam siguran da je to za policiju. Dobivam ljubavne poruke od neke zene koju ne pozanjem dobro.. to pocinje da ide na zivce.. i ona zove ponekad… ja je ne mogu otkaciti.. izgleda malo nestabilna i usamljena…

    • una kaže:

      Marko, ukoliko Vam se upućuju uznemiravajući pozivi ili poruke, prijavite ih u našoj poslovnici.

  14. Milica kaže:

    A da li mogu nekako da promenim broj telefona?

    • una kaže:

      Milice, zamena broja ne postoji kao komercijalna usluga. Ukoliko imate uznemiravanja molimo vas da prijavite i u skladu sa time Telekom Srbija će preduzeti sve neophodne mere.

  15. Marko kaže:

    Ja sam u ponedeljak prijavio u vasoj poslovnici uznemiravanje SMS-om od neke zene. U medjuvremenu sam od te iste osobe primio jos 10 SMS poruka. Treba li ponovo da prijavljujem? Hoce li se nesto desiti konacno?

    • una kaže:

      Marko, ukoliko ste uznemiravanje prijavili našoj poslovnici, Telekom Srbija će u skladu sa procedurom preduzeti sve neophodne mere. Molimo za malo strpljenja.

  16. Dijana kaže:

    Pozdrav svima!
    Ja imam problem sa korisnikom druge mreze, u pitanju su i pozivi i sms. Prijavila sam u Pozeskoj, cekala sam 3 dobra sata kako bih dosla na red, ispricala tamo sta se desava i dobila odgovor “ Bice opomenut i ukoliko se ponovi iskljucice broj“. E, pa ponovilo se jos 300 puta. Zvala sam 3 puta call centar i oni mi samo kao po difoltu ponavljaju PRIJAVITE U POSLOVNICI. Kazu ne znaju sta se desava, zasto je broj i dalje aktivan. Znaci odes prijavis pa posle dve nedelje opet prijavis pa opet pa opet pa tako jedno pola godine a onda odlepis pa promenis mrezu. Ako neko zna sta da radim nek pomaze. Ne menja mi se broj ali ako ne uspem nesto uskoro da uradim moracu.

    • una kaže:

      Dijana, Telekom Srbija će u skladu sa procedurom preduzeti sve neophodne mere. Molimo za malo strpljenja.

  17. Marko kaže:

    Ja ponovo dobijam nezeljeni SMS od te osobe.
    Trebalo bi da imate (kao neke mreze u svetu) servis da platis i blokiras nezeljene brojeve i da ne mora da nikom objasnjavas zasto si blokirao nekoga. Platis servis, ukucas nezeljeni broj, i nikakve molbe i ubedjivanja ; tako bi trebalo da bude.

  18. sanja kaže:

    Imam problem koji trajeee skoro 3 godine (sa prekidima).
    Poziv sa skrivenog broja i cutanje. Kada se ne javim zvoni do kraja. Kada se ne javljam x puta, opet zove. U listi poziva ne ostaje poziv ni kada se javim ni kada se ne javim.
    Vesna 21.08. – napisala je takav problem pa ste joj odgovorili da ima zabelezeno vreme poziva. Ne. Ona lepo kaze ne ostaje joj u identifikaciji p o z i v, a ne broj, sto znaci da ne ostaje ni vreme poziva.
    Prijavila sam Telekomu – kazu da nema registrovanih poziva u dato vreme. Neverovatno. Sta sada? P.S. To toliko dugo traje da me doslovno izludi kada se desi, postacu paranoik.

    • una kaže:

      Sanja, ukoliko se javite na sakriveni broj on ostaje zabeležen u telefonu i to je sasvim dovoljno kao dokaz prilikom prijave uznemiravanja u našoj poslovnici. Takođe vam savetujemo, da ukoliko koristite neki od „pametnih uređaja“, aktivirate aplikaciju Call and SMS Easy Blocker u okviru koje možete stopirati sve sakrivene brojeve.

  19. sanja kaže:

    Una,
    broj ne osteje zabelezen i ako se javim. Za ovaj dugi vremenski period koliko ta uznemiravanja traju, menjala sam telefone raznih marki i ni u jednom poziv ne ostaje zabelezen ni kada se javim ni kada se ne javim. Nista ne razumem…
    A ne mogu da blokiram pozive skrivenog broja jer imam drugaricu koja je na drugom kraju sveta i kada me ona zove (preko interneta) cesto mi se ne prikaze broj. Time bih blokirala sve skrivene brojeve, znaci i nju.

    • una kaže:

      Sanja, nije nam poznat problem. Molimo Vas da posetite našu poslovnicu i ponesite uređaj sa sobom.

  20. Marko kaže:

    Imate li neki telefon na koji se moze nazvati i proveriti status prijave koju smo dali u poslovnici. Prilikom prijave nisam dobio nikakav broj. Moze li se upitati koji je status i kako je razreseno?

  21. Majja kaže:

    Ja sam pre par godina prijavila slučaj u poslovnici i izgleda da je opomena od strane „Telekoma“ bila dovoljna. Nedugo posle toga, nabavila sam Android telefon i instalirala aplikaciju „Blacklist Plus“. Jako sam zadovoljna i što je najbolje ima opciju da neželjene pozive i sms-ove UOPŠTE ne registruje na telefonu, ukoliko ne želite (bez indikacije o propuštenom pozivu ili poruci). Pored toga, imate razne filtere. U svakom slučaju vrlo efikasno.

  22. Ivana kaže:

    Kako prijaviti pozive sa skrivenog broja koji se nocu desavaju a ne mogu ga upecati da se javim

    • una kaže:

      Ivana, sačuvajte te propuštene pozive u telefonu i prijavite uznemiravanje u nekoj od naših poslovnica. Pozdrav

  23. Ivana kaže:

    Moram da Vas pohvalim po tom pitanju. Ja sam pre par godina imala taj problem. Prijavila sam korisnika i problem je bio resen za 2 dana. Sve pohvale.

