Zašto izabrati Box paket?

Još od otkrića poruka ispisanih na zidovima pećina jasno je da čovek od svog postojanja ima prirodnu i urođenu želju da komunicira sa drugima. Razmena informacija mu pomaže da izrazi čitavu paletu fizičkih, emocionalnih i psiholoških potreba. Komunikativna osoba na taj način obogaćuje vlastiti i život drugih ljudi. Sa razvojem tehnologije potreba za komunikacijom ne jenjava, već naprotiv, ona je dodatno obogaćena i komuniciranjem putem telefona i Interneta.

Kako se danas ponaša komunikativna osoba?

Tokom dana prosečno komunikativna osoba razgovara pri susretima sa ljudima, obavi nekoliko telefonskih razgovora, razmeni sms poruke i mejlove i podeli svoje stavove na društvenim mrežama.

Ne treba zanemariti činjenicu da se i navike korisnika prilikom gledanja televizije sve više menjaju. Veliki broj njih tokom gledanja televizije istovremeno koristi i mobilne uređaje.  Razlog za to je i potreba da na nekoj od društvenih mreža putem Interneta komentarišu televizijsku emisiju sa svojih mobilnih telefona.

Dakle, komunikativne osobe svakodnevno koriste četiri usluge, mobilnu i fiksnu telefoniju, Internet i televiziju, i za njih plaćaju pun iznos.

Kako bi optimizovali troškove, objedinili smo te četiri usluge, fiksnu i mobilnu telefoniju, Internet i digitalnu televiziju, u jedan korisnički paketBox paket.

U zavisnosti od potreba, na raspolaganju su paketi Box3, Box 3+, Box4 i Box 4+. Tri usluge, fiksna telefonija, mobilna telefonija i Internet, objedinjene su u paketu Box 3. Dostupan je i Box 4 paket koji pored ove tri usluge nudi i  IPTV.

U okviru pretplate za Box paket korisnik dobija: 300 impulsa besplatnog saobraćaja na fiksnom telefonu, neograničen pristup Internetu brzine protoka do 6 Mb/sec, mobilnu postpejd tarifu sa 500 minuta u domaćem saobraćaju, 500 SMS poruka u domaćem saobraćaju i 1 GB podataka za prenos. Korisnici Box 4 i Box 4+ paketa imaju i Osnovni IPTV paket uključen u pretplatu.

Ukoliko želite da u Box paket pored postojeće fiksne telefonske linije, uključite još jednu novu IP telefonsku liniju  na raspolaganju su vam Box 3+ i Box 4+ paketi.

Zašto da objedinite usluge?

Štedite – usluge fiksne, mobilne, Interneta i digitalne televizije plaćate znatno jeftinije u paketu, nego kao pojedinačne. Ovaj ekonomičan paket sada je još povoljniji. Ukoliko sa Box paketom umrežite do tri mobilne linije koje koristite vi, članovi vaše porodice ili vaši prijatelji i svi razgovori i SMS poruke između linija umreženih na ovaj način biće 0 dinara.

Jednostavnije – dobijate jedan račun za sve usluge

Optimalno – paketi su kreirani tako da zadovolje standardne potrebe korisnika

*5 najčešćih pitanja u vezi Box paketa

  1. Kada počinje primena Box paketa? Tarifiranje saobraćaja i obračun naknade za Box paket počinje od prvog dana u sledećem mesecu od dana zaključivanja ugovora.
  2. Koja je razlika i između fiksne linije i fiksne IP linije?Razlika je u načinu (tehnologiji) preko koje je realizovan telefonski priključak Fiksna IP linija je fiksni telefonski priključak realizovan preko širokopojasne tehnologije pristupa (preko broadband pristupa). Način obračuna ostvarenog saobraćaja i mesečna pretplata su isti. IP rešenje se prevashodno koristi za korisnike koji žele još jednu fiksnu liniju.
  3. Da li je moguće zadržati postojeći prepaid mobilni broj?Moguće je izvršiti prelazak sa prepaid priključka na postpaid priključak u okviru tarife obuhvaćene Box paketima i zadržati isti pretplatnički broj.
  4. Da li je u pitanju klasičan wireless ili je ovo mobilni net? U pitanju su Internet modemi (ADSL)  koji vam omogućavaju da bežično pristupite Internet usluzi pomoću uređaja koji imaju takvu mogućnost (notebook, PDA uređaji, Wi-Fi USB uređaji za PC i dr) na taj način što ćete na samom modemu izvršiti podešavanje za bežični pristup.
  5. Koliko iznosi cena mesečne pretplate nakon isteka odabrane ugovorne obaveze za Box pakete? Nakon isteka ugovorne obaveze korisniku će se obračunavati cene po cenovniku koji važi za Box paket koji je koristio u toku ugovorne obaveze.

 

Pored mogućnosti dodatne uštede,  i činjenice da umesto četiri, korisnik sada dobija jedan račun, pojednostavljeno je i plaćanje obaveza iz Box paketa. Račune je moguće  platitii putem Interneta  na portalu Moj Telekom sa svojih bankovnih računa ili pomoću platnih kartica.

 

Box paket je jedini odabir pri kom nije primenljiva izreka „ Razmišljaj izvan kutije“ (Think Outside The Box).

 

Autor teksta Una Zabunov (@unaunpaso), menadžer za digitalni marketing Telekom Srbija.

 

You may also like...

122 Responses

  1. Moja kći želi da se preseli iz Lebana u Niš i da prenese broj fiksnog žičanog telefona 016843037, šta joj je za to potrebno i da li je i kako moguće „zamrzavanje broja“ dok kupi stan i preseli se?

