Šta je BOX paket i iz čega se sastoji?
mts BOX paketi objedinjuju usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije.
U ponudi su BOX paketi koji obuhvataju:
- BOX 4: fiksnu liniju, postpejd tarifu, Internet i mts TV,
- BOX 3: fiksnu liniju, postpejd tarifu i Internet,
- BOX 3: fiksnu liniju, postpejd tarifu i mts TV,
- BOX 3: fiksnu liniju, Internet i mts TV,
- BOX 3: fiksnu liniju, Internet i m:sat TV,
- BOX 2: fiksna linija i Internet,
- BOX 2: fiksna linija i mts TV,
- BOX 2: mobilni internet i m:SAT TV.
- fiksni telefonski priključak,
- neograničen pristup Internetu brzine protoka do 1000/400 mb/s uz WiFi modem,
- mobilnu postpejd tarifu (Omorika 1, Omorika 2, Omorika 3 ili Soko),
- mts TV (Start TV paket, Plus TV paket ili Max TV paket).
U BOX 3 paket moguće je uključiti tri od navedene četiri usluge:
- fiksni telefonski priključak,
- neograničen pristup Internetu brzine protoka do 400/160 mb/s uz WiFi modem,
- mobilnu postpejd tarifu (Omorika 1, Omorika 2 ili Omorika 3),
- mts TV (Start TV paket, Plus TV paket ili Max TV paket).
Pored standardnih usluga, od sada u BOX 3 paket moguće je, pored fiksne linije i interneta uključiti i satelitsku televiziju.
U BOX 2 paket moguće je uključiti dve od navedene tri usluge:
- fiksni telefonski priključak,
- neograničen pristup Internetu brzine protoka do 100/20 mb/s uz WiFi modem,
- mts TV.
BOX 2 – gde god da se nalazite je novi poseban paket koji sadrži satelitsku televiziju i Mobilni net.
Zašto izabrati BOX?
- Ušteda – objedinjene usluge u paketu plaćate jeftinije, nego kao pojedinačne,
- Dodatna ušteda – za nove korisnike, u zavisnosti od izabranog BOX paketa, prvih 4 ili 6 meseci po 1 dinar, za postojeće povoljnost 2 meseca po 1 dinar,
- Besplatni STB uređaj(i),
- Bonus od 20 GB interneta koji se dodeljuje mesečno na zajedničko korišćenje mobilnim linijama koje su uključene u BOX 3 paket,
- Besplatno korišćenje mts TV GO usluge,
- 1GB mesečno u romingu – uključite se u promociju do 31. avgusta, jer vas uz novi ugovor na 24 ili 36 meseci očekuje besplatan roming internet dodatak od 1 GB mesečno do kraja 2019. godine, koji možete da koristite u čak 50 zemalja širom sveta,
- 4 u BOX 4 – Pridruživanjem dodatne mobilne linije BOX 4 paketu ostvarujete poklon od 100 GB.
Kako postati korisnik?
Prijave za nove BOX pakete mogu se podneti lično u nekoj od naših poslovnica ili pozivom na broj 0800 100 100. Važno je napomenuti da realizacija BOX paketa zavisi od tehničkih mogućnosti korisnika.
Autor teksta je Miljan Mandić
Postovani, da li uz box paket moze da se uzme mobilni uredjaj?
Pozdrav Viktorija, kupovina mobilnih uređaja za postojeće korisnike box paketa je omogućena. Pogledajte ponudu raspoloživih uređaja uz box pakete na sledećem linku https://mts.rs/oec/lista-mobilnih-uredjaja/box-4/box-4-plavi
Da li uz box paket 4 moze i na tri uredjaja jos da se gleda televizija.
Pozdrav Damire, Box 4 vam omogućava gledanje TV sadržaja na više STB uređaja i po paketu vam je jedan dodatni STB uređaj besplatan za BOX 4 Crveni, odnosno 2 besplatna dodatna STB uređaja za BOX 4 Plavi, Plavi lite, Beli i Zlatni paket.
Postovani, da li je moguce ponjet box sasobom u inostranstvo kad sam u posjetu kod sina ,da bi mogla gledat „naše“ kanale dok sam tamo.
Pozdrav, nažalost usluga box paketa je dostupna samo na teritoriji Srbije i vezana je za adresu instalacije.
Postovani, da li je moguce uzeti dva mobilna telefona na jedan ugovor Box4?
Pozdrav, moguće je podneti zahtev za dva uređaja. Jedan uređaj uz Box paket, drugi uređaj po maloprodajnoj ceni na rate bez ugovorne obaveze.
Postovani, korisnik sam box4 paketa gde mi je protok 10/1. Ugovorna obaveza mi traje jos skoro godinu dana. Sada vidim nove box4 pakete koji kostaju isto kao moj a brzina je DESET PUTA VECA. Vec 6 godina sam mts korisnik i cini mi se da za lojalnost ne dobijam nista osim neubedljivih izgovora kad mi protok padne ispod 5mbs. Kome ja da se zalim da dobijem novi paket po ceni koju vec placam?
Pozdrav, možete podneti zahtev za promenu vašeg sadašnjeg paketa, kao postojeći korisnik, putem kontakt centra na broju 0800/100100 ili u vama najbližoj poslovnici sa važećom ličnom kartom.