  24. Dijana kaže:

    Ja imam problem. Vec mesec dana me uznemirava jedna osoba,salje svakakve poruke. Prvo je sve pocelo tako sto je slao poruke mom bivsem muzu kao da pise meni,ne bi li napravio problem i dodatnu svadju. Sto nam je dalo do znanja da je neko poznat u pitanju. Zamoljen je da prestane jer bas uznemirava ali nista od toga. To su poruke bas neprijatne i dobijam dnevno do 5 poruka provokativnih!!! Kada zovem,niko se ne javlja i odbija poziv.U pocetku sam mislila da je neko pogresio broj,pa da je nekome dosadno pa se sali.. ali kada je postalo vec previse ozbiljno pocela sam da se brinem.. Plasim se da prijavim jer ta osoba zivi u blizini i moze svasta da bude,a imam dete ne bih da rizikujem. Ne menja mi se broj ali ocigledno je da cu morati. Sta da radim?? Hvala unapred!

    • una kaže:

      Dijana, Molimo Vas da uznemiravanje prijavite u našoj poslovnici. Takođe, ukoliko imate smart telefon savetujemo Vas da instalirate neku od aplikacija koje blokiraju pozive i poruke sa nepoznatih brojeva. Ukoliko smatrate da vam je ugrožena bezbednost savetujemo vas da prijavite policiji.

  25. Nina kaže:

    Ja imam isti problem kao Sanja i Vesna..Skriven broj, javim se na poziv..cutanje..ali u dnevniku poziva ne ostaje nista, kao da se poziv nije ni desio..Dakle NE ostaje ni vreme ni bilo sta, jednostavno kao da nije bilo poziva..I to se desava konstantno,skoro svaki dan.E, sad, malo sam se raspitivala preko nekih izvora i dobila informaciju da postoje odredjeni sluzbeni brojevi nekih odredjenih sluzbi koji ne ostavljaju nikakvu identifikaciju o pozivu.Jasno mi je ko to koristi i u koje svrhe ali mi nije jasno da to neko moze i da zloupotrebi za uznemiravanje drugoh ljudi

    • una kaže:

      Nina, prijavite uznemiravanje u našoj poslovnici. Ukoliko posedujete smart telefon, savetujemo da instalirate aplikaciju koja blokira pozive sa skrivenog broja.

  26. Marko kaže:

    Vise od mesec dana od moje prijave ja jos primam 6 poruka dnevno od neke poludele zene i to moram da skrivam od partnerke sa kojom imam vezu. Nista niste uradili. Ima li smisla da ponovo idem u poslovnicu i prijavljujem? Imate li neki telefon da nazovem?

  27. igrice kaže:

    Da li je moguće redirektovati poziv sa određenog broja na drugi broj?
    Tj. kad me određeni broj zove da ga preusmeri na neki drugi broj?

  28. cale kaže:

    Ma kakvi….ja dobijam pozive sa skrivenog broja, i zvala sam operatera mts da mi identifikuje broj.. koji mi kaze: ne mozemo da vam damo ovakvu informaciju.
    Znaci Telekom ne zeli da zastiti svoje korisnike. Bruka…

    • una kaže:

      Cale, takvi podaci se ne daju preko telefona. Molimo vas da ispoštujete proceduru i uznemiravanje prijavite u nekoj od naših poslovnica.

  29. Miš kaže:

    A šta ako nemam pametni telefon?

  30. Mare kaže:

    Mislim da bi trebalo POD HITNO da MTS uvede opciju blokiranja poziva sa skrivenim brojem, pa da mi koji imamo takve probleme jednostavno trazimo da nam se ta opcija aktivira!
    U tom slucaju pozivalac (uznemiravac) bi dobio obavestenje nesto kao kad je korisnik nedostupan,npr.“Ne mozete pozivati ovaj broj sa ukljucenim skrivanjem broja“.
    Da napomenem: NECU da kupujem Android telefon da bih se zastitio od poziva sa skrivenim brojem. Obaveza MTS je da vodi racuna o svojim korisnicima, narocito o onima koji su na post-paid i uredno izmiruju svoje racune.
    Ne vidim uopste pametnu svrhu skrivanja poziva, osim sto je izuzetno pogodno za uznemiravanje! Izgleda da MTS svojim inferiornim stavom po vom pitanju na neki nacin afirmise ovakav nacin zloupotrebe mobilnog telefona. Nadam se da ce ovaj moj post dopreti do nekog nadleznog u MTS u suprotnom po isteku ugovora menjam operatera, a znam jos mnogo ljudi koji ce isto da ucine ukolko se ne nadje neko pametnije resenje od odlazaka u poslovnice i primoravanja na Android aplikacije.
    Hvala.

    • una kaže:

      Mare, zahvaljujemo se na sugestiji. Ukoliko imate uznemiravanje na svom broju, možete prijaviti uznemiravanje u nekoj od poslovnica Telekoma Srbija uz važeću ličnu kartu.Potrebno je da postoji uspostava veze. Pozdrav.

      • Jelena kaže:

        Draga, Una vidim da se trudite u okviru svojih ovlašćenja da nam pomognete, ali uz dužno poštovanje, Vaši odgovori deluju „robotski“. Mislim da je jedna građanska parnica jako dobra ideja. Zašto operateri uopšte dozvoljavaju opciju poziva sa skrivenog broja. Da se svi lepo organizujemo, predamo slučaj nekom advokatu i čekamo unapređenje usluge i otštetu.

  31. Mare kaže:

    Vidim da mi je jucerasnji komentar obrisan iako nisam nikoga vredjao ili cinio bilo sta suprotno pravilima ponasanja na internetu. Elem, ponovicu: MTS bi trebao da uvede opciju da korisnik moze sam da odabere da li ce mu telefon zvoniti na poziv sa prikirivenog broja ili ne.
    Mislim da je potpuno nelogicno da se svaki put odlazi do poslovnice (narocito post-paid korisnici) da bi se takvo uznemiravanje resilo. Sta ako uznemiravac ima nekoliko kartica i kod drugih operatera? Ja ne zelim da kupujem telefon sa Android OS da bih sam mogao to da sprecim, jer smatram da je obaveza Telekoma (odnosno MTS) da stiti sve svoje korisnike a samim tim i da im da opciju izbora da li ce ili ne primati pozive sa skrivenim brojem, ako vec postoji mogucnost za skrivanje broja.

  32. marija kaže:

    Una, sve ste lepo objasnili, ali postoji li aplikacija za blokiranje poruka koja ce onom koji salje poruku dati izvestaj da poruka nije isporucena? Sve aplikacije koje sam probala posiljaocu daju izvestaj „delivered“.
    Ukoliko bih prijavila uznemiravanje, vi bi upozorili posiljaoca poruka, on bi bacio tu karticu i kupio drugu. I jos jedan predlog, zasto ne uvedete opciju kao Telenor da ne moze niko da poziva sa skrivenog broja?