    Unapred Vam hvala

    • una kaže:

      Poštovani Milivoje, usluga „zamrzavanje broja“ nije u ponudi. Postoji usluga za seobu fiksnog broja na drugu adresu i za tu uslugu je neophodno podneti zahtev u našoj poslovnici. Tu smo za sva pitanja. Srdačan pozdrav.

  2. Milan kaže:

    Super su Vam izmene u BOX tarifi! Do sada sam imao 500 minuta za pozive sa mobilnog telefona, a sada imam 600, ALI… Uvek to ALI! 300 je prema svim mrežama, a 300 u mreži. I to bih prihvatio, ali Vi prvo skinete onih 300, iako nisu van mreže i onda ostaje 300 u mreži. I tako ja koji nikad nisam uspeo da probijem limit od 500 minuta, sada 27. u mesecu imam već 300 dinara zaduženja za razgovore! Jedva čekam da mi istekne ugovor i da posle 8-9 godina promenim operatera! Hvala Vam što brinete o svojim korisnicima i što se trudite da nas nagradite za lojalnost! Pozdrav

    • una kaže:

      Poštovani Milane, u Box paketu se dobija najpovoljniji mobilni tarifni profil na tržištu, osim toga povećana je brzina pristupa Internetu, i na fiksnom broju koji je integrisan u Box paket Vam je svakog meseca na raspolaganju 150 besplatnih minuta u nacionalnoj fiksnoj mreži, nakon kojih neograničeno razgovarate sa svim fiksnim brojevima u našoj mreži.

      Sve ovo čini Box najekonomičnijim paketom koji donosi znatnu uštedu u kućnom budžetu kada su u pitanju izdaci za korišćenje telekomunikacionih usluga. Kao dodatnu pogodnost, nudimo Vam mogućnost da sa članovima Vaše porodice i prijateljima razgovarate i šaljete SMS poruke potpuno besplatno. Ova usluga Vam omogućava integraciju do 3 mobilne linije iz mt:s mreže u Box paket, sa kojima potpuno besplatno razgovarate i šaljete SMS poruke. Mesečna pretplata po liniji za aktivaciju dodatne usluge iznosi samo 250 dinara. Više o tome možete da vidite na sledećoj stranici: http://www.open.telekom.rs/Box/Content.aspx?temp=0&sid=1888.

      Nama je cilj unapređenje usluga i zadovoljstvo korisnika, i ovim promenama smo hteli to i da postignemo, samim tim što korisnici imaju i saobraćaj za druge mreže osim naše.

  3. Milan kaže:

    Pridruzujem se komentarima kojih je na hiljade, a oni su da ste prosto UPROPASTILI postpaid u BOX-u, bili vi toga svesni ili ne, to je CINJENICA koja se ne dovodi u pitanje. Jedva cekam da mi istekne ugovor i da predjem kod bilo kog operatera drugog, nije uopste bitno kog, vec samo da nisam kod vas. I fiksni cu odjaviti jer sam ga i tako placao dzaba kroz Box. Najgori poslovni potez Telekoma u citavoj istoriji postojanja.

  4. Vesna kaže:

    Podrzala bih Milana,sa njegovim komentarom. Do sada retko kad mi se desavalo da probijem racun, a sada sam dobila racun za 1.500,00 rsd veci, a pri tome nikakvog obavestenja. Ogorcena sam i jedva cekam da Ugovor istekne, a do tada cu DOBRO voditi racuna o razgovoru sa mobilnog.

    • una kaže:

      Poštovana Vesna, zahvaljujemo se na vremenu koje ste izdvojili da nam se obratite. Box paketi su kreirani tako da zadovolje standardne potrebe korisnika. Na osnovu mesečne pretplate za Box paket na mobilnom broju dobijate ukupno 600 minuta (300 min. za nacionalni saobraćaj i 300 min. za mts-ovu mrežu) .Prvo se troše minuti u nacionalnom saobraćaju ( 300 min. ) pa zatim minuti ka mt:s mreži (300 min.). Neiskorišćeni besplatni minuti se ne prenose u naredni mesec. Umesto dosadašnjih 500 SMS poruka, na raspolaganju je 600. Internet na mobilnoj liniji je FLAT. To znaži da kada potrošite količinu podataka koja je uključena u pretplatu (1Gb), pristupate internetu besplatno, ali sa smanjenom brzinom (do 64/32 kb/s). Ukoliko želite da nastavite sa korišćenjem prenosa podataka po maksimalnoj brzini mozete aktivirati neki od Net plus dodataka. Povećana je brzina ADSL-a sa 6mb/s do 10mb/s.. Za fiksnu liniju dobijate 150 minuta za saobraćaj ka svim mrežama fiksne telefonije u nacionalnom saobraćaju. Nakon utrošenih besplatnih minuta, na osnovu fiksne linije integrisane u Box paket imate besplatne pozive ka drugim brojevima fiksne mreže Telekoma. Ostali pozivi se naplaćuju po zvaničnom cenovniku.

  5. Milos kaže:

    Draga Una, nama treba 500 min ka svim mrezama u istom onom obliku koji smo do sada imali. „Referat“ koji ste napisali je samo pokusaj da se pomocu mnostva redudantnih informacija prikrije cinjenica da ste dosadasnjim korisnicima uskratili korisne, ugovorom obavezujuce servise a uveli nove koji nam ne trebaju i od kojih se neki cak dodatno i naplacuju za „samo“ xyz dinara.