Postovani, pre mesec dana sam potpisala ugovor za paket fiksni i internet. Sada mi je potreban nov telefon. Da li treba da menjam paket da bih uzela telefon na rate?
Pozdrav, paket se menja iz Box 2 u Box 3 paket pošto dodajete i mobilnu liniju.
Dali postoji kombinacija interneta i tv na vikend naselju ali se koristi 6 meseci i toku godine i plaćanje za tih 6 meseci a posle morovanje pa opet puštanje za drugu sezonu to je letnji period od aprila do septembra hvala
Pozdrav, trenutno nemamo takav paket u ponudi.
Vaš sam korisnik pozdrav
Poštovani, da li je moguće potpisati novi ugovor, preći sa box 2 na box 3, dodati mob i to aktivni broj(drugi mts korisnik)? Znači, fiksni + net, dopuniti mob, ali da ostane isti br
Pozdrav, imate mogućnost da priključite Box paketu i postojeću mobilnu liniju. Zahtev možete podneti putem našeg sajta, kontakt centra 0800 100 100 opcija 1 ili odlaskom u poslovnicu. Ponudu i cene možete pogledati na linku https://mts.rs/Privatni/BOX/BOX-3/FIKSNA-NET-MOB
Poštovani, ukoliko u zgradi postoji mts optička instalacija da li je potrebna i fiksna linija za box pakete?
Pozdrav, potreban je fiksni telefonski prikljčak.
Interesuje me na koji nacin mogu kupiti 066 karticu sa sestocifrenim brojem telefona?
Da li imate u pripejd ili postpejd ponudi tu numeraciju?
Mogu li kupiti tu karticu u poslovnici obzirom da vec imam box paket i jedan aktivan mobilni broj u paketu?
Pozdrav, možete kupiti kartice u poslovnici ili prodajnom mestu koje je označeno našim znakom.
Kolika je pretplata samo za tv
Pozdrav, iris TV pretplata zavisi od paketa za koji se odlučite. Ponudu i cene možete pogledati na linku https://mts.rs/Privatni/Televizija/iris-tv/paketi
Поштовани
Да ли кориснички број МТС који се додаје за коришћење заједничких 100гб мора бити такође пријављен на истој адреси?
Pozdrav Aleksandre, nije neophodno da pridodat broj za korišćenje deljenog interneta od 100GB po box paketu (4u4) bude prijavljen na istoj adresi. Međutim, uslov za dodavanje broja jeste da je mts postpaid broj sa jednom od sledećih aktuelnih tarifa: Soko, Omorika ili Morava; Zmaj; Mobilni Net; Kontrola troškova.
Dali je moguce da sam podneo zahtev za Box4 28.septembra i da jos nikome ne pada na pamet da realizuje dogovoreno???
Pozdrav, molimo vas da proverite informaciju pozivom broja 0800/100100 ili u najbližoj poslovnici.
Imam box 2 fiksni I internet pa me zanima dali je stvarno neograniceni internet u ovim paketu da nebi prelazili 2200
Pozdrav, ADSL ima neograničeni internet po brzini na koju ste pretplaćeni.
Postovani,
Da li su zaposleni duzni da izadju ba teren ukoliko je prijavljen kvar i koliko se ceka na dolazak ekipe? Niko nema nijednu korisnu informaciju ali ce vam ljubazno reci : “ Hvala na razumevanju.“
Pozdrav, da li je problem sa uslugom rešen?
Postovani,
Zelim da prikljucim Box4, da li to mogu ostvariti bez prethodno postojece fikse linije, ili se prikljucak na fiksnu linkju dodatno naplacuje?
Da li je net limit obavezna stavka u paketu mobilne telefonije i se moze iskljuciti ta opcija?
Pozdrav, prilikom podnošenja zahteva za box4, ukoliko nemate fiksnu liniju ista će vam biti dodeljena u paketu.
Net limit nije obavezan i tu opciju možete isključiti pozivom broja 0800/100100.
Ja imam box 4 paket placam 4000 mesecno a brzina wifi-a mi je 65mbs. Interesuje me zašto je tako. Zar ne treba da imam puno veću brzinu interneta.
Pozdrav Stefane, savetujemo vam da prijavite problem sa brzinom interneta putem 0800/100100 ili putem linka https://mts.rs/n571/Korisnicka-zona/Troubleshooting#homenet
Kolege iz nadležne službe će izvršiti proveru parametara na lokaciji.
Dobio sam 100GB uz box 4 i ne znam kako da prebacim internet na drugi broj od mog sina.
Pozdrav, 100GB interneta za deljenje aktivirate pozivanjem broja 0800/100100 gde možete broj telefona vašeg sina uključiti u box4 paket za deljenje interneta.
Ne možeš nikako da uključiš postpejd broj sina , „4 u box 4“ je šarena laža.
Ako postpejd broj nije u „aktuelnom paketu“, tj. MTS iznenada „izmisli“ da baš taj postpejd broj MORA da promeni paket da bi bio „aktuelni paket“ (sa nepovoljnijim uslovima) i time praktično siluju korisnike, dok aktivno izbegavaju da puste 100GB iako je korisnik BOX paketa to tražio… Time MTS KRŠI uspove korišćenja svakodnevno i neprestano prave probleme po svim osnovama (loša instalacija u zgradi bez zaštite kalbova, smanjena brzina odlazna u BOX paketu, odbijanje uključenja postpejd broja u BOX paket..)