    • una kaže:

      Poštovana Marija, nismo do sada imali priliku da testiramo aplikaciju koja ima takve mogućnosti. Ukoliko imate uznemiravajuće pozive, molimo vas da posetite našu najbližu poslovnicu.

  33. marija kaže:

    A zasto ne uvedete opciju da korisnici vase mreze ne mogu da sakriju poziv kada zovu nekoga???

  34. marija kaže:

    Niste razumeli pitanje. Ja sam korisnik i Telenor broja. Sa tog broja ne mogu da uputim skriveni poziv, i to mi je ok. Imam i Telekom broj i sa njega mogu da uputim skriveni poziv. Zašto vaša mreža to dozvoljava?? Vi štitite nasilnike i siledzije, a korisnike koji vam uredno placaju postpaid račune ne štitite od takvih.

    • una kaže:

      Marija, razumeli smo pitanje i ponavljamo možete podesiti ( kroz aplikaciju) da vam se ne upućuju pozivi sa skrivenog broja. Pozdrav

  35. Anonimus kaže:

    Možete preusmeriti na Vašem telefonu poziv na 192 🙂

  36. Ivan kaže:

    Postovana Una, dali postoji mogucnost da mi se posalje na mail listing sms ( to jest njihov sadrzaj )

  37. boban kaže:

    Mogu li ja kao vlasnik boja i biznis korisnik da saznam koji je taj skriven broj sto me uznemirava,ako uredno dostavim sve sto je neophodno,Hvala

    • una kaže:

      Poštovani Bobane, ukoliko dobijate uznemiravajuće pozive molimo vas da posetite našu najbližu poslovnicu kako bi prijavili problem,

  38. adela kaže:

    Pozdrav,kako je moguce da mi se na jednom telefonu prikazuju neke poruke,a na mom tel.ih nema u opce. Znci kad stavim karticu u drugi tel,imam neke poruke,i prikazuje da su na kartici,kad vratim karticu u svoj mob.tih poruka nema. Nisu snimljene nigdje. Jel moguce da je greska neka?

  39. Zoka kaže:

    Ponekad je jedino rešenje promeniti broj. Imala sam uznemiravanja sa službenog telefona zaposlenog u PTT-u… Opomenut je, ali je nastavljao. Suspendovan mu je broj na mesec dana, ali na moje insistiranje ipak mi je promenjen i broj i od tada nemam problema. Znači, Una, moguće je promeniti i broj. Piše se molba samo i može da se odabere drugi broj. Pozdrav.

  40. Viktor kaže:

    Postovan/a,

    ranije sam prijavljivao uznemiravanje, postpaid sam korisnik vec 3 godine, medjutim imam pozive i sa fiksnih brojeva, stizu mi poruke sa raznih brojeva… Postoji li mogucnost da zamenim svoj postpaid broj? Jer ako non-stop trcim u poslovnicu, ne dobijam nista od toga… Sada se broj na trafici moze kupiti za 200-300 dinara. S toga Vas molom da mi odgovorite kako mogu zameniti svoj postpaid broj… Hvala

    • veljkoni kaže:

      Poštovani Viktore, kako se dešava da ste više puta prijavljivali uznemiravanje, možete u poslovnici podneti molbu za promenu postpaid broja imajući u vidu situaciju.

  41. Jasminka kaže:

    Postovani,
    Dobila sam poruku 26.5.2014.sledece sadrzine:
    From:2322
    Hvala sto koristite servis za prijem SMS poruka.

    Sta ovo znaci, ne koristim nikakav servis.

    • una kaže:

      Poštovana Jasminka, moguće je da ste ostavili svoj broj u nekoj od prodavnica kako bi dobijali informacije o ponudama.

  42. willy kaže:

    Imao sam slican problem pre 6-7 godina od neke klinke, prijavio sam slucaj operateru pozivom sa telefona (nisam isao u predstavnistvo) i posle odredjenog vremena uznemiravanje i cimanje je prestalo, tako da to odavno funkcionise. A korisnici koji u listi poziva nemaju nikakve podatke o broju sa koga se pozivi upucuju (mislim na broj pretplatnika i vreme poziva) bolje da promene broj jer takve pozive mogu da upute samo oni koji su dobro upoznati sa dodatnim skrivenim funkcijama mobilne telefonije (obicno radnici mobilnih operatera ili mozda organa bezbednosti) tako da ce oni ostati i dalje ne otkriveni i nastaviti sa uznemiravanjem. Nazalost i takvi ljudi rade u tim institucijama pa zloupotrebljavaju iste). U tom slucaju najbolje je prijaviti slucaj policiji..

  43. Sanja kaže:

    Dobijam pozive sa skrivenog broja. Danas sam išla do poslovnice da prijavim i rečeno mi je samo da kažem vreme tri poziva. Nasumično sam odabrala, ali nisam sigurna da sam se na sva tri poziva javila, jer sam u toku jučerašnjeg dana dobila toliko poziva, na neke sam se javljala, na neke ne, nije mi napomenuto da moraju biti pozivi na koje je odgovoreno. Ukoliko sam dala vreme poziva na koje nisam odgovorila, to se ne računa?!? Nisam iz grada i nemam mogućnost da stalno idem i prijavljujem, uz to mi je i sama vaša službenica rekla da prijavljivanjem ne dobijam ništa, jer taj neko može da kupi novu karticu i krene iznova da zove.

  44. Krile kaže:

    Imam ucestala uznemiravanja sa skrivenog broja… resenje je jednostavno… aplikacija blacklist plus u sebi sadrzi opciju block private numbers,ukljucite tu opciju i problem je resen… ne preporucujem vam da se bakcete sa operaterima jer nema svrhe.. policija takodje ne poduzima nista po tom pitanju.. ostaje vam da se sami snalazite… UVEDITE OPCIJU DA SE BLOKIRAJU POZIVI SA NEPOZNATIH (SKRIVENIH) BROJEVA!

  45. Maja kaže:

    Poštovana Una,
    a šta ako nemam sačuvane poruke u telefonu kao dokaz? Zar ne cuvate sadržaje poruka, zar operater ne može da pristupi našim porukama i utvrdi koje su te sporne? Naravno, uz našu saradnju. Znam otprilike vreme, ali ne i broj, jer sam ih brisala. Hvala.

