Šta je Box paket i iz čega se sastoji?

Box (Boks) paketi Telekoma Srbija objedinjuju usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije.

Šta sve Box sadrži?

U ponudi su Box paketi koji obuhvataju:

  • Box 3: fiksnu liniju (standardni telefonski priključak ili bazni ISDN), postpaid tarifu i Internet
  • Box 3+: fiksnu IP liniju, postpaid tarifu i Internet
  • Box 4: fiksnu liniju (standardni telefonski priključak ili bazni ISDN), postpaid tarifu, Internet i IPTV
  • Box 4+: fiksnu IP liniju, postpaid tarifu, Internet i IPTV.

Box 3 i Box 3+ sadrže:

  • fiksni telefonski priključak*,
  • neograničen pristup Internetu brzine protoka do 6144/1024 Kb/s uz WiFi modem kojim možete napraviti svoju kućnu bežičnu mrežu i
  • mobilnu postpaid tarifu.

Box 4 i Box 4+ sadrže:

  • fiksni telefonski priključak*,
  • neograničen pristup Internetu brzine protoka do 6144/1024 Kb/s uz WiFi modem kojim možete napraviti svoju kućnu bežičnu mrežu,
  • mobilnu postpaid tarifu i
  • IPTV televiziju (Osnovni IPTV paket TV kanala).

*Box 3 i 4 paketi imaju jednu fiksnu liniju koja je sastavni deo paketa (integrisana u Box paket). Ako korisnik želi dve fiksne linije, onda jednu liniju ima samostalnu, a drugu integriše u Box 3+ ili Box4+ paket.

Paketi su prilagođeni korisnicima koji su do sada koristili jednu ili više pomenutih usluga, kao i korisnicima koji već koriste usluge fiksne telefonije u kombinaciji sa ADSL internetom, postpejd paketom mobilne telefonije ili IPTV uslugom, uz mogućnost da ih sada objedine u Box paket.

Zašto izabrati Box?

Štedite – usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije plaćate znatno jeftinije u paketu, nego kao pojedinačne.

Jednostavnije – dobijate jedan račun za sve usluge.

Optimalno -paketi su kreirani tako da zadovolje standardne potrebe korisnika

Kako postati korisnik

Dovoljno je da podnesete zahtev za Box pozivom na 19818ili lično u nekoj od Poslovnica Telekoma Srbija. Mi ćemo proveriti da li ispunjavate tehničke uslove i pozvati Vas da potpišete ugovor.

Važne napomene

Realizacija Box paketa zavisi od tehničkih mogućnosti korisnika.

Box paketi počinju da se primenjuju od prvog dana u sledećem mesecu u odnosu na mesec u kome je realizovana poslednja usluga iz Box paketa.

U prelaznom periodu, od dana realizacije poslednje usluge koja čini Box paket, do prvog dana u sledećem mesecu kada počinje da se primenjuje Box paket, korisniku će biti aktivirane pojedinačne usluge po specijalnim uslovima. Aktivirane pojedinačne usluge će biti naplaćene srazmerno broju dana koliko je trajao prelazni period.

Promena izabranog paketa usluga nije moguća za vreme trajanja ugovorne obaveze.

Ukoliko se korisnik odluči da nakon isteka ugovora isti ne produži, sâm određuje koji paket-tarifu će ubuduće koristiti, kako za mobilni, tako i za ADSL i IPTV.

 Autor teksta je Sandra Simonović (@sandrakravitz) Snajderaj.com

You may also like...

44 Responses

  1. stojanovic kaže:

    koristim box vec par godina

    s vremena na vreme pozovem*797# da proverim stanje.

    i tokom prosle nedelje je stalno servis bio nedostupan

    u subotu je proradio i stanje je bilo 7000 i internet je bio na nuli sto me je zacudilo.
    iskljucio sam internet komunikaciju na mobilnom i samo sam gledao kako racun raste tokom nedelje do 11000

    naravno telefonski korisnicki servis ne radi vikendom

    i stvarno se iznerviras kada vidis da ti racun raste a nista ne mozes da uradis

    • una kaže:

      Poštovani, koji naš servis ste pozivali? Naš korisnički servis 064/789 radi od 0-24 svih sedam dana u nedelji.

  2. oPakiPaki kaže:

    Nemam reči koliko se nerviram nepregeldnošću vašeg sajta! Kao da ste ga radili namerno da korisnik što teže nađe ono što ga interesuje! A i kad nešto od toga objavite, to je BEZ OSNOVNE INGORMACIJE, kao što je na primer spisak kanala box paketa, koji ima sve: logo. naziv kanala, ali mu fali ono što je korisniku najvažnije: BROJ kanala! Danima pokušavam da doznam recimo GDE MOGU DA PRATIM EMISIJE NA TIM KANALIMA, dakle ono što se zhove TV PROGRAM! Vrlo sam, vrlo razočaran vašim sajtom!