Pozdrav, po uslovima box paketa naznačeni su uslovi pod kojima je moguće koristiti 100GB interneta za deljenje, kao i kojim tarifama je to omogućeno. Detalje pogledajte na sledećem linku https://mts.rs/Privatni/BOX/BOX-4/FIKSNA-NET-TV-MOB
Imam kuću gde postoji priključak za telefon od ranije ali je isključen. Kabl i dalje postoji do kuće. Ako uzmem box paket da li moram prethodno da aktiviram tu fiksnu liniju telefona? I da li to znači da ću onda plaćati dodatnih 650 din mesečno za telefonsku liniju ili se to računa u box paket?
Pozdrav, za realizaciju Box paketa je potrebna živa fikna linija. Fiksni priključak je sastavni deo Box paketa, te se za isti dobija ukupan račun. Demontirana linija ne može biti predmet naplate.
Uveo sam nedavno Box4 gde mi je uz prvi račun ispostavljena stavka ‘Maloprodaja ADSL instalacija’ u iznosu od 12.001,20 din. Pritom sam uzeo vaš paket zbog promo perioda od 8 meseci po 1.00 din. gde mi NIKO NIKADA od vaših zaposlenih nije pomenuo ni rekao za ovo. Jako neprofesionalno.
Poštovanje, savetujemo da uputite prigovor na mejl info@telekom.rs pa će nadležni proveriti šta je tačno naplaćeno.
Zašto se cena box paketa uvećava kad uzmem telefon na rate?
Pozdrav, cena uz kupljeni uređaj je regularna cena za Box paket, bez kupovine uređaja je cena sa popustom, odnosno sniženom naknadom.
Da li kampanja box paket 6 meseci po 1 din ukljucuje dostupne i sve kanale tih 6 meseci posto smo 2 meseca imali sve kanale i od danas ih nemamo.
Pozdrav jasmina, savetujemo vam da pozovete kolege na 0800/100100 i proverite paket i uslove ugovora na broju.
Потписао сам уговор на 24 месеци и то Бокс 3 (Фиксни телефон, Интернет 10 мб и Старт тв пакет). Потврђено ми је да имам техничке могућности за гледање канала у ХД резолуцији (оне који је поседују). Моје питање је: Да ли плаћам додатно ХД услугу? Значи занимају ме само канали из основне (старт тв пакет) понуде али у ХД резолуцији?
Pozdrav Marko, HD kanali koji su u okviru Start TV paketa, ulaze u cenu mesečne naknade.
Poštovani,
od marta 2019 su mi isključene sve opcije u boks 3 paketu fiksni telefon, internet i tv, kako nisam bio u mogućnosti da na vreme izmirujem plaćanje obaveza po prispelim računima. Ja sam isplatio obaveze do avgusta 2019 godine. Kako mi sada u januaru ističe ugovor da li moram isplatiti sve račune do kraja januara 2020 godine iako nisam imao nikakvu uslugu za period od marta 2019 i koja su moja prava? Inače želim da ne sklapam više novu ugovornu obavezu.
Pozdrav, potrebno je izmiriti sve obaveze do trajanja ugovorne obaveze. Detaljno vam mogu obračunati na broju 0800/100100 ili u poslovnici.
Imam vas box paket gde su fiksni imobilani telefon + internet. Internat apsolutno ne valja. Bezbroj prigovora i prijava sam imao. Ugovor je potpisan na 24 meseca. Istekao nije. Uslugu koju placam, ne dobijam jer je brzina interneta, dogovorena ugovorom 20 mb, a ne prelazi 5-7mb. Otprema je 1,50-1,70. Zelim da ukinem internet, koji placam, a nemam, a da zadrzim fiksni i mobilni telefon. Koji je put i nacin?
Poštovanje, žao nam je ukoliko postoji problem pri korišćenju naših usluga. Savetujemo da uložite prigovor na mejl info@telekom.rs pa će nadležna služba proveriti i obavestiti vas po rešenju.
Prilikom potpisivanja ugovora za box 4 plavi (decembar 2018.) dobio sam brzinu neta 50Mb/s na žici. Tada mi je usmeko kazano u poslovnici prilikom potpisivanja novog ugovora da me sleduje 100Mb/s ali pošto nemam optiku tj. mogućnost za veću brzinu to je trenutno max 50Mb/s. Ugovor je 4300din. mesečno + neke aktivirane usluge. Posle 4 meseca dolazi optika ispred stana i ucena da ću je dobiti samo uz nov ugovor, isto box 4 plavi ali po višoj tarifi. Na moj prigovor mi ipak daju optiku u okviru postojećeg ugovora ali smatram to prevarom jer i dalje imam 50Mb/s sa optikom i to plaćam 4300 din a box 4 crveni je 3999din i 100Mb/s.
Zašto mi se i dalje naplaćuje box4 plavi po višoj tarifi kada je sporiji od trenutnog box 4 crvenog ?
Smatram da me sleduje brzina 100/20Mb/s za ugovor i novčanu naknadu koju vam trenutno plaćam.
Višegodišnji sam korisnik.
Pozdrav, prema pravilima nije moguće preći na paket koji niža tarifa od vaše trenutne. Primedbu možete uložiti putem mail adrese info@telekom.rs ukoliko smatrate da ste oštećeni.
Poštovani da li box4 crveni uključuje i gledanje 28 HD kanala kako piše ili se to dodatno kupuje.
Hvala /
Pozdrav, novi Box 4 Crveni sa Start mtsTV paketom ima i HD kanale u okviru paketa.
Kod mene nema tih hd kanala??
Pozdrav, HD kanali su dostupni tamo gde postoje tehničke mogućnosti.
Koliko tv mogu biti povezani u boks4 crveni
U okviru Box 4 Crveni paketa dobijate 1 STB dok za ostale dobijate 1 osnovni + 1 dodatni. Možete podneti zahtev za još dodatnih uređaja pozivom broja 0800/100100 opcija 3.
Koliko je cena Box2 fiksni telefonon +NET od 10 M/bs na 24 meseca novi korisnik, Hvala
Pozdrav, najniži paket je fiksna + NET do 20Mb/s i on mesečno iznosi 2259 dinara.
Kako se vrši provera potrošnje internet dodatka od 100GB u okviru box 4(4 u 4)
Pozdrav, samo osnovni broj koji je u Box paketu može vršiti proveru pozivom koda *797*97#
Поштовани,
имам тренутно БОХ4,и истиче ми за месец дана у 12.2019,вечерас сам свратио у МТС пословницу да продужим пакет и узмем Црвени БОХ и мобилни уређај,и прочитам на сајту да има 6 месеци по 1 дин,када не лези враже,опет нека мачка у ђаку од МТСа,каже ми продавачица да је то само за нове кориснике??!??Па ми није јасно,сада ћемо сви стари да отказујемо и раскидамо уговоре да би били нови и стекли услов за повластице?А пре 15 дана сам раскинуо уговор сачињен пре 10г,пошто изгледа да МТС не цени старе кориснике који измирују редовно своје обавезе.Па се надам одговору,да ли МТС цени старе кориснике или да налазимо новог оператера и за нет+тв…
Хвала унапред
Поздрав
Pozdrav, stari korisnik neposredno pred istek ugovorne obaveze može pozvati broj 0800/100100 opcija 1 kako bi se izvršila provera benefita.
Imam broj na pretplatu kod vas istice mi februara meseca. Dali mogu da uznem sad boks 4 i taj isti broj da ubacim u boks 4 bez obzira sto jos nije isteko ugovor
Pozdrav, u toku ugovorne obaveze uvek možete preći na veći paket od ugovorenog. Ako ste uz mobilni broj kupili telefon preneće se stara ugovorna obaveza do stvaranja uslova zu novu kupovinu ili benefit.
Meni je pretplata 2200 dali bi bila u box4 4000 kad bi uzela pre isteka ugovora
Poštovanje, ukoliko pređete na Box 4 Crveni mesečna naknada bi iznosila 3999 dinara bez kupovine uređaja odnosno 4499 dinara ako kupujete uređaj.
Korisnik sam box3 paketa. Želim isključenje fiksnog, samo TV i internet, jer nam je stigao račun za fiksni veći a ne koristimo ga. Koja je cena tog paketa.
Pozdrav, po isteku ugovorne obaveze možete preći na Box 2 koji sadrži usluge mobilni net i m:SAT TV uslugu. Mesečna naknada za ovaj paket iznosi 1999 dinara. Standardni Box paket ne može raditi bez fiksnog telefonskog priključka.
Da li mogu rakinuti ugovor za Box 3 pre isteka(net, fix, mob)?
Poštovana Kristina,
Zahtev za raskid ugovora možete podneti i pre isteka ugovorne obaveze. U tom slučaju biće naplaćena šteta zbog prevremenog raskida ugovora.
Srdačan pozdrav
Poštovani,
Korisnik sam usluge BOX-4 paketa i interesuje me da li i pod kojim uslovima se može koristiti, tj. dobiti još jedna mail – adresa?
Takođe me interesuje i da li bi korišćenjem usluge „4 u Box 4“, tj. dodavanjem jedne mobilne linije račun za Box paket bio uvećan samo za iznos postojećeg paketa mobilne linije koja se dodaje?
Unapred hvala i srdačan pozdrav.
Poštovani Dejane,
Zahtev za dodatni mejl nalog podnosite u mts poslovnici ili pozivom na 0800100100. Mesečna naknada iznosi 42 dinara:https://mts.rs/Privatni/Internet/Usluge/mts-web-mail .Usluga „4 u Box 4“ se ne naplaćije. Bonus se dodeljuje mesečno na zajedničko korišćenje svim mobilnim linijama. Pravo na mesečni bonus ostvarujete pridruživanjem prve dodatne mobilne linije BOX 4 paketu. BOX 4 paketu možete da pridružite bilo koju od sledećih aktuelnih tarifa: Soko, Omorika ili Morava; Mobilni Net; Kontrola troškova.
Srdačan pozdrav
Recite mi dali postoji mogućnost box 2 da fixnim i mobilnim telefonom samsung a50 i koja je cena?