  6. Ivan kaže:

    Poštovani,
    posle dužeg preračunavanja, definitivno izmene u box-u nisu u korist potrošača. Šta više, mislim da po prvi put imamo situaciju da je ponuda nazadovala u odnosu na početak usluge. Fiksni se ne računa (nebitan je), smanjeni su minuti u nacionalnom saobraćaju, i to osetno, a internet brzina neznatno povećana. Obzirom da konkurencija nudi za isti novac tri puta veću brzinu, niste se pretrgli da pridobijete nove korisnike ili zadržite stare. Ono što me najviše interesuje je zbog čega su telefoni u BOX-u toliko poskupeli i skuplji nego u radnjama?

    • una kaže:

      Poštovani Ivane, zahvaljujemo se na vremenu koje ste izdvojili da nam se obratite. Želimo da Vam ukažemo na pogodnosti Box-a : Box paketi su kreirani tako da zadovolje standardne potrebe korisnika. Na osnovu mesečne pretplate za Box paket na mobilnom broju dobijate ukupno 600 minuta (300 min. za nacionalni saobraćaj i 300 min. za mts-ovu mrežu) .Prvo se troše minuti u nacionalnom saobraćaju ( 300 min. ) pa zatim minuti ka mt:s mreži (300 min.). Neiskorišćeni besplatni minuti se ne prenose u naredni mesec. Umesto dosadašnjih 500 SMS poruka, na raspolaganju je 600. Internet na mobilnoj liniji je FLAT. To znaži da kada potrošite količinu podataka koja je uključena u pretplatu (1Gb), pristupate internetu besplatno, ali sa smanjenom brzinom (do 64/32 kb/s). Ukoliko želite da nastavite sa korišćenjem prenosa podataka po maksimalnoj brzini mozete aktivirati neki od Net plus dodataka. Povećana je brzina ADSL-a sa 6mb/s do 10mb/s.. Za fiksnu liniju dobijate 150 minuta za saobraćaj ka svim mrežama fiksne telefonije u nacionalnom saobraćaju. Nakon utrošenih besplatnih minuta, na osnovu fiksne linije integrisane u Box paket imate besplatne pozive ka drugim brojevima fiksne mreže Telekoma. Ostali pozivi se naplaćuju po zvaničnom cenovniku.

  7. Ne znam gde vise da vas prozovem…zasto pricate neistine o Box paketima…od pocetka ugovora sa vama imam problema (korisnik Box 4 paketa)…o kojoj brzini vi pricate,i pored toga sto sam vam se vec obratio mail-om,nista se ne desava…brzina interneta na mom laptopu je u zadnje vreme oko 5Mbit/s…da li je to ono sto vi reklamirate,a da ne pricam o naplati nekih usluga sa mobilnog,koje nismo koristili…a da ne pricam da od vasih 600 minuta u mobilnoj mrezi,koristimo samo 300minuta,zast…zato sto,ako koristimo svih 600minuta vi nam extra naplatite…iskreno receno pokajao sam se sto sam sklopio ugovor sa vama…za svoje pare (3.750,00)ja dobijam jako malo od vas i bespotrebnu nervozu,koja mi u ovim vremenima i nije neophodna…

    • una kaže:

      Poštovani, hvala vam što ste izdvojili vreme da nam se obratite. Uz Box paket imate na raspolaganju 300 minuta ka svim mrežama i još 300 minuta ka mt:s mreži – što čini ukupno 600 minuta. Ukoliko imate prigovor na račun molimo Vas da podnesete prigovor u najbližoj poslovnici. Tu smo za sva dodatna pitanja. Srdačan pozdrav

  8. Miloš kaže:

    Uzmimo na primer box 4,gde nudite 10/1 mbit brzinu interneta.Interesuje me veća brzina,ali i sa većim upload-om.Uzmimo na primer 40/5,da li je tehnički moguće to izvesti i koliko bih morao da doplatim na box4 paket.Unapred hvala na odgovoru

    • una kaže:

      Poštovani Miloše, ukoliko postoje tehničke mogućnosti Internet usluga u BOXu biće realizovana po brzini do 10240/1024 Kb/s, u suprotnom, ostvaruje se najveća brzina koja je tehnički izvodljiva na Vašoj lokaciji, u skladu sa ugovorenim paketom. Promena brzine na neku drugu od predviđene do 10240/1024 Kb/s nije omogućena. Srdačan pozdrav

      • Nikola kaže:

        Ova „Una“ ponavlja kao papagaj…imate na raspolaganju 300min za nacionalnu mrezu, 300 za mts…ISPIRANJE MOZGA! Ljudi bre hoce da se vrati stari sistem za koji su potpisali ugovor a vi ga pravnim putem ali na kvarnjaka izmenili… Nismo mi ludi, hvala Bogu postoji jos mobilnih operatera u Srbiji.. Hvala na ukazanom poverenju 😉

  9. sandra kaže:

    Da li Box paket mora da se vodi na vlasnika fiksnog telefona?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Sandra, ne postoji mogućnost da se u okviru Box paketa usluge vode na različite korisnike.

  10. MMia kaže:

    Poštovani,
    zanima me koliko traje procedura „seobe broja“ i celog box paketa (ADSL i TV). Naime, selimo se na drugu adresu (isti grad), ali sticajem okolnosti neću moći da podnesem zahtev ranije, nego baš tog dana selidbe, pa me zanima kada će se sve to završiti nakon podnošenja zahteva?
    Hvala.

  11. Siki kaže:

    Hvala sto mi brisete komentare

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, svi komentari koji nisu uvredljivi se objavljuju. Kako možemo da pomognemo?