  3. Zeljka kaže:

    Pre desetak dana sam se prijavila za Box paket u jednoj od vasih poslovnica. Receno mi je da moja linija ispunjava tehnicke uslove, medjutim jos uvek nisam dobila poziv za potpisivanje ugovora. Interesuje me za koliko je uobicajeno da stigne poziv za potpisivanje ugovora i kako mogu da proverim da li se javio neki problem u medjuvremenu.
    Srdacan pozdrav!

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Željka, status možete proveriti na 0800 100 100 opcija 3.

      Srdačan pozdrav

  4. ljiljana kaže:

    treba mi odgovor jel moguce prekinuti ugovor samo internet pre isteka

  5. Nikola kaže:

    Postovani,

    Nedavno, Telekom je promenio ne samo raspored kanala unutar IPTV usluge, vec i sam izbor kanala(!). Ja sam Vasu Mega BOX uslugu odabrao upravo zbog datog izbora kanala. Kako mi je usluga sada uskracena ili znacajno „okrnjena“, da li mogu prevremeno da raskinem ugovor?

    Ukoliko smatrate da nije moguce, molim Vas, da mi odgovorite zbog cega, tj. da me uputite na deo Ugovora za Mega BOX paket, u kojem se eksplicitno dozvoljava da se usluga sustinski kvalitativno menja bez saglasnosti klijenta?

    Unapred hvala,
    Nikola Basta

  6. Stevan kaže:

    Poštovani,
    Interesuje me da li ispunjavam tehničke uslove za super BOX paket, živim u Borči.
    Pozdrav

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Stevane, molimo Vas da u našoj poslovnici ili na 0800 100 100 podnesete zahtev za proveru tehničkih mogućnosti. Srdačan pozdrav

  7. miroslav kaže:

    imam box 4 paket. Interesuje me da li mogu i po kojoj ceni da u jos dve prostorije u stanu gledam televiziju. Ima li popusta za 3 set top box-a u jednom stanu

  8. Deki kaže:

    Postovani zanima me dali mogu da u bilo kom trenutku dodjem i produzim moj box paket i uzmem box uredjaj(tablet).

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Deki, savetujemo vas da se obratite kolegama na 0800 100 100 opcija 3, kako bi kolege proverile kada možete da produžite ugovor. Srdačan pozdrav

  9. Toni kaže:

    Mislim da je 24 dana mnogo cekanja za realizaciju box 3 paketa. Operateri ponavljaju kao papagaji za dan dva ce se neko javiti..sramota

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, izvinjavamo se na čekanju. U slučaju nepredviđenih tehničkih okolnosti realizacija može trajati malo duže. Da li je sada sve u redu? Srdačan pozdrav

  10. Jelena kaže:

    Gospodin Stojanovic je u pravu. Isto tako sam i ja gledala kako mi racun raste, isto tako *797* nije dostupan i kada je konacno dostupan bio racun je bio astronomski. Ubedjivali ste me da sam koristila internet a koristila sam telefon koji jedva i ima ekran u boji, nema internet. Inace box 4 koristim a ni mobilni uredjaj nisam dobila pod izgovorom da ga nema više u zalihama. Samo sam karticu dobila. Ja sam i sa sada u panici jer *797# trenutno nije dostupan i panika me hvata znajuci sta mi se poslednji put dogodilo.

  11. nikola kaže:

    Roditelji žele da uzmu box paket ali je fiksni telefon na majčino ime, a internet na očevo, na istoj adresi naravno. Da li je to izvodljivo ili ne? Hvala

    • Sve usluge u Box paketu moraju da glase na jednog korisnika (jednog potpisnika ugovora). Za dodatne informacije u vezi promene u nazivu korisnika molimo da se obratite kolegama pozivom kontakt centra 0800100100 opcija 3. Srdačan pozdrav

  12. Boris kaže:

    Postovani,
    da li postoji spisak kanala za osnovni paket u nekom pdf, word ili excel formatu?
    Mislim da ne bi bilo lose da uz paket dodelite takav spisak, obzirom da ima starijih ljudi koji ne baratuju tehnikom.

  13. Nenad kaže:

    Poštovani,
    Molim da mi oslobodite četvrtinu ekrana prilikom korišćenja webmail-a.
    U opcijama ne postoji mogućnost da se reklama isključi (ili je ja nisam uočio).
    Korišćenje e-mail adrese je uključeno u cenu usluge koju godinama koristim tako da reklama za tu konkretnu uslugu nema svrhe osim zauzimanja displeja (naravno da ne želim ni ostale reklame, ako mi je nešto potrebno od informacija pregledaću sajt).

    Pozdrav

  14. Marina kaže:

    Postovani, posto smo podstanari, i fiksni telefon je naravno na ime gazde, koji ne zeli ugovor, da li postoji mogucnost da se uzme box paket ali npr samo internet, tv i mobilni, ili je fiksni obavezan element? Pozdrav 🙂

  15. Kada sam potpisivao ugovor to je na dosta stranica pa nema sanse da se to procita pa me zanima dali mogu pre vremena da raskinem ugovor.

  16. Dragana Disic kaže:

    Postovani, dugi niz godina sam korisnik usluga BOX4 Xl paketa, na dan potpisivanja ugovora receno mi je da Xl podrazumeva 2GB po ugovornoj obavezi .Po isteku 6 meseci od potpisivanja ugovora imam 1GB.Obratila sam se vasoj poslovnici i dobila objasnjenje da je 2GB bilo u trenutku potpisivanja promotivno 6meseci a da pritom niko nije izneo tu cinjenicu pri potpisivanju ugovora od strane vaseg uposlenog lica.Iskreno cu reci da kao korisnik mts osecam prevarenim i ozbiljno razmisljam da vise ne obnovim ugovor ukoliko ne dobijem obrazlozenje,koliko Ima XL mobilnog prenosa podataka?Hvala

  17. Milica kaže:

    Uzela sam box paket pre mesec dana i malo je reći da sam nezadovoljna. Ono što radite sa prodavcima na terenu je gerila marketing otprilike. Idu od stana do stana, sa uvezbanom pričom koja zvuči odlično kad oni pričaju, a ono što zapravo dobijete, nema veze sa tim. Internet sam uzela 20mb/s, umesto dotadašnjih 10mb, a trebalo je da dobijem i novi modem, koji nikad nije došao. Kada radi, sporiji je nego onaj koji je bio pre. Sa kanalima je tek posebna priča. Iako sam naglasila da mi osim FOX kanala, ostali nisu preterano bitni jer ne pratim reality show programe i da je to jedini uslov, rekli su mi da će FOX kanali biti uvedeni od Nove godine. Gle čuda, ni to nije tačno. U principu, dobila sam gomilu nepotrebnih kanala, koje ne prati ni rodbina zaposlenih koji rade na tim tv stanicama, a kamoli neko drugi. Zanima me kako da raskinem ugovor. Imamo valjda pravo na probni period ili u ovoj banana republici ne mozes protiv drzave. Samo moze drzava protiv tebe. I da, molim vas da mi ne odgovorite da opste uslove mogu naci na tom i tom linku, valjda ste iz ove poruke mogli da zaključite da sam dovoljno pismena, da mogu i sama da ih nadjem. Zanima me konkretno rešenje, šta radite kada je korisnik nezadovoljan i smatra se prevarenim nakon nepunih mesec dana korišćenja usluge.

    • Draga Milice,

      Nije nam drago zbog Vašeg nezadovoljstva. Trudimo se da pružimo najbolje usluge za naše korisnike. Ako u bilo kom pogledu nisu ispunjena Vaša očekivanja, imate mogućnost da tim povodom uložite zvaničan prigovor na adresu info@telekom.rs koji će biti razmotren od strane nadležne službe.

      Srdačan pozdrav

  18. ivica kaže:

    Koliko vremena je potrebno da internet „proradi“ ? Sve je povezano kako treba , lampica na dsl ne svetli , zvao sam par puta korisnicki servis ….

    • Poštovani Ivice,

      Radi detaljnih provera predlažemo da kontaktirate našu tehničku podršku na broj 0800100100 (opcija 4). Poziv iz fiksne i iz mobilne mreže Telekoma je besplatan. Takođe, možete se obratiti elektronskim putem na adresu info@telekom.rs, mts čet podrške na sajtu http://www.mts.rs ili putem društvenih mreža uz dostavu podataka.

      Srdačan pozdrav

  19. marinko kaže:

    imam Box 4 paket,a u okviru paketa mob .telefon sa 300 minuta .Zašto mi se pevo skida svih 300 minuta bez razlike sa kojom mrežom razgovaram,pa tek posle toga se koriste minute u mts mreži

  20. marinko kaže:

    kako mogu dobiti listing sa svim razgovorima i porukama

  21. marinko kaže:

    kako mogu da blokiram 0(nulu) na fiksnom

  22. Box paketi objedinjuju usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije. Postoji više kombinacija Box2, box3 i Box4 paketa stoga savetujemo da posetite naš sajt za dodatne informacije i cene: https://www.mts.rs/privatni/box/upoznajte-box/box-cenovnik

  1. 15/08/2017

    […] Šta je Box paket i iz čega se sastoji? […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *