Istraživanja pokazuju da veliki broj firmi propadne zbog toga što nema biznis plan ili zbog lošeg biznis plana ili zbog neplanskog trošenja prihoda i prevelikih rashoda u koje nemaju uvid, pa samim tim i ne računaju na njih? Zar ne bi bilo sjajno da postoji digitalni pomoćnik u poslovanju?
Kako se vaš biznis ne bi završio neuspehom, za vaše poslovanje je pravo rešenje BizPlaner – web aplikacija uz koju možete da, u svakom trenutku, sa bilo kog uređaja, upravljate aktivnostima u preduzeću i pratite procese i rezultate vašeg poslovanja.
Kome je usluga namenjena?
BizPlaner je digitalni pomoćnik u poslovanju, deo mts digitalnog ekosistema. Namenjen je malim i srednjim preduzećima, posebno onima koji tek pokreću poslovanje, i gde se sve relevantni podaci nalaze na jednom mestu.
Šta je BizPlaner i zašto je pravi digitalni pomoćnik?
BizPlaner je jednostavan i intuitivan alat za upravljanje finansijskim aspektom vašeg poslovanja. BizPlaner vam omogućava da planirate, pratite i upravljate dnevnim i strateškim poslovima i da analizirate unete poslovne podatke.
Uz BizPlaner imate na jednom mestu sve što je vam je potrebno za uspešno poslovanje, jer vam omogućava da, u svakom trenutku, sa bilo kog uređaja, jednostavno pristupate poslovnim podacima, organizujete i upravljate finansijama, dokumentacijom i radnim zadacima u vašoj firmi, da pratite radne procese, aktivnosti i ostvarene rezultate poslovanja na osnovu mesečnog i godišnjeg izveštaja. Uz ovaj alat, koji može biti povezan sa e-banking programom, možete da koristite i digitalnu arhivu samo jednim klikom. Takođe, unos i ažuriranje podataka su pregledni i jasni, dok pravljenje šablona i ponavljajućih računa pomaže u svakodnevnom radu.
Ubrzajte proces donošenja poslovnih odluka, jer uspešne firme donose odluke na osnovu podataka i informacija, a neuspešne na osnovu mišljenja i osećaja. Smanjite administraciju, jer vaše vreme treba da koristite za prave stvari, a ne na papirologiju i administraciju.
Ukoliko ste u potrazi za alatom koji optimizuje svakodnevne poslovne zadatke i procese, olakšava pretragu podataka, skraćuje vreme potrebno za izradu komplikovanih mesečnih ili godišnjih izveštaja o poslovanju, a pri tome čuva važnu dokumentaciju o firmi i zaposlenima i dostupan je 24 sata, BizPlaner će ispuniti u potpunosti vaša očekivanja.
Prijavite se i iskoristite šansu da BizPlaner isprobate besplatno, prvih 12 meseci.