    • una kaže:

      Poštovana Majo, procdura je takva da morate prijaviti u poslovnici i da u svom mobilnom telefonu imate dokaz o uspostavi veze ili sačuvanu uznemiravajuću SMS poruku.

  46. pero kaže:

    Aktivira se „Soclip“problem rešen.

  47. V, kaže:

    Da li je moguće da mi otkrijete skriveni broj koji me zove. Imam u Evidenciji 10 tak poziva , javim se ja , sve normalno a on/ona samo ćuti , tako da me zanima samo da mi date njen/njegov broj , ne da ga blokiate ili nešto. Da li je to moguće?

    Hvala

    • una kaže:

      Poštovani, to nije moguće. Ukoliko dobijate uznemiravajuće pozive, prijavite ih u našoj poslovnici. Tu smo za sva pitanja. Pozdrav

  48. Marija kaže:

    Zdravo!
    Vec skoro godinu dana dobijam poruke sa razlicitih brojeva, u pocetku je bio isti glas i isti broj koji trazi „Mirzu“ u poslednje vreme se pojavilo najmanje 10 razlicitih brojeva i razlicitih glasova i svi traze Mirzu…pri tome pise mi da su brojevi preusmereni…zanima me kako mogu da resim taj problem, jer pozivi su i kasno u noc i vec mi unose nervozu…hvala unapred…

    • una kaže:

      Poštovana Marija, prijavite uznemiravanje u našoj najbližoj poslovnici i sačuvajte u svom mobilnom telefonu dokaz o uspostavi veze. Pozdrav

  49. Dragan kaže:

    Imam fiksni telefon, ali je i dalje sa dvojnikom jer jos nije uradjena modernizacija linije.

    Neko zove po 10, 15 puta dnevno i samo cuti.

    Da li je moguce da se prijavom kod vas vi otkrijete taj broj i opomenete ga u skladu sa zakonom? Buni me to sto je i dalje dvojnicka veza, pa nisam siguran da mozete otkriti broj koji uznemirava.

    Hvala

    • una kaže:

      Poštovani Dragane, molimo vas da prijavite uznemiravanje u našoj poslovnici kako bi se sprovela procedura za sprečavanje istog.

  50. ST kaže:

    jedno pitanje, posto blokiram osobu ovom aplikacijom easy block, da li ona podrazumeva taj isti broj da je blokiran i u okviru recimo aplikacije Viber ili Whatsapp ? ili tu moram posebno?

  51. Nenad kaže:

    Poštovana,
    Interesuje me da li Telekom omogućava da se onemogući slanje potvrde o isporuci sms poruke pošiljaocu. Ne interesuje me softver za mobilni, nego bih želeo da niko ko mi pošalje sms nema potvrdu da li mi je sms isporučen ili ne.

    • una kaže:

      Poštovani Nenade, takva mogućnost ne postoji odnosno Telekom Srbija ad. ne nudi takvu vrstu usluge.​

  52. Milica kaže:

    Mene vec pola godine uznemirava jedna osoba koju sam upoznala u nekom klubu i rekla da zelim sa tom osobom samo prijateljstvo i nista vise , sve sam mu jasno rekla i naglasila i da imam decka i da ga nebi prevarila i on je prihvatio to da budemo drugari , ali problem je sto je lagao i sad pokusava da bude samnom salje mi uznemiravajuce poruke, perverzije , ubeddjuje me da budem s njim, cak mi je i pretio , pravi mi probleme zbog kojiih ne mogu da vodim normalan zivot , moram od svakog da krijem te poruke da nebi svasta pomislili jer se gadim i stidim tih poruka , ne znam vise sta da radim , a nazalost sve su poruke obrisane zbog decka jer kad dodje kod mene pre bi se ubila nego da je to video i ne znam kako da ga prijavim kad nemam poruke sacuvane,imam samo neke pozive gde me je zvao, stvarno bi volela da mi neko pomogne da ovo resim jer svaki dan sam pod stresom ne mogu da se opustim i da zivim normalno ……….

    • una kaže:

      Poštovana Milice, dovoljno je da imate sačuvano ili poziv ili sms poruku. Uznemiravanje možete prijaviti u našoj poslovnici. Ukoliko imate smart telefon možete i instalirati neku od aplikacija koje će blokirati poruke i pozive. Ukoliko dobijate pretnje prijavite to policiji. Tu smo za sva dodatna pitanja. Pozdrav

  53. problem kaže:

    Ja ovu aplikaciju pokusavam bezuspesno da instaliram. Iako je linkovan email i profil sa androida meni uporno nece da pokrene instalaciju a sa kompjutera mi govori da nemamo nijedan uredjaj povezan. Pomoc?

    • una kaže:

      Poštovani, aplikaciju morate preuzeti i instalirasti sa vašeg mobilnog telefona. Srdačan pozdrav

  54. Jovana kaže:

    Zanima me ako blokiram nekoga tom easy blocker aplikacijom jel ta osoba zna da sam je blokirala? Da li toj osobi stize izvestaj da mi je dostavljena poruka?

    • una kaže:

      Poštovana Jovana, kada vas neko poziva a na block listi je dobija zauzeće. Kada šalje sms dobija informaciju da je poslata poruka, jer ona i jeste poslata samo što odlazi direktno u folder aplikacije. Tu smo za sva dodatna pitanja. Pozdrav

      • Denis kaže:

        A šta dobija kao izveštaj o prispeću kad pošalje poruku, a mi mu blokiramo poruke da nam ne stižu, da je SMS dostavljen ili neisporučen?

  55. Miki kaže:

    Ovaj tekst vazi samo za one mobilne koji nemaju opciju filtra i filtriraj.Ili je sakriven broj.
    Imam dve Nokia i na oba ubacim broj u filtar i ako salje SMS to se skuplja u SMS nepozeljne, a ja nemam ni info o tome da je dosla poruka, a ako zove, taj poziv je na mute bez info da je neko zvao.

    Korisno i kad privremeno hoces da odmoris od nekulturne osobe.Shefa obavezno drzati na filtru, jer ima naviku da zove i u pola noci.