Poštovani,
Box2 (fiksni+mobilni) nije deo naše ponude. Dostupan je za korišćenje, ali ukoliko radite neku promenu, kao što je kupovina telefona, neophodno je da se odlučite za Box koji je trenutno aktuelan. Detalje možete pogledati na linku: https://mts.rs/oec/pojedinacni-uredjaji/box-4/box-4-plavi/samsung-galaxy-a50 .
Postovana,
Ugovor za box 4 nam istice 30.11.2019., vec par puta nam je na kucnu adresu kao i u vidu sms poruke stiglo obavestenje da mozemovec sada produziti ugovor. Obzirom da vec imamo telefon uz box koji smo uzeli prilikom proslog produzavanja ugovora, da li mi i sada imamo mogucnost kupovine telefona uz box, jer zelimo da predjemo na box 4 plavi? Da li bi rata u tom slucaju bila zbir cene paketa uvecane za ratu novog uredjaja?
Pozdrav
Poštovani Pavle,
S obzirom na to da već imate ugovornu obavezu za Box paket uz kupljeni telefon, zahtev za kupovinu telefona i produženje ugovorne obaveze možete podneti kada do isteka ugovora ostane manje od 3 meseca. Ukoliko ugovor ističe 30.11.2019. godine, zahtev možete podneti posle 30.08.2019. godine. To možete učiniti online preko našeg sajta: https://mts.rs/oec/lista-mobilnih-uredjaja/box-4/box-4-plavi ,pozivom na 0800100100 (opcija 1) – poziv iz mts mobilne i fiksne mreže je besplatan ili u mts poslovnici.Da, u mesečnom računu se fakturiše mesečna rata za telefon, kao i mesečna naknada za plavi Box 4 (5499 dinara). Pretpostavljam da ste dobili SMS obaveštenje da imate mogućnost kupovine telefona na rate bez iniciranja nove ugovorne obaveze, ali u tom slučaju telefon kupujete po maloprodajnoj ceni. Maloprodajna cena se nalazi na prethodnom linku, klikom na željeni model u okviru stavke „dodatne informacije“.
Srdačan pozdrav
Mozete li mi objasniti,po kom pravilu povećavate cenu boxa? Ako sam potpisala ugovor za Box3 2799din.Kako je moguce da povecavate iznos paketa???Mesecna naknada tokom minimalnog perioda vazenja 2799 iiiii
Mes.nakn.nakon isteka minim.vazenja 2899??Molim Vas hocu objasnjenje????
Poštovana Neno,
Po isteku ugovorne obaveze mesečna naknada za Box paket se uvećava. Informacija je dostupna na našem sajtu https://mts.rs/Privatni/BOX/BOX-4/FIKSNA-NET-TV-MOB .
Srdačan pozdrav
Поштовани да ли могу уколико поседујем Бокс пакет: тв, интернет, фиксни телефон и моб број да узмем телефон на рате без раскидања уговора…јер онда сносим трошкове раскида?
Нада
Poštovana Nado,
Zahtev za kupovinu telefona uz Box 4 paket možete podneti online preko našeg sajta: https://mts.rs/oec/lista-mobilnih-uredjaja/box-4/box-4-crveni, u mts poslovnici ili preko telefonske prodaje na 0800100100 (opcija 1). Ukoliko do sada niste kupili telefon uz Box paket, radite samo promenu statusa ugovora na novi period važenja, odnosno potpisujete novi aneks ugovora.
Srdačan pozdrav
Postovani interesuje me sta znaci 4 u BOX 4 – Pridruživanjem dodatne mobilne linije BOX 4 paketu ostvarujete poklon od 100 GB.Posto ova opcija nije bila u ponudi kada sam produzivala svoj BOX 4 paket interesuje me dali je moguce naknadno ukljuciti ovu opciju
Poštovana Mirjana,
Usluga „4 u Box 4“ je namenjena korisnicima Box 4 paketa (crveni, plavi, beli i zlatni Box 4). Box 4 korisnici dobijaju 100 GB za dodatne 4 mobilne linije. Data saobraćaj od 100 GB dobijate na zajedničko korišćenje, odnosno 100 GB dele brojevi koji su prijavljeni za pomenutu uslugu.Za uslugu se možete prijaviti pozivom Kontakt centara 0800100100 (opcija 2) ili u mts poslovnici. BOX 4 paketu možete da pridružite bilo koju od sledećih aktuelnih tarifa: Soko, Omorika ili Morava; Mobilni Net; Kontrola troškova.
Srdačan pozdrav
Godinama sam korisnik box 4 paketa, da li 3 GB + 1 GB i 1 GB u romingu važi samo za nove korisnike ili važi za sve?
Poštovani Bane,
Promocija 1GB u roamingu važi za korisnike koji potpišu, odnosno produže ugovor u terminu od 7.06. do 31.08.2019. godine: https://mts.rs/Privatni/Mobilna/Roming/1-gb-u-postpejdu .
Srdačan pozdrav
Da li je moguće da vaši operater, a ni oni zaposleni u vašim poslovnicama mesec dana preseljavaju Box paket sa jedne adrese na drugu.I da svaki put kada pozovem dobijem isti odgovor „da nije do njih,i da oni rade šta je u njihovoj moći“ .I da strpljivo sačekam…Mogu da kažem da je sramota za tako veliku firmu ,to što rade i što su neorganizovani po pitanju preseljenja…A u slučaju da odustanem plaćam punu cenu paketa koja nimalo nije malo,a iznosi 45000,00din.