  12. vlada kaže:

    E ovako. Hteli mi to da priznamo ili ne , box paket je i posle ovih nazadnih promena i dalje najpovoljniji skup usluga na trzistu. Stari box je bio ‘previse povoljan’ sa namerom da privuku sto vise korisnika.I posle ovog smanjenja,ponovo je najpovoljniji. Stavite cenu svi tih usluga pojedinacno na papir i dobicete vecu cifru. To u mts-u vrlo dobro znaju i zato su i tako postupili po sistemu ‘ako ti ne odgovara idi kod drugog’ a znaju da su drugi manje povoljni. Telekom je sto sto se tice Adsl-a prva ruka,ima najbolju infrastrukturu i najstabilniji internet,jer je prosto internet preko fiksne linije najbolje tehnicko resenje u svetu. Oni koji se zale na protok razloge trebaju da traze u parici ,u tipu centrale na koju su povezani itd.Ali ove nove izmene meni ne bi smetale da su uvedene po isteku ugovora . Zamolio bih Unu da ako moze objasni sledece,a po mogucstu bez dosadasnjih copi/paste obrazlozenja, dakle , sta znaci rec UGOVOR i zasto se on sklapa sa korisnikom??? U ovom slucaju njime se definise vrsta usluge i cena koju telekom kao jedna strana nudi i koju je korisnik kao druga ugovorna strana saglasan da plati za odredjeni period . I onda telekom sam smanji usluge u toku trajanja ugovora pa meni onda nije jasno sta ja to ugovaram s telekomom i zasto sluzi ugovor kada njega telekom krsi. Ja placam box oko 3200din. Zamislite da ja odem u mts i kazem ‘znate sta ,od sledeceg meseca ja vam placam box po 2000dinara jer smatram da vam je i to dovoljna suma. Za jednostrano krsenje ugovora bi na zapadu pljustali penali. Molim objavu komentara i normalan odgovor.Hvala

  13. Djina kaže:

    Dobro vece. Zelim da vas pitam imam box 4 , mobilni telefon placam mesecno 800 i da li je u tih 800 din ukljuceno ovih 600 poruka,minuta i internet?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Dijana, nismo razumeli o kojih 800 dinara je reč s obzirom da se u okviru Box4 paketa plaća jedna cena koja se odnosi na 4 usluge.

  14. Jovana kaže:

    Ja sam danas uzela box 4 sve radi ali kako ja da proverim koliko jos imam besplatnih min i poruka? Kada udje na *797# pise mi stanje 0 din ? Hvala na odgovoru 🙂

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Jovana, Pretpostavljamo da zato što je bio prvi dan stanje nije bilo ažurirano. Na dalje ćete moći bez problema da pratite stanje na računu. Pozdrav

  15. Sandra kaže:

    Ja imam box 4,i još 200 poruka i 200 minuta ka mts mreži,međutim stanje nA računu mi je 170,i sad mi nije jasno.nikoga nisam zvala sem mts mreže ali poruke sam slala svim mrežama?

  16. Aleksandar kaže:

    Nakon prikljucka Box paketa net mi povremeno strasno los i puca. Pre toga sam imao IPTV i net a bilo je sve ok.

    • Una Zabunov kaže:

      Molimo vas da problem prijavite tehničkoj pordrši i kolege će odmah preduzeti sve neophodne mere. Broj telefona je 0800100100 opcija 4

  17. Marko kaže:

    Da li postoji mogucnost da se zamrzne mobilni pretplatnicki ugovor,zbog odlaska u inostranstvo?

  18. Pavle kaže:

    Da li je moguce u toku trajanja ugovora box4 promeniti broj mobilnog telefona koji je ukljucen od pocetka u ugovoru ?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Pavle, tokom trajanja ugovora nije moguće promeniti broj. Srdačan pozdrav

  19. Mladen kaže:

    Postovani,

    Kolika moze biti najveca udaljenost od bazne stanice kako bi se mogao koristiti SuperBox paket tu prvenstveno mislim na internet 50/2 Mbps.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Mladene, Aktiviranje Box paketa zavisi od mogućnosti realizacije na lokaciji. Savetujemo da podnesete zahtev za pomenuti paket i nakon toga će se po proceduri proveriti tehničke mogućnosti za realizaciju ove usluge. Srdačan pozdrav

  20. Nemanja kaže:

    Uskoro mi ističe ugovor za Box 4 paket. Da li će postojati i kakve će biti pogodnosti ako se odlučim za produženje ugovora?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Nemanja, molimo Vas da pošaljete kolegama mail na info@telekom.rs sa pretplatničkim brojem na kome je aktivan Box paket kako bi Vas informisali. Srdačan pozdrav

  21. Borko kaže:

    Da li je uz box 4 prilikom obnavljanja ugovora moguce uzeti uredjaj koji nije u ponudi uz box ali jeste generalno u mtsu?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Broko, uz Box uređaj možete uzeti uređaje koje su naglašeni da idu uz Box. Srdačan pozdrav

  22. Dejan kaže:

    Postovani,
    Da li je moguce preci sa box 4 paketa na super box? Do isteka ugovora imam jos nekih 8 meseci.
    Hvala.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Dejane, obratite se kolegama na 0800 100 100 opcija 3 kako bi proverili. Srdačan pozdrav

  23. Nemanja kaže:

    1. januara 2016. ističe mi postojeći Box 4 ugovor. Ako se odlučim da ga produžim, hoću li imati povoljnosti i kakve?