  56. Vikilinkss kaže:

    Ovi programi na androisu jedu dobru ali je nedostatak sto sms stigne u folderu koji je blokiran, i mi i dalje mozemo citati uznemirujuci sadrzaj. Dal ima programa da mi uopste ne stigne sms?

  57. Ana kaže:

    Prijavila sam uznemiravanje u subotu 25.10.
    Danas sam dobila usmeni odgovor nekog od vaših operatera da je broj sa kojeg se poziva iz Engleske i da tu MTS ne može ništa da uradi.
    Šta dalje činiti?
    Ja bih podnela prijavu direktno engleskom operateru ali ne mogu jer ne znam ni kom, ni koji me je broj pozivao?
    Uznemiravanje je prijavljeno i u policiji ali se uznemiravanje nastavlja i nema nagoveštaja da će bilo ko to dalje rešiti.
    Molim za neko rešenje, jer ovo zaista nema nikakvog smisla, uključujući i vaš današnji usmeni odgovor.

    • una kaže:

      Draga Ana, hvala što ste izdvojili vreme da nam se obratite. Kako je reč o stranom operatoru, nismo u mogućnosti da pomognemo. Međutim, ukoliko je potvrđeno uznemiravanje u pitanju, postoji mogućnost da u jednoj od naših poslovnica podnesete molbu za promenu broja. Takođe, ukoliko posedujete pametan telefon možete instalirati neku od aplikacija za blokiranje poziva i sms poruka kao što je na primer Easy blocker. Tu smo za sva dodatna pitanja.

      • Jelena kaže:

        Čitam i nerviram se. Da li smo svi na „ignore“? Da li je normalno što smo navikli na siledžije? Da li je normalno da se siledžije skrivaju? Da ne budu sankcionisani za svoje nasilničko ponašanje? Zašto JA da menjam broj, zašto JA da instaliram ovo ili ono? Možda mi memorija treba za neke lepše stvari!

        • Una Zabunov kaže:

          Draga Jelena, postoji procedura da se rešite uznemiravajućih poziva, samo treba da ih prijavite u našoj najbližoj poslovnici. Takođe, neki pametni telefoni imaju opciju podešavanja automatski odbijanje sakrivenih poziva – i za to nije neophodno instalirati bilo kakvu aplikaciju. Dakle, ukoliko dobijate uznemiravajuće pozive savetujemo da prijavite zaposlenim u našoj poslovnici i kolege će postupiti po proceduri. Srdačan pozdrav

  58. Jelena kaže:

    Postovani, ja imam samsung galaxy S4 i odavno sam ukljucila tu aplikaciju automatskog odbijanja poziva, kao i blokiranje poruka. Ali problem je sto telefon upamti taj broj, i ja kasnije ipak vidim da me ta nepozeljna osoba zvala. Poruke idu u spam, ali su takodje opet tu citave, i mogu se procitati. Meni je i to ipak stres, kad samo vidim da mi je telefon registrovao pozive i poruke doticne osobe. Da li je moguce da u vasim poslovnicama prijavim uznemiravanje, poruke nisu preteceg ni vulgarnog sadrzaja, ali me opterecuju i uznemiravaju jer su od osobe koju ne zelim da cujem, osobe zbog koje se sva tresem! Recite mi molim vas, kako je moguce resiti ovaj problem? Probala sam ja da kazem da mi vise ne pise i ne zove, ali ne vredi..I moj i sporni broj su korisnicki brojevi telekoma. Unapred hvala na odgovoru!

    • una kaže:

      Poštovana Jelena, postoji način naravno. Sačuvajte uspostavu poziva ili sms poruku ( sadržaj poruke nije važan) i idite do naše najbliže poslovnice i prijavite uznemiravanje. Tom prilikom ponesite telefon u kojem imate sačuvan poziv/poruku. Tu smo za sva dodatna pitanja. Srdačan pozdrav

  59. Šta ako ta osoba zove sa skrivenog broja i br. ne možemo da identifikujemo?

  60. Sad vidim da je još neko to pitao… Pročitala sam odgovor. Hvala.

  61. JOE kaže:

    Imam najobicniji samsung sluzbeni, stavio sam kolegin broj u listu odbijenih, trenutno nisam mogao da se javim i sad ne znam kako da to ispravim. Kad god me zovne,bude odbijen…pomoc

    • una kaže:

      Poštovani, trebalo bi u podešavanjima kod koleginog broja ili pod podešavanjima kod poziva da bude opcija.

  62. nikolica kaže:

    aplikacija call and sms easy blocker je vrlo praktična. na mom telefonu, LG P710 postoji zabrana poziva ali nije u funkciji. tek kada sam instalirao ovu aplikaciju mogao sam da blokiram. što se tiče skrivenog broja, na telefonu postoji mogućnost čekiranja zabrane poziva sa zaštićenog broja.

  63. Mladen kaže:

    Ja imam probleme tako sto taj ko me uznemirava salje nasumice poruke brojevima po svom izboru sa textom.POZOVI ME HITNO ! Moj broj i moje ime. I onda imam po preko 100 poziva dnevno gde me ljudi prestravljeni zovu. Nisa kim se ne poznajem. Kako se zastititi od ovakvih a u policiji kazu da ako nije pretnja. Ne mogu da reaguju.

  64. dragisa kaže:

    recite mi samo kako da zabranim privatne brojeve samo to

  65. acomurija kaže:

    S manijacima i jeste teško jer su – manijaci.
    Evo novog (da li novog, ili je mene tek snašlo?) marifetluka, koji ne samo da nervira, već debelo košta!
    Sa broja 1553 je stigao sms: „Odlicno! Imas 10 novih kredita za jos sadrzaja za tvoj telefon. Proveri na http://www.srmevida.me Prijavi se s ovom lozinkom :zft9hp“
    Ni najmanje nisam laik za IT tehnologiju, sto znači da NISAM trazio nikakve „usluge“, „kredite“ i sl.
    Krajem decembra mi je došla sms sa nekim sadržajem za „potvrdu usluge“, na koju NISAM ODGOVORIO već je prosto obrisao! Sutradan sam pri kontroli računa video sumnjiv iznos za blizu 400 dinara, ali nisam bio skoncentrisan da ukopčam što i zašto je račun (ono što se posebno fakturiše, poput poziva „humanitarnog broja“ – što često radim) porastao, a da nisam koristio nikakvu uslugu.
    Danas, 5. 1. 2015. ponovo dobijem sms koji sam citirao, i odem na pomenuti sajt – zaprepastim se: tamo stoji da NEDELJNO košta neka članarina od blizu 400 dinara, pa neki „krediti“ i karakondžule…
    Niti sam tražio, niti pristao, čak ne znam o čemu se radi, a već mi je naplaćeno za zadnju nedelju prošle godine – na delu je očigledna pljačka! Da li Telekom učestvuje – izjasnite se, da li sam jedini, da li ste već nešto preduzeli da zaštitite SVE (i one koji još nisu napadnuti brojevi) „svoje“ korisnike.
    Zašto ste pristali da mi DODATE na račun trošak koji nisam učinio?
    Šta sada?