Poštovana Milanka,
Žao nam je zbog dužeg čekanja na realizaciju. Seoba usluga je malo kompleksniji proces, odnosno potrebno je malo više vremena iz razloga što moraju biti ispunjeni svi uslovi za instalaciju usluga. Kolege se trude da sve zahteve obrade što je pre moguće. Nije nam u interesu da budete nezadovoljni. U cilju detaljnih provera, možete nam se javiti pozivom na 0800100100 (opcija 3) ili nam pišite mejlom na adresu info@telekom.rs ili putem kontakt forme na linku: https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Kontakt/Kontaktirajte-nas .
Srdačan pozdrav
Korisnik sam Box3 paketa. Na koji nacin mogu da dobijem mogucnost wifi stb-a?
Poštovani Dušane,
Radi provere za konkretnu situaciju možete nam se obratiti pozivom na 0800100100 (opcija 3) ili mejlom na adresu info@telekom.rs .Tom prilikom molimo da dostavite i korisnički broj na koji se upit odnosi.
Srdačan pozdrav
Poštovani,
na vašem zaista konfuznom sajtu ne mogu pronaći opciju kojom bih prekinuo korišćenje Box3 paketa, za koji je ugovor istekao 2.8.2018. godine. Želeo bih da nastavim da koristim usluge pojedinačno, bez ugovorne obaveze, a da za pospaid broj promenim tarifu i uzmem ugovor na 12 meseci. Kako to uraditi online?
Poštovani Gorane,
Zahtev za raskreiranje Box paketa podnosite u mts poslovnici.
Srdačan pozdrav
Da li je moguce prebaciti box paket (internet + fiksna linija) na drugu adresu ukoliko dodje do promene iste tokom preseljenja?
Poštovani Saša,
Zahtev za seobu usluga možete podneti u nekoj od mts poslovnica. Nakon pokrenutog zahteva, vrši se provera tehničkih mogućnosti o čemu ćete naknadno biti obavešteni.
Srdačan pozdrav
kako mogu da blokiram 0(nulu) na fiksnom
Poštovani Marinko,
Zahtev podnosite u nekoj od mts poslovnica: https://www.mts.rs/privatni/poslovnice#undefined2
Srdačan pozdrav
kako mogu dobiti listing sa svim razgovorima i porukama
Poštovani Marinko,
Pregled detaljne specifikacije saobraćaja možete pogledati na portalu Moj mts: https://www.mts.rs/privatni/moj-mts.
Srdačan pozdrav
Presao bih za box 2 na box 3.interesuje me koliko mogu postpejd brojeva na taj paket ukljuciti?da li samo jedan ili vise?
Pozdrav, samo jedan postpaid broj. Box 4 paket ima uslugu 4u4 u okviru koga možete priključiti najviše 4 mobilne postpaid linije i ostvariti 100GB neta na mesečnom nivou za sve brojeve u paketu.
imam Box 4 paket,a u okviru paketa mob .telefon sa 300 minuta .Zašto mi se pevo skida svih 300 minuta bez razlike sa kojom mrežom razgovaram,pa tek posle toga se koriste minute u mts mreži
Poštovani Marinko,
Minuti u mts mreži se umanjuju nakon potrošenih minuta u nacionalnom saobraćaju. Detaljne informacije možete pogledati klikom na link: https://www.mts.rs/privatni/mobilna/postpejd/tarife#undefined2.
Srdačan pozdrav
Koliko vremena je potrebno da internet „proradi“ ? Sve je povezano kako treba , lampica na dsl ne svetli , zvao sam par puta korisnicki servis ….
Poštovani Ivice,
Radi detaljnih provera predlažemo da kontaktirate našu tehničku podršku na broj 0800100100 (opcija 4). Poziv iz fiksne i iz mobilne mreže Telekoma je besplatan. Takođe, možete se obratiti elektronskim putem na adresu info@telekom.rs, mts čet podrške na sajtu http://www.mts.rs ili putem društvenih mreža uz dostavu podataka.
Srdačan pozdrav
Uzela sam box paket pre mesec dana i malo je reći da sam nezadovoljna. Ono što radite sa prodavcima na terenu je gerila marketing otprilike. Idu od stana do stana, sa uvezbanom pričom koja zvuči odlično kad oni pričaju, a ono što zapravo dobijete, nema veze sa tim. Internet sam uzela 20mb/s, umesto dotadašnjih 10mb, a trebalo je da dobijem i novi modem, koji nikad nije došao. Kada radi, sporiji je nego onaj koji je bio pre. Sa kanalima je tek posebna priča. Iako sam naglasila da mi osim FOX kanala, ostali nisu preterano bitni jer ne pratim reality show programe i da je to jedini uslov, rekli su mi da će FOX kanali biti uvedeni od Nove godine. Gle čuda, ni to nije tačno. U principu, dobila sam gomilu nepotrebnih kanala, koje ne prati ni rodbina zaposlenih koji rade na tim tv stanicama, a kamoli neko drugi. Zanima me kako da raskinem ugovor. Imamo valjda pravo na probni period ili u ovoj banana republici ne mozes protiv drzave. Samo moze drzava protiv tebe. I da, molim vas da mi ne odgovorite da opste uslove mogu naci na tom i tom linku, valjda ste iz ove poruke mogli da zaključite da sam dovoljno pismena, da mogu i sama da ih nadjem. Zanima me konkretno rešenje, šta radite kada je korisnik nezadovoljan i smatra se prevarenim nakon nepunih mesec dana korišćenja usluge.
Draga Milice,
Nije nam drago zbog Vašeg nezadovoljstva. Trudimo se da pružimo najbolje usluge za naše korisnike. Ako u bilo kom pogledu nisu ispunjena Vaša očekivanja, imate mogućnost da tim povodom uložite zvaničan prigovor na adresu info@telekom.rs koji će biti razmotren od strane nadležne službe.
Srdačan pozdrav
Postovani, dugi niz godina sam korisnik usluga BOX4 Xl paketa, na dan potpisivanja ugovora receno mi je da Xl podrazumeva 2GB po ugovornoj obavezi .Po isteku 6 meseci od potpisivanja ugovora imam 1GB.Obratila sam se vasoj poslovnici i dobila objasnjenje da je 2GB bilo u trenutku potpisivanja promotivno 6meseci a da pritom niko nije izneo tu cinjenicu pri potpisivanju ugovora od strane vaseg uposlenog lica.Iskreno cu reci da kao korisnik mts osecam prevarenim i ozbiljno razmisljam da vise ne obnovim ugovor ukoliko ne dobijem obrazlozenje,koliko Ima XL mobilnog prenosa podataka?Hvala
Poštovana, u okviru tarife Miks XL (standardna ponuda van promocije) korisnici dobijaju 1000MB interneta. Detaljnije informacije o sadržaju Miks i Super tarife možete pogledati na našem sajtu: https://www.mts.rs/privatni/mobilna/postpejd/tarife. ( u tabeli istaknutoj na sajtu prikazane su dve vrednosti: količina MB iz standardne ponude i dupla količina MB iz promotivne ponude)
Da li je moguće u box 3 plus paket dodati Sport klub paket
Poštovana Mirjana,
Pomenuti kanal nije deo mts ponude.
Srdačan pozdrav
Kada sam potpisivao ugovor to je na dosta stranica pa nema sanse da se to procita pa me zanima dali mogu pre vremena da raskinem ugovor.
Ukoliko ugovor bude raskinut pre isteka ugovorne obaveze biće naplaćena mesečna naknada do isteka ugovora.
Postovani, posto smo podstanari, i fiksni telefon je naravno na ime gazde, koji ne zeli ugovor, da li postoji mogucnost da se uzme box paket ali npr samo internet, tv i mobilni, ili je fiksni obavezan element? Pozdrav 🙂
Poštovana, ne postoji mogućnost isključenja fiksne telefonske linije iz box paketa. Srdačan pozdrav
Poštovani,
Molim da mi oslobodite četvrtinu ekrana prilikom korišćenja webmail-a.
U opcijama ne postoji mogućnost da se reklama isključi (ili je ja nisam uočio).
Korišćenje e-mail adrese je uključeno u cenu usluge koju godinama koristim tako da reklama za tu konkretnu uslugu nema svrhe osim zauzimanja displeja (naravno da ne želim ni ostale reklame, ako mi je nešto potrebno od informacija pregledaću sajt).
Pozdrav
Poštovani, naša reklama je sastavni deo web maila i istu nije moguće ukloniti.
Postovani,
da li postoji spisak kanala za osnovni paket u nekom pdf, word ili excel formatu?
Mislim da ne bi bilo lose da uz paket dodelite takav spisak, obzirom da ima starijih ljudi koji ne baratuju tehnikom.
Poštovani, spisak kanala u osnovnom paketu dostupan je na našem sajtu: https://www.mts.rs/privatni/televizija/mtstv/osnovni-paket. Možete se obratiti i na mail info@telekom.rs kako bi vam kolege spisak kanala u okviru osnovnog paketa dostavile putem mail-a.
Roditelji žele da uzmu box paket ali je fiksni telefon na majčino ime, a internet na očevo, na istoj adresi naravno. Da li je to izvodljivo ili ne? Hvala
Sve usluge u Box paketu moraju da glase na jednog korisnika (jednog potpisnika ugovora). Za dodatne informacije u vezi promene u nazivu korisnika molimo da se obratite kolegama pozivom kontakt centra 0800100100 opcija 3. Srdačan pozdrav
Gospodin Stojanovic je u pravu. Isto tako sam i ja gledala kako mi racun raste, isto tako *797* nije dostupan i kada je konacno dostupan bio racun je bio astronomski. Ubedjivali ste me da sam koristila internet a koristila sam telefon koji jedva i ima ekran u boji, nema internet. Inace box 4 koristim a ni mobilni uredjaj nisam dobila pod izgovorom da ga nema više u zalihama. Samo sam karticu dobila. Ja sam i sa sada u panici jer *797# trenutno nije dostupan i panika me hvata znajuci sta mi se poslednji put dogodilo.
Poštovana Jelena, ukoliko smatrate da je doslo do greške u obračunu savetujemo da uputite reklamaciju na mail mtsinfo@telekom.rs. U svakom momentu možete samostalno proveriti specifikaciju saobraćaja (listing) putem našeg portala Moj mts. (https://www.mts.rs/privatni/moj-mts).
Mislim da je 24 dana mnogo cekanja za realizaciju box 3 paketa. Operateri ponavljaju kao papagaji za dan dva ce se neko javiti..sramota
Poštovani, izvinjavamo se na čekanju. U slučaju nepredviđenih tehničkih okolnosti realizacija može trajati malo duže. Da li je sada sve u redu? Srdačan pozdrav
Postovani zanima me dali mogu da u bilo kom trenutku dodjem i produzim moj box paket i uzmem box uredjaj(tablet).
Poštovani Deki, savetujemo vas da se obratite kolegama na 0800 100 100 opcija 3, kako bi kolege proverile kada možete da produžite ugovor. Srdačan pozdrav
imam box 4 paket. Interesuje me da li mogu i po kojoj ceni da u jos dve prostorije u stanu gledam televiziju. Ima li popusta za 3 set top box-a u jednom stanu
Poštovani Miroslave, tražene informacije o STB uređajima možete videti ovde https://www.mts.rs/privatni/informacije-i-podrska/televizija/mtstvusluge/dodatni-stb-uredjaj Srdačan pozdrav
Poštovani,
Interesuje me da li ispunjavam tehničke uslove za super BOX paket, živim u Borči.
Pozdrav
Poštovani Stevane, molimo Vas da u našoj poslovnici ili na 0800 100 100 podnesete zahtev za proveru tehničkih mogućnosti. Srdačan pozdrav
Postovani,
Nedavno, Telekom je promenio ne samo raspored kanala unutar IPTV usluge, vec i sam izbor kanala(!). Ja sam Vasu Mega BOX uslugu odabrao upravo zbog datog izbora kanala. Kako mi je usluga sada uskracena ili znacajno „okrnjena“, da li mogu prevremeno da raskinem ugovor?
Ukoliko smatrate da nije moguce, molim Vas, da mi odgovorite zbog cega, tj. da me uputite na deo Ugovora za Mega BOX paket, u kojem se eksplicitno dozvoljava da se usluga sustinski kvalitativno menja bez saglasnosti klijenta?
Unapred hvala,
Nikola Basta
Poštovani Nikola, žao nam je ukoliko ste nezadovoljni trenutnom ponudom. Kompanija konstantno osluškuje potrebe korisnika i nastoji da unapređuje usluge. Opšte uslove ugovora možete videti na ovom linku https://www.mts.rs/privatni/informacije-i-podrska/korisnicki/podrska/ou . Srdačan pozdrav
Una kada god pogledam websajt Telekoma ili ovaj vas link kliknem stoji izvinite nije moguce uci. Nisam u mogucnosti da pogledam niste sto je vezano za MTS na vasem websajtu.
Poštovana Dušanka,
Sajt http://www.mts.rs funkcioniše bez problema. Predlažemo da pokušate preko nekog drugog pretraživača.
Srdačan pozdrav
treba mi odgovor jel moguce prekinuti ugovor samo internet pre isteka
Poštovana Ljiljana, molimo vas da precizirate o kakvom ugovoru je reč?
Pre desetak dana sam se prijavila za Box paket u jednoj od vasih poslovnica. Receno mi je da moja linija ispunjava tehnicke uslove, medjutim jos uvek nisam dobila poziv za potpisivanje ugovora. Interesuje me za koliko je uobicajeno da stigne poziv za potpisivanje ugovora i kako mogu da proverim da li se javio neki problem u medjuvremenu.
Srdacan pozdrav!
Poštovana Željka, status možete proveriti na 0800 100 100 opcija 3.
Srdačan pozdrav
Nemam reči koliko se nerviram nepregeldnošću vašeg sajta! Kao da ste ga radili namerno da korisnik što teže nađe ono što ga interesuje! A i kad nešto od toga objavite, to je BEZ OSNOVNE INGORMACIJE, kao što je na primer spisak kanala box paketa, koji ima sve: logo. naziv kanala, ali mu fali ono što je korisniku najvažnije: BROJ kanala! Danima pokušavam da doznam recimo GDE MOGU DA PRATIM EMISIJE NA TIM KANALIMA, dakle ono što se zhove TV PROGRAM! Vrlo sam, vrlo razočaran vašim sajtom!
Poštovani, ukoliko ste mislili na programsku šemu to možete videti na ovom linku https://www.mts.rs/tv/mtstv/epg
Tu smo za sva pitanja.
Srdačan pozdrav
koristim box vec par godina
s vremena na vreme pozovem*797# da proverim stanje.
i tokom prosle nedelje je stalno servis bio nedostupan
u subotu je proradio i stanje je bilo 7000 i internet je bio na nuli sto me je zacudilo.
iskljucio sam internet komunikaciju na mobilnom i samo sam gledao kako racun raste tokom nedelje do 11000
naravno telefonski korisnicki servis ne radi vikendom
i stvarno se iznerviras kada vidis da ti racun raste a nista ne mozes da uradis
Poštovani, koji naš servis ste pozivali? Naš korisnički servis 064/789 radi od 0-24 svih sedam dana u nedelji.
Box paketi objedinjuju usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije. Postoji više kombinacija Box2, box3 i Box4 paketa stoga savetujemo da posetite naš sajt za dodatne informacije i cene: https://www.mts.rs/privatni/box/upoznajte-box/box-cenovnik