  24. Nedeljko kaže:

    Poštovana Ana,
    U mom slučaju ugovori za internet i kablovsku TV ističu u maju 2016. godine i ja sam već odlučio da odmah zaključim ugovor za Box 4. Nejasno mi je, i za to od Vas tražim odgovor, da li moj TV (koji ima Wi-fi) u tom slučaju može da se „poveže“ sa ruterom bez kablova. Konkretnije, mesto gde je postavljen TV je na suprotnom zidu od onoga gde može da se ugradi ruter, pa bih voleo da ne ugrađujem dodatne kablove. Unapred hvala na odgovoru, inače sam zadovoljan uslugama koje mi pruža Telekom u fiksnoj i mobilnoj telefoniji i zato hoću da pređem i na internet i TV. S poštovanjem

    • Veljko kaže:

      Poštovani Nedeljeko,
      Ukoliko želite da povežete TV sa Internetom to možete da uradite jer ima ugrađen WiFi. Sa druge strane ukoliko hoćete da povežete TV da ima mts TV uslugu, WiFi koji je ugrađen u njemu Vam nije od pomoći jer je Set top box potreban da bude direktno povezan na TV putem HDMI ili odgovarajućeg kabla.
      Međutim, moguće je povezati Set top box pitem dva dodatana WiFi rutera podešena u tkz. „Bridge“ mod ali to rešenje je dosta skupo (potrebni su kvalitetni ruteri zbog raznih ometanja) pa vam ne savetujem to opciju.

  25. djuka kaže:

    Da li meni sledi mobilni uredjaj za 1 dinar posto sam uzeo box4.box4 sam uzeo u decembru prosle godine tu su mi rekli da ne sleduje a neko je dobio.kako to?

  26. Vlada kaže:

    Poštovani,
    Da li je moguće pre isteka ugovorne obaveze preći sa box 2 na box 3 ili box 4 paket? Preostalo vreme do isteka ugovora za box 2 je oko godinu dana pošto je ugovor potpisan na 2 godine.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Vlado, ukoliko niste kupili mobilni uređaj na rate možete. U tom slučaju potpisujete novi ugovor. Srdačan pozdrav

  27. Aleksandar kaže:

    Gde mogu da vidim ponudu telefona koji mogu da odaberem uz BOX paket?

  28. Marija kaže:

    Da li je moguce sa Box3 preci na BOX 4?Prilikom zakljucenja ugovora receno je da posto se usluge vode na 3 razlicite osobe je moguce naknadno dodati iptv u box paket

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Marija, postoji mogućnost podnošenja zahteva za Box 4 pri čemu je potrebno da se sve usluge vode na jednog korisnika. Za detaljnije informacije molimo Vas da se obratite na 0800 100 100 ( opcija 3). Srdačan pozdrav

  29. Sonja kaže:

    Pozdrav, da li je uz box 3 paket moguce koristiti 4G mrezu?

  30. nikola kaže:

    Postovani ima jedno pitanje naime uzeo bih paket box 3 ali u novom stanu nemam fiksni tel. posto mi i nije potreban da li mogu uzeti samo mobilni tel. i ako mi mozete reci kompletnu mesecnu pretplatu za taj paket sa mob. telefonom. hvala

  31. Sonja kaže:

    Hvala Vam Una na informacijama.

    Procitala sam, ali nisam bila sigurna posto ima vise box paketa.

    Da li znate mozda da li se to dodatno placa izvan cene box 3 paketa?

    Srdacan pozdrav

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Sonja, zamenom kartice (koja je besplatna) i korišćenjem 4G mreže nemate dodatne troškove. Srdačan pozdrav

  32. daniel kaže:

    Postovani,
    Zelim da svoj postpaid broj iz telen. (ugovor isktekao jula meseca 2015) prenesem u box paket vec koristim kod kuce box3 da li je to izvodljivo?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Daniele, možete ukoliko imate Box3 bez mobilne linije (Fiksni, Internet, mts TV). Ukoliko imate Box 3 sa mobilnom linijom, možete da prebacite broj u našu mrežu ali ne i da ga vežete za Box. Srdačan pozdrav

  33. Ivan kaže:

    Nedavno sam obnovio ugovor box paketa. Sad me zanima da li bi mogao naknadno da uzmem TV uredjaj ili je to moguce samo kad se ugovor obnavlja?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Ivane, ako uređaj niste uzeli prilikom obnove ugovora možete i naknadno. Srdačan pozdrav

  34. Draga Una ,najvecu gresku ste napravili sa skorasnjim prepakivanjem kanala.Vasa namera da nas navodite na kupovinu dodatnih paketa je bespotrebna.Svi imaju primedbe na to.POZDRAV

  35. maja kaže:

    Da li moze preko box paketa da se uzme dva mobilna telefona?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Majo, ukoliko imate box paket u koji je uvezana i moblina linija – može. Srdačan pozdrav

  36. Darko kaže:

    Postovani, da li nesto ogranicava i da li postoje odredjeni uslovi da se postane korisnik Super box 4 paketa, narocito me intereuje zbog brzine interneta i 3 TV uredjaja u kuci? Likacija Beograd. Pozdrav

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Darko, aktiviranje Box paketa zavisi od mogućnosti realizacije na lokaciji. Zahtev za Box možete da podnesete putem našeg Kontakt centra na 0800 100 100 ili u nekoj od naših poslovnica. Nakon podnošenja zahteva vrši se provera mogućnosti za realizaciju usluge. Srdačan pozdrav

  37. veljko kaže:

    Postovani/a,

    da li postoji mogucnost da moj trenutni paket box4 pod ugovornom obavezom, vezem za drugi broj fiksne telefonije. Razlog je selidba (podstanar) i povratak kod roditelja jer nemam finansijskih mogucnosti da ostanem na trenutnoj adresi.

    Unapred zahvalan,

    Veljko

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Veljko, Prilikom seobe Box paketa isključivo se sele sve usluge koje su integrisane u Box paket. Ne postoji mogućnost seobe usluga iz Box- a na drugi fiksni broj. Srdačan pozdrav

  38. Sasa kaže:

    Postovana,
    Postoji li mogucnost da se paket odjavi pre isteka ugovora?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Saša, postoji ta mogućnost. Napominjemo da ukoliko raskinete ugovor pre isteka biće naplaćene sve naknade do isteka ugovorne obavete. Srdačan pozdrav

  39. Nikola kaže:

    Postovani kako funkcionisu box paketi sa uredjajima koje nudite npr laptop? Jel utice na cenu uredjaja ako uzmem box2 ili box4 ili he uvek ista cena samo omogucujete placanje na rate?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Nikola, uvek je ista cena a plaćanje na rate je omogućeno. Srdačan pozdrav

      • Nikola kaže:

        Postovani jel moguce spojiti moj mobilni post paid sa ocevim fiksnim I internetom(ADSL)?

        • Una Zabunov kaže:

          Poštovani Nikola, savetujemo da se obratite na 0800 100 100 da bi vam se objasnio postupak. Srdačan pozdrav

  40. Ivan kaže:

    Da li zakljucen ugovor sa datim uslugama i cenovnikom koji obavezuju obe strane imate pravo da promenite pruzanje usluga ugovorom zakljucenim bez pristanka korisnika koji je ugovor sklopio dobijajuci druge usluge a da pri tom korisnika obavezujete na placanje jednostrano izmenjenih usluga po starom cenovniku?!Dakle korisnik ne moze da koriguje iznos uplate mesecne obavezujuce rate sa prvobitno ugovorom zakljucenim uslugama a vi na promenu usluga polazete prava.Identicno pitanje i od mene,vas korisnik sa obnovljenim novim ugovorom…Na ovo pitanje nije dobijen odgovor ili niste u obavezi da odgovorite bili jedino korisniku Vlada,27.02.2015. u 11:03h…Nadam se da cemo nastaviti saradnju posle vaseg obrazlozenja.

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, molimo vas da nam pojasnite konkretnije o čemu je reč. O kojim uslugama je reč? Srdačan pozdrav

  41. ANA kaže:

    Upakovano ništa sam juče dobila u paketu! Tek kada sam potpisala ugovor na 24 meseci ,dobila sam objašnjenje: BOX 3 i svi ostali paketi su poskupeli.Pa još FIKSNA TEL. ograničena.Službenici u pošti poluobavešteni,ili glume.Uveče sam pogledala na netu i sve izmene su se pojavile, taze,još neotkrivene!
    Znači,paket nema nikakve prednosti! (sem ako mogu da ga odmah poništim)

  42. Laura kaže:

    Poštovani,
    Imam box paket 3…da li postoji mogućnost da svoj ugovor prebacim na drugo lice (drugi broj telefona )..?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Laura, tokom trajanja ugovora nije moguće promena naziva korisnika. Ukoliko je u pitanju samo seoba usluge ( bez promene u nazivu korisnika) na drugi broj zahtev podnosite u najbližoj poslovnici. Srdačan pozdrav

  43. Daliborka kaže:

    Postovana,
    Da li je moguce preci sa box4 na box2 pre isteka ugovorne obaveze, i pod kojim uslovima?
    Hvala

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Daliborka, tokom trajanja ugovorne obaveze nije moguće preći na niži paket od inicjalno odabranog. Postoji mogućnost raskida ugovora, ali uz naplatu presotalih mesečnih naknada do isteka postojećeg ugovora. Srdačan pozdrav

  44. Katarina kaže:

    Imamo Box paket na moju majku koja je vec uzela telefon i tv, da li ona moze da uzme jos jedan telefon uz mesecnu nadoknadu?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana Katarina, molimo Vas da se obratite na info@telekom.rs, navedete podatke za identifikaciju (broj telefona sa pozivnim brojem) i da precizirate da li ste mislili na fiksnu ili na mobilnu liniju. Srdačan pozdrav

  45. Nikola kaže:

    Postovani,

    kako mogu da koristim internet od 50mbps ako vec koristim 20? A vec sam korisnik box4 paketa.

    Pozdrav!

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Nikola, potrebno je da podnesete zahtev kako bi se ispitale tehničke mogućnosti. Dodatne informacije možete dobiti na 0800 100 100. Srdačan pozdrav

  46. Aleksandar kaže:

    Da li znate kako da aktiviram USB na resiveru? Prikljucio sam USB flash memorijski uredjaj na resiver i nista se nije dogodilo, kako da vidim sadrzaj USB uredjaja?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Aleksandre, da li mislite na STB uređaj? Ukoliko mislite na STB uređaj, isti nije podržan za takav tip povezivanja. Srdačan pozdrav

  47. zoran kaže:

    Postovani mozete li mi reci broj telefona za odjavu HBO kanala…hvala unapred

  48. dmitar kaže:

    mobilni telefon mi je upao u reku ,dali mogu dobiti novu karticu,korisnik sam box 4 paketa

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani, Oštećenu, izgubljenu ili ukradenu SIM karticu možete besplatno da zamenite za novu karticu, uz zadržavanje istog broja. U našim poslovnicama ćete dobiti novu. Srdačan pozdrav

  49. Besna! kaže:

    Mozda ste po Vama najpovoljniji, ali JA placam 2 TV uredjaja i premotavanje, a ekran mi je svako malo crn! Ne znam kakvu ja povoljnost imam, kada u poslednje vreme moram sve preko neta da gledam, jer su kanali non stop u nekom prekidu! Sto se mobilne telefonije tice, hvala Bogu, pa nisam u mt:s-u! Jedva cekam da istekne ugovor, makar ne imala televiziju! Ionako je dzabe placam, kad nista ne mogu da pogledam! Sram vas bilo!

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovana, u slučaju kratkotrajnih smetnji problem je potrebno blagovremeno prijaviti našoj tehničkoj podršci koja je za Vas dostupna 24 sata 7 dana u nedelji ( broj 0800 100 100 opcija 4). Zbog efikasnijeg otkrivanja i rešavanja problema, neophodno je da modem i STB uređaj budu uvek uključeni. Ukoliko smatrate da je došlo do greške u obračunu, reklamaciju možete uputiti na mejl info@telekom.rs ili u najbližoj poslovnici. Tu smo za sva dodatna pitanja. Srdačan pozdrav

  50. Damir Hadnadjev kaže:

    preselio sam se i zeleo bih da prenesem box paket na novu adresu. Da bih to uradio, receno mi je u poslovnici da moram da potpisem novi ugovor na 2 godine. Zbog cega je to tako? Cini mi se da se to ne poklapa sa zakonom o zastitit potrosaca posto me uslovljavate sa novim ugovorom zbog selidbe a stari mi istice za svega par meseci

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Damire, sve detaljne informacije možete dobiti na 0800 100 100 opcija 3 u razgovoru sa operaterom, koji će Vas pitati za sve bitne pojedinosti kao i za korisničke podatke koji bi da ih ostavite na blogu bili javni. Takođe, možete kontaktirati kolege na info@telekom.rs. Srdačan pozdrav

  51. nemanja kaže:

    Pozdrav,

    istekao mi je ugovor za box paket, i želeo bih da ga raskinem.
    da li mogu da zadržim mobilni broj telefona?

    • Una Zabunov kaže:

      Poštovani Nemanja, Možete, predlažemo da posetite jednu od naših poslovnica. Srdačan pozdrav

  52. Una Zabunov kaže:

    Poštovani, Predlažemo da prigovor na izvršeni obračun uputite slanjem mail poruke na adresu info@telekom.rs Srdačan pozdrav

  53. Sanela kaže:

    Koristim ORION ADSL internet (koji je inače očajno spor) i želim da uzmem Box3 paket. Zanima me da li prvo moram da odjavim orion internet i da li mogu odmah da potpišem ugovor sa Telekomom čim posetim poslovnicu u gradu ili je procedura duža i drugačija?
    Pozdrav.

    • Draga Sanela, dovoljno je da od provajdera čije usluge koristite zatražite MIK (migracioni kod), a potom posetite našu poslovnicu radi evidencije zahteva. Nakon ispitivanja tehničkih mogućnosti bićete obavešteni o statusu zahteva i kada možete posetiti poslovnicu radi potpisivanja ugovora.

  54. Plavsic kaže:

    ja sam uzeo mislim box 3 paket i dobio internet od kobojagi 50 mbps a internet nikad nije bio ni blizi 50 mbsp nego je 30mbps ili 25mbps cak i nocu.Uzrok nije sto imam previse uredjaja na internetu nego nesto drugo.Unapred hvala

    • Molimo Vas da problem prijavite našoj tehničkoj podršci na broju 0800100100 (opcija 4) ili na mail info@telekom.rs

      • Marija kaže:

        E, i ja imam ovaj problem, placam internet 50mbps, a na laptopu mi je jedva 20mbps!
        Zvala operatera, objasnjenje je sledece: Nesto na modemu sto ima veze sa wireless mrezom ne podrzava brzinu vecu od valjda 20mbps. Tako da, ako laptop povezes kablom, dobijes brzinu od 50mbps, a ako je wireless, vise od 20mbps neces imati.
        Pa vas sad ja pitam: GDE STE NAPISALI DA WIRELESS MREZA NA MODEMIMA KOJE NAM VI DAJETE NA KORISCENJE NE PODRZAVA BRZINU 50mbps? I zasto sam ja produzavala ugovor i zasto placam vise kad nemam brzinu 50mbps?

        • Poštovana, prilikom merenja brzine preko wifi može doći do određenih gubitaka u kvalitetu signala. Savetujemo da brzinu testirate tako što biste isključili sve uređaje koji koriste wifi signal i potom proverili brzinu. Takodje savetujemo da proverite da li i laptop uređaj podržava wifi konekciju preko 20Mb/s.

          • Marija kaže:

            Postovani, sve to sam uradila. Iskljucila apsolutno sve uredjaje sem laptopa. Na laptopu brzina 20mbps. Kada sam laptop povezala kablom, brzina 50mbps. Vas serviser i ja takodje smo proverili laptop i on podrzava konekciju preko 20mbps. Modem nije udaljen od laptopa vise od 2 metra i izmedju laptopa i modema nema apsolutno nikakvih prepreka, tako da smatram da to nikako ne moze biti problem, sto je takodje i vas serviser potvrdio. Vas serviser je rekao da SVI koji su uzeli internet 50mbps, preko WIFI konekcije ne postizu brzinu vecu od 20mbps i da je problem u proizvodjacu modema koji treba da pusti neki update ili tako nesto.
            I sve ovo sto sam ja napisala vi vec dobro znate, ali morate da dajete isprazne savete koje vec unapred znate da nece pomoci.
            Sve je to u redu, ali ovakve stvari biste pod obavezno morali da naglasite kada neko uzima brzinu vecu od 20mbps, jer ovako nam vasa kompanija stvarno vredja inteligenciju.

          • Poštovana, molimo da ipak razumete i našu potrebu u cilju utvrđivanja svih elemenata koji eventualno mogu uticati na brzinu wifi. Stoga savetujemo da nam se obratite na zvaničnoj facebook stranici (https://www.facebook.com/mtstvojsvet) te zbog zaštite korisničkih podataka iste dostavite u inbox (broj fiksnog telefona ili šifru korisnika kao i kontakt telefon) kako bismo detaljnije proverili. Srdačan pozdrav

  55. Marija kaže:

    Zasto mi niste odobrili komentar? Napisite negde da ljudi znaju da preko wireless mreze ne mogu imati brzinu vecu od 20mbps. Ja sam potpisala ugovor za box 4 sa internetom 50mbps, a na laptopu koji je na wireless mrezi je brzina od samo 20mbps. Vas operater je potvrdio da nema tehnickih mogucnosti za brzi internet od 20mbps bezobzira sto placam 50mbps. Ne pravite nas budalama.

    • Izvinjavamo se na kašnjenju, komentar je odobren. Na wifi može uticati više faktora, kako fizička udaljenost tako i fizičke prepreke izmedju računara i modema. Molimo da proverite brzinu tako što biste isključili sve uređaje koji su konektovani na wifi, potom proverite specifikacije wifi na vašem laptop-u. Savetujemo radi testiranja i da proverite brzinu adsl interneta i preko mobilnog telefona.

  56. Dejan kaže:

    Poštovani, uzeo bih Box 3 paket (fiksni, internet i TV) s tim da postoji mogućnost da se preselim u narednih godinu dana. Da li postoji mogućnost da prenesem uslugu iz jednog stana u drugi?

    • Poštovani, možete podneti zahtev za seobu celokupnog box paketa (fiksni,internet i mtsTV) na drugu adresu. Nakon evidencije zahteva nadležna služba će pristupiti ispitivanju tehničkih mogućnosti a o statusu zahteva za seobu Box paketa na drugu adresu bićete blagovremeno obavešteni. Srdačan pozdrav

  57. Danijela kaže:

    Poštovani,
    zanima me da li mogu uzeti Box 2 uslugu u stanu u kome sam podstanar i gde se fiksna linija vodi na vlasnika stana koji živi u inostranstvu, pa bih ugovor o usluzi morala da potpišem na svoje ime?

    • Poštovana, kako bi se zahtev za box paket realizovao potrebno je da sve usluge u okviru paketa glase na jednog korisnika ( ne postoji mogućnost potpisivanja ugovora za Box2 a da pri tome telefonska linija glasi na drugo lice).

      Srdačan pozdrav

  58. Bogdan kaže:

    Neko je već pitao: „Da li Box paket mora da se vodi na vlasnika fiksnog telefona?“, a odgovor je bio sledeći: „Ne postoji mogućnost da se u okviru Box paketa usluge vode na različite korisnike.“

    Evo moj slučaj: Vlasnik sam stana i fiksne linije u stanu, a vlasnik sam i pravnog lica DOO. Pravno lice sa mnom (kao vlasnikom stana) ima zaključen ugovor o zakupu stana.

    Moje pitanje glasi:
    Da li sada to pravno lice (na koje se fiksna linija NE vodi), može, a po osnovu ugovora o zakupu stana, da uzme BOX 4 paket?
    Znači ja ne želim da uzmem BOX 4 na svoje ime, nego na ime firme. Da li je tako nešto moguće i izvodljivo?
    Ako nije izvodljivo, pretpostavljam da bi rešenje bilo da stan odnosno fiksnu liniju prebacim na firmu, pa bih onda mogao da uzmem BOX4 kao pravno lice.

    Dakle molim Vas odgovorite, da li je moguće da JA kao fizičko lice ostanem vlasnik fiksnog priključka, a da potpisnik Ugovora za BOX4 paket i korisnik BOX4 paketa bude pravno lice u momvlasništvu?
    Hvala unapred!

    • Poštovani, sve usluge u okviru Box paketa moraju glasiti na jednog korisnika. Ukoliko ste zainteresovani za box paket savetujemo da se obratite kolegama na mail mojbiznis@telekom.rs u cilju dobijanja informacije u vezi sa ustupanjem ugovora – promenom u nazivu korisnika sa pravnog na fizičko lice.

  59. Jovan kaže:

    Da li je moguce uzeti Box2 paket Fiksni + Adsl ali bez ugovorne obaveze?

  60. Milan kaže:

    Kad istekne ugovor boks paketa kartica koju sam dobio od telekoma ostaje u vlasnistvu ili se vraca posto sam staru izgubio sa istim brojem

  61. Da li se moze prebaciti box paket zbog selidbe sa jedne na drugu adresu u istom gradu i da li se moze raskinuti ugovor box paketa pre isteka roka ako smo se stalno zalili na smetnje

    • Poštovana Slađana,

      Zahtev za seobu Box paketa podnosite u mts poslovnici. Nakon podnetog zahteva biće ispitane tehničke mogućnosti o čemu ćete biti obavešteni. Kada je u pitanju raskid ugovora, ukoliko se ugovor raskine pre isteka ugovorenog perioda u narednom mesečnom računu biće obračunate i sve mesečne obaveze do isteka ugovora. Naravno, imate mogućnost da tim povodom podnesete zvaničan prigovor koji će biti razmotren od strane nadležne službe.

      Srdačan pozdrav

  62. SrbijaSpace kaže:

    Bolje box nego fox.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Napišite brojeve sa slika *