  66. Dragan kaže:

    Dragan
    Otprilike 02.01.’15. godine sam se sasvim slucajno i greskom prijavio ne nekom sajtu za neke pus poruke. Potom su mi pocele stizati neke poruke, „bravo,osojili ste 10 poruka,prijavte se …“, na koje ja nisam ni odgovarao, niti se prijavljivao, niti koristio bilo kakve poruke ili bilo sta sto ima bilo kakve veze sa „compani 1553″. Stizale su mi cak poruke sledeceg sadrzaja: “ nismo u mogucnosti da ostvarimo vas zahtev (ili vec nesto tako), a ja im NISAM SLAO nikakav zahtev.
    Ne izbegavam placanje SVOJIH racuna (fiksni telefon, mobilni telefon, ADSL, (BOX PAKET)) i platio sam sve sto sam potrosio ali nisam platio 1440din za usluge koje nisam ni koristio, pa me sad upozoravate da platim „dug“ koji nisam napravio,a ako ne platim u roku 8 dana da ce te mi obustaviti usluge koje koristim i redovno placam. Nije mi jasno da ja treba da placam i racune koje nisam ja napravio. Da zlo bude jos vece, treba da placam racune koje je neko drugi napravio. Pa da li je to moguce? Ako jeste,hajde da napravimo „dil“ da svaku SMS poruku koju ja posaljem bilo kome, Vi primaocu te poruke naplatita 300, 400, … dinara ,a Vi i ja cemo podeliti car na ravne casti.
    Ocekujem odgovor na prvi deo poruke ili na „ortakluk“ koji Vam „nudim“ u drugom delu poruke.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Dragane, ukoliko imate primedbe na račun podnesite u nekoj od naših poslovnica prigovor. Pozdrav

  67. Живомир Тимотић kaže:

    Покушавао сам са пријавом у пословницу мтс-а,, писао све позиве и трајање позива.. да би већ следећег дана иста особа променула број и поново почело смарање од тад до данас(ово траје више од годину дана) је већ пет бројева променуо.. Јасно је да је иста особа и да увек наводно тражи Ведрану,, ево и данас је звао пет-шест пута. и послао више порука. Срећом имам два броја па овај увек држим угашеног звона. Готово сви моји знају за овај случај и сви ме зову на други број..Долазио сам у ситуацију да бацим картицу,ал ми је кућни број 066+кућни.. Немам паметни телефон користим Никиу 210.. интересује ме можели на њој да се блокира позив. Хвала пс. у новогодишњој ноћи сам имао 104.пропуштена позива.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Živomire, ukoliko imate uznemiravanja molimo vas da se po prceduri javite u našu najbližu poslovnicu.

      • Живомир Тимотић kaže:

        Хвала .. Већ см вам написао.. покушавао сам.. Особа промени број и већ други дан зове са другог броја..Ја искрено мислим да се ради о болесној особи(мушкарац је) која стално тражи Ведрану.. Покушавао сам да причам са њим.. саслуша ме све и после пошаље поруку „Ведрана је говорила као мушкарац“ …Полудим…

        • Живомир Тимотић kaže:

          Мислио сам да забраним позив. Постоји ли могућност забране позива са Нокие 210 Хвала:

          • Una Zabunov kaže:

            Poštovani Živomire, opcije su ili da prijavite u našoj poslovnici ili da preuzmete neku od aplikacija za te namene. Srdačan pozdrav.

  68. Живомир Тимотић kaže:

    Poslušao sam Vas.. ništa se ne dešava..samo što sad zove intenzivnije, jer mu otvaram vezu.. Za noć napravi 50.poziva,naravno neotvaram tad vezu..plus one koje otvorim… Šta dalje???? Pozdrav

  69. Dobro cijeli članak dostupan svima. puno ti hvala za dijeljenje

  70. Nebojsa kaže:

    Aplikacije nije losa, ali previse popup ads-a 🙁 (mislim call and sms easy blocker)

  71. Darko M. kaže:

    Odlična aplikacija! Upravo sam instalirao.

  72. Maja kaže:

    Mene uznemirava broj koji nije skriven. Postoji li opcija da mu izlazi da nisam dostupna prilikom poziva i da mi ne stizu poruke? Ili je sve sto mogu da uradim to da ja ne vidim poziv a tom broju izgleda kao da zvoni i da necu da se javim?

    • Una Zabunov kaže:

      Draga Majo, postoji opcija. Ukoliko imate telefon sa Android operativnim sistemom možete preuzeti aplikacije koje smo predložili u tekstu. Savetujemo i da uznemiravanje prijavite u našoj najbližoj poslovnici. Srdačan pozdrav

  73. Savram kaže:

    Pozdrav!
    Dobio sam poruku od vas (Telekoma) kako me upozoravate da vise ne saljem uznemiravajuce poruke i vrsim uznemiravajuce pozive inace cu da snosim posledice. To je ok. Ali znam da to nisam radio. Telefon koristim ja. Moje pitanje je da li je moguce da je doslo do greske prilikom slanja poruke, mozda je neko sa slicnog broja to radio pa se pomesalo sa mojim? Iako mislim da su sanse za tako nesto male, da dodje do greske. Ali svejedno, da pitam samo.
    Hvala unapred!

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, najbolje je da odete do prve naše poslovnice i proverite o čemu je reč. Pozdrav

  74. Mare kaže:

    Poštovana g-djo/g-djice Una,
    zašto MTS primorava korisnike da koriste telefone sa Android OS kako bi blokirali pozive sa skrivenim brojem? To primoravanje veoma liči na razne monopolske i kartelske korupcione mahinacije. Puno korisnika uz Android uredjaj, poseduje i telefon bez Androida. Zar svi treba da po svaku cenu kupuju Android telefon, jer neko u MTS uporno podrzava nasilnike? Vašim inženjerima ne bi trebalo da bude nikakav problem da naprave obaveštenje „Ovaj korisnički broj ne možete pozivati sa skrivenim brojem“, kao što funkcioniše obaveštenje o nedostupnosti korisnika ili preusmeravanju. Pored toga, mogli biste uvesti i naplatu korišćenja skrivenog broja, bar jedan dinar po pozivu, pa bi eventualni uznemiravač bio i odbijen i uskraćen za jedan dinar po pozivu. 100 poziva-100 dinara+PDV, pa vi vidite. Onaj kome bas treba da sakrije poziv neka plati taj luksuz, ali nemojte uslovljavati ljude korišćenjem Androida. Naročito starije ljude, kojima telefon koristi služi samo za razgovor. Da li stvarno treba da se angažuje pravnik, kako bi se MTS naterao da bude jednak prema svim korisnicima, bez obzira na model telefona?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Mare, ukoliko pažljivo pročitate tekst možete da vidite da nigde nismo naveli da je nužno imati Android da bi se uzmeniravanje sprečilo, već samo da se prijavi u najbližoj mts-ovoj poslovnici, a potom će biti preduzeze mere da se uznemiravanje spreči. Srdačan pozdrav

  75. Ivkic kaže:

    Pozdrav, kako ja da prijavim uznemiravanje na fixnom, non stop me neko zove na fixni i uznemirava…Molim vas recite mi sta da radim? Hvala Unapred

    • Una Zabunov kaže:

      Uznemiravanje možete da prijavite u našoj najbližoj poslovnici. Bilo bi dobro da znate vreme kada su Vam bili upućeni pozivi. Srdačan pozdrav

      • Ivkic kaže:

        Isao sam i nista narocito nisu uradili, zanima me ako sam spojio fixni telefon i net da li to znaci da se fixni vodi na moje ime? Jer u poslovnici su mi rekli da mora da ide vlasnik broja. Stvarno vise ne znam sta da radim nemam mira…

  76. Hocu svoj mir kaže:

    Upravo sam bila u poslovnici u NS da prijavim uznemiravanje sa nepoznatog broja koje traje vec sedam dana tako sto dobijam mnogo poziva u vecernjim satima. Instalirala sam aplikaciju za odbijanje poziva, ali telefon i dalje zasvetli pri pozivu tako da znam da se pozivi nastavljaju. Zena u poslovnici je bila neljubazna i kaze da pracenje traje 15 dana pa ce onda dalje da vide sta ce. Ja NE ZELIM jos 15 dana da primam takve pozive! Hocu da to resite mnogo ranije! Vi treba da zastite vaseg korisnika a ne tamo nekog manijaka! Ne znam ko zove niti pretpostavljam ko bi to mogao biti. Za neke druge stvari ste vrlo azurni. Cemu pracenje poziva kad mozete da vidite dosadasnje pirmljene pozive i to bi vam bilo sasvim dovoljno da reagujete?!

  77. Jovana kaže:

    Molim vas da li neko zna kako obustaviti sms poruke sa brojeva 3663, 1554, 6555?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Jovana, molimo Vas da se javite kolegama 064/789.

      Srdačan pozdrav

      • King kaže:

        Meni stizu poruke sa 1554 kako to da zaustavim

        • Zoran Stanić kaže:

          Poštovani,

          Predlažemo da nam se obratite na jedan od sledećih načina, uz dostavu mobilnog broja na koji se pitanje odnosi: Kontakt centar 0800100100 (opcija 2), e-mail adresa mtsinfo@telekom.rs ili čet podrška na sajtu https://www.mts.rs/. Takođe nam možete poslati privatnu poruku putem mts Facebook stranice. Kolege će izvršiti proveru i obavestiti Vas o načinu odjave.

  78. Nikola kaže:

    Postovani, vec nekoliko dana primam, za mene, uznemirujuce poruke sa izvesnog broja iz Mts mreze, da li postoji bilo kakav nacin da saznam koje vlasnik tog broja? Hvala

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Nikola, ukoliko primate uzmemirujuće pozive ili poruke molimo Vas da iste prijavite u najbližoj poslovnici. Srdačan pozdrav

  79. Jelena kaže:

    Zdravo,
    ja imam telefon marke Alcatel one touch idol mini 2. Da li u telefonu postoji opcija blokiranja poziva i poruka? Nikako ne uspevam da nadjem. Molim Vas pomozite.
    Hvala

  80. ANA kaže:

    postovani,
    kako da stavim skriven poziv u neku aplikaciju jer i dalje mi se pojavljuje u listi poziva , ne zvoni, ali registruje ga u listi poziva a ne u easy blacker

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Ana, ukoliko dobijate uznemiravajuće pozive savetujemo vas da ih prijavite u našoj najbližoj poslovnici.

  81. Sofra kaže:

    Pre oko 2 meseca sam dobio reklamu SMSom, kao Jasminka 2014. godine, a nisam se nigde prijavio da dobijam poruke o ponudama. Ne samo u toj firmi. Prosto, nikad to ne radim, a broj na koji sam dobio poruku sam dao samo malom broju meni najblizih. Sluzbeni je za sve ostalo, cak i za siri krug privatnih kontakata. Znaci, nije neko negde upisao ili dao umesto mene. Priznajem da je samo jedna poruka i da to nije veliki problem, kao ovo sto ljudi imaju na licnom nivou, ali ja ipak ne bih zeleo da primam reklame. Da li i to treba da prijavljujemo u najblizoj poslovnici? Hoce li i takvo uznemiravanje biti spreceno?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, ukoliko dobijate uznemirujuće poruke prijavite ih u našoj najbližoj poslovnici. Srdačan pozdrav

  82. Edib kaže:

    A šta je sa nama koji nemamo android već npr. običnu Nokiju 6300?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, naveli smo u tekstu. Ukoliko dobijate uznemiravajuće pozive prijavite ih u našoj najbližoj poslovnici. Srdačan pozdrav

      • Mirjam kaže:

        Postovana Una,
        U zadnjih par meseci,moja porodica je svakodnevnouznemiravana brojevima, i tako jos deset istih brojeva samo sa nastavcima 102,103…110. To su tzv.spam pozivi. Kada nazovete,navodno su nepostojeci. Mnogi se zale na ove i slicne brojeve( pretrazila sam net)koji koriste mts prefiks. Prijavljivali smo policiji,mts ne reaguje i sta uciniti? Koristimo aplikacije za block,ali ne prestaje,tu su uvek novi brojevi u nizu koji iznova uznemiravaju. Zar mts ne moze da stane tom teroru na kraj s obzirom da zloupotrebljava prefiks mts-a? Telenor je imao slican problem,i resava to !
        Hvala

  83. sasa kaže:

    probao sam aplikaciju odlicna je svakako cu da je koristim

  84. Mirjana kaže:

    A ako vam stizu poruke „infosms“ nema uopste broj posiljaoca, kako to da blokiram?

    • Poštovana Mirjana,

      Molimo da upit pošaljete putem mejla na adresu mtsinfo@telekom.rs ili nam se možete obratiti putem društvenih mreža, uz dostavu korisničkog mobilnog broja. Takođe, imate mogućnost i da pozovete naš Kontakt centar 0800100100 (opcija 2).

      Srdačan pozdrav

  85. vanjad kaže:

    da li postoji mogucnost da kad neko zove, da govorna posta ili sta vec god da odredjen odgovor, naprimer, nazovi na drugi broj, nekoristim vise taj broj, na sastanku sam,……

    • Zoran Stanić kaže:

      Poštovani,

      Takva mogućnost svakako postoji. Svi koji Vas zovu, a dobiju Vašu govornu poštu, najpre će čuti Vašu pozdravnu poruku nakon koje mogu da ostave govornu poruku. Nakon što prva govorna poruka prispe u sanduče Vaše govorne pošte možete da snimite pozdravnu poruku i da izvršite ostala podešavanja. Detaljnije informacije možete pogledati na našem web portalu: https://www.mts.rs/privatni/mobilna/ostale-usluge/stdusluge.

  86. Milos kaže:

    Jel ima mogucnost da se blokiraju svi brojevi van imenika a ne posebno da dodajem svaki br?

  87. Snezana kaže:

    Vec vise od mesec dana imam pozive sa dva inostrana broja,pozivni +1714 i +4420.Pozivi se uporno ponavljaju i danju i nocu.Instalirala sam aplikaciju za blokiranje poziva .U toku dana registruje vise od 30 poziva.Ponekad stigne poruka sa nekim ciframa koda.Sta da radim?

  88. dejan kaže:

    Moja majka ima uznemiravanje pozivom na fiksni sa broja 036210655 i 036210648.Znam ko je posto ne prestaje da smara nakon sto ga je tuzilastvo oslobodilo za tesko krivicno delo i time ga ohrabrilo….

  89. Fibi kaže:

    Poštovani,
    Često primam poruke sa broja 6400 i pritom mi se skida kredit u iznosu 80-150 dinara (nisam sigurna koliko tačno). Nikakva odjava nije uspešna jer stalno šalju odgovor da sam pretplaćena ili da nije unet dobar kod za odjavu. Zanima me da li u vašoj poslovnici može taj broj da se blokira tako da mi više ne stižu poruke sa tog broja i da mi se više ne naplaćuju usluge nad kojima uopšte nemam kontrolu i ne koristim ih?
    Hvala unapred.

  90. Neko kaže:

    Zanima me blokiranje brojeva. Kada blokiram pozive sa nekih brojeve u telefonu i kada me pozovu njima javlja da sam zauzet, da li moze da se podesi da umesto da budem „zauzet“ njima stigne odgovor da sam „nedostupan“ (mobilni pretplatnik trenutno nije dostupan…itd). Predpostavljam da se to podesava u centrali jer ja samo „ne primam“ tj. odbijam poziv ali sam i dalje na mrezi, a odgovor stize sa centrale ili nesto gresim.
    Izvinjavam se ako je vec neko pitao/odgovorio na ovo

  91. Nebojša Kovačević kaže:

    Kао Ваш дугогодишњи корисник (4 мобилна броја и фиксни број, а раније 5 припејд бројева), постао сам (тј. моја ћерка) жртва ВАС преваре . Пошто нисам активирао наведене сервисе ни ММС ни СМС поруком нити сте то могли да докажете, јер се није догодило, Ваше колеге у одговору на моју жалбу наводе активацију „коришћењем одговарајућих интернет апликација“… Како и Ви и ја знамо да се ради о незахтеваним и у сврху обмане корисника постављеним апликацијама (највероватније pop-up прозорима са информацијом о вирусу или сличним „мамцима“) и како нисам једини Ваш корисник који је изложен овој превари, остаје ми једино да закључим да Ви нисте посматрачи већ саучесници у овој обмани сопствених корисника. Ваша опција „Контрола потрошње“ се не односи на ВАС сервисе (занимљиво)! Сервис је тренутно блокиран, али не постоји никаква гаранција да нећемо поново бити жртва овог (или неког сличног) незахтеваног сервиса. Занимају ме две ствари: 1) како вас није стид да обмањујете сопствене кориснике, јер не блокирате сервисе за које знате да постоје ради преваре 2) постоји ли начин да се блокирају сви или селективни ВАС сервиси, пошто никакве жалбе у Вашој компанији не утичу на умањење лажних рачуна. На жалост, до истека свих уговора, још увек Ваш корисник Небојша Ковачевић PS. Надам се да ћете бити елементарно поштени и објавити мој коментар, кога ћу свакако поделити на Твитеру, Фејсбуку и Нет форумима, у проширеном облику, као пример сарадње Вас и корисника који Ваше услуге што фиксне, што мобилне телефоније користи више од 40 година

    • Poštovani Nebojša,

      Rad VAS provajdera je odobren od strane nadležnih državnih organa. Mts je samo posrednik, odnosno pruža tehničku podršku dok je za sadržaj, naplatu, reklamacije i sl. odgovoran VAS provajder. Žao nam je ukoliko je došlo do nepredviđene potrošnje. Kako se to i ubuduće ne bi dešavalo, imate mogućnost da u nekoj od mts poslovnica ili pozivom na 0800100100 (opcija 2) zatražite zabranu mogućnosti korišćenja svih VAS servisa na broju.

      Srdačan pozdrav

  1. 21/03/2016

    […] ili skriveni broj možete prijaviti i vašem operateru zbog uznemiravanja. Pogledajte uputstvo za MTS, Telenor i